Ik heb als Ziggo klant 0 TMF zenders meer. Tot 1 september had ik nog TMF Dance/ NL/ Pure. Nu dus niets meer, opzich geen probleem. De echte TMF was toch allang doodquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:07 schreef rubbereend het volgende:
en binnenkort verdwijnt het dan definitief
Alleen VH1 Classic is nog leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:14 schreef female81 het volgende:
De MTV-zenders ook, afgaande op wat ik tijdens m'n proefabonnement op digitale tv heb gezien, de afgelopen tijd.
Maar goed, is ook een smaakkwestie.
Dat dus.quote:
Die ja, weetniet eens hoe ze heet. Alleen dat ze enorme prammen hadquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:45 schreef MikeyMo het volgende:
Die oostblokse Chris had ook grote jetsers
Eens.quote:
ze doen het nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef female81 het volgende:
Kris Bozilovic, heette ze. Mocht het ķemand nog interesseren.
Misschien nog handig om 'grote prammen-foto's' op te sporen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef female81 het volgende:
Kris Bozilovic, heette ze. Mocht het ķemand nog interesseren.
Misschien nog handig om 'grote prammen-foto's' op te sporen.
En daar is alles meegezegd.quote:
met die ratelende faxquote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daar is alles meegezegd..
De eerste TMF awards werden in de kelder van de studio uitgereikt. Dat was nog eens bijzonder gezien hoe groot het later werd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 06:15 schreef Giertje het volgende:
en dan als hoogtepunt de tmf awards met wel wat grotere artiesten dan tegenwoordig
in de kantinequote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
De eerste TMF awards werden in de kelder van de studio uitgereikt. Dat was nog eens bijzonder gezien hoe groot het later werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |