Ah ok, no worries. Ik luister steeds dat ene nummer nu (op youtube).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh dank je, maar ik heb inmiddels zelf wat gedownload, en dat is inmiddels bijna klaar.
Slaap lekker, schatje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen. Fijne nacht/Slaap lekker![]()
!
Trusten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
!
/DIGquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, nieuwe Windows pc's zijn een stuk langzamer dan dit hoor.. Dat zie ik bij vrienden van me die ook net een nieuwe laptop hebben.
Maar ze is zooooo leuk!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En je habt dat kokosschilderij nog niet eens
Dan zou ik het niet doen
Omschrijf eens hoe ze eruit ziet.quote:
Dat beoit mij dus echt nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
/DIG
Ik heb nu Windows 7 geïnstalleerd en die is werkelijk snel. Waar Windows XP er twee volle minuten over deed voordat ie echt ECHT gebruiksklaar was, doet diezelfde laptop met Windows 7 er nog geen minuut over.
Veel verbeterd qua snelheid in dit OS.
/DIG
Ik zou voornamelijk een Mac willen vanwege hun uiterlijk
Israelischquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omschrijf eens hoe ze eruit ziet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat beoit mij dus echt niet
Laptops zien er altijd wel okee uit en PC komt toch niet in de kamer
Klinkt goed, vooral het tietengedeelte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Israelischdonker
lichtbruin haar
lieve lach
petite maar wel met een stel flinke tetten
![]()
Een negerin met lichtbruin haar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Israelischdonker
lichtbruin lang haar
lieve lach
![]()
Laptops vind ik nooit lelijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Israelischdonker
lichtbruin haar
lieve lach
![]()
Ja, maar volgens mij is dat in de praktijk niet handig/ functioneel...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laptops vind ik nooit lelijk.
jaja, er is er vast wel een te vinden, je snapt me wel
Wat wilde jij nou, dat ding met die touchscreen was toch geen mac?
Ja dat zette ik er speciaal voor jou bij. Maar het was sowieso noemenswaardig, ik had ook echt zoiets van DAAAAAAAAMN.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt goed, vooral het tietengedeelte.
Negerin? Waar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een negerin met lichtbruin haar.
Nice, maar de mijne vond ik persoonlijk mooier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |