Ah ok, no worries. Ik luister steeds dat ene nummer nu (op youtube).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh dank je, maar ik heb inmiddels zelf wat gedownload, en dat is inmiddels bijna klaar.
Slaap lekker, schatje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen. Fijne nacht/Slaap lekker![]()
!
Trusten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
!
/DIGquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, nieuwe Windows pc's zijn een stuk langzamer dan dit hoor.. Dat zie ik bij vrienden van me die ook net een nieuwe laptop hebben.
Maar ze is zooooo leuk!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En je habt dat kokosschilderij nog niet eens
Dan zou ik het niet doen
Omschrijf eens hoe ze eruit ziet.quote:
Dat beoit mij dus echt nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
/DIG
Ik heb nu Windows 7 geïnstalleerd en die is werkelijk snel. Waar Windows XP er twee volle minuten over deed voordat ie echt ECHT gebruiksklaar was, doet diezelfde laptop met Windows 7 er nog geen minuut over.
Veel verbeterd qua snelheid in dit OS.
/DIG
Ik zou voornamelijk een Mac willen vanwege hun uiterlijk
Israelischquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omschrijf eens hoe ze eruit ziet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat beoit mij dus echt niet
Laptops zien er altijd wel okee uit en PC komt toch niet in de kamer
Klinkt goed, vooral het tietengedeelte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Israelischdonker
lichtbruin haar
lieve lach
petite maar wel met een stel flinke tetten
![]()
Een negerin met lichtbruin haar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Israelischdonker
lichtbruin lang haar
lieve lach
petite maar wel met een stel flinke tetten
![]()
Laptops vind ik nooit lelijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Israelischdonker
lichtbruin haar
lieve lach