Jij bent wel steeds meer een pc van je mac aan het maken he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe pfoe, he he, nou nou, zo zo. Ik heb het toetsenbord aangesloten en hij werkt primajippie de pippie.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
Pfoe pfoe, he he, nou nou, zo zo. Ik heb het toetsenbord aangesloten en hij werkt primajippie de pippie.
Ik heb er geen spijt van dat ik voor Mac heb gekozen, totaal niet.. Want m'n laptop start heerlijk snel op en functioneert prima, ik ben ook wel gewend aan Mac nu.. Maar om nou te zeggen dat ik nooit meer anders wil, neequote:
M'n mac is toch een pc of niet danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent wel steeds meer een pc van je mac aan het maken he?
Eerst de muis die kut was, nu het toetsenbord
Nee, toen vergeten te downloaden.quote:
Ja, want zoiets is natuurlijk niet vanzelfsprekend bij nieuwe pc's (niet-Macs).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van dat ik voor Mac heb gekozen, totaal niet.. Want m'n laptop start heerlijk snel op en functioneert prima,
Ssssst, dat is vloeken in de Mac-kerk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n mac is toch een pc of niet dan?
Nou, nieuwe Windows pc's zijn een stuk langzamer dan dit hoor.. Dat zie ik bij vrienden van me die ook net een nieuwe laptop hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want zoiets is natuurlijk niet vanzelfsprekend bij nieuwe pc's (niet-Macs).
Echt waarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ssssst, dat is vloeken in de Mac-kerk.Sommigen gaan flippen als je durft te beweren dat een Mac ook een pc is.
Oeh dank je, maar ik heb inmiddels zelf wat gedownload, en dat is inmiddels bijna klaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, toen vergeten te downloaden.
Maar nu alweer gevonden, het hele album dan, zie PM.
Die enorme klootzak bij mij op de kamer verstopt zich steeds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu al 4 muggen doodgeslagen, eentje op mn been, drie op mn muur, een heeft een veeg achtergelaten en nog vliegenn er van die kutbeesten rond
Mijn slaapkamer is ook populair bij de muggen op de één of andere manier. Zal die tropische geur wel zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu al 4 muggen doodgeslagen, eentje op mn been, drie op mn muur, een heeft een veeg achtergelaten en nog vliegenn er van die kutbeesten rond
En je habt dat kokosschilderij nog niet eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is ook populair bij de muggen op de één of andere manier. Zal die tropische geur wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |