O nee, jezei twee tijdens EEN trio, ik dacht dat je dat trio bedoelde, ik vond het al een wat overvol trioquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, die.Nee, die komt/hoeft er niet bij.
Dat zei ik ook nergens, toch?
Geen idee eigenlijk, probeer het en je zult het zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ludokan ik een normaal toetsenbord aansluiten op m'n Apple en daarmee werken? Aangezien de Mac toetsenborden iets andere knopjes hebben..
Ik zei twee van dat soort echte vrouwen, precies wat All en Bt over 5 jaar zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, jezei twee tijdens EEN trio, ik dacht dat je dat trio bedoelde, ik vond het al een wat overvol trio
Je zegt precies hetzelfde als m'n vaderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, probeer het en je zult het zien.
Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde als m'n vaderwtf heb ik aan jullie. Maar vooruit dan maar he!
Verstandige man, die vader van je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde als m'n vaderwtf heb ik aan jullie. Maar vooruit dan maar he!
Heuj die Analogue Bubblebath 3 kwam ik laatst nog ergens tegen. Heftig tof nummer dit idd.quote:
http://www.dslreports.com/faq/11583quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dankje, ik zocht al maar ik kon geen antwoord op m'n vraag vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.dslreports.com/faq/11583
Serieus, waarom steek je die usb-kabel er niet gewoon in en kijk je of het werkt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dankje, ik zocht al maar ik kon geen antwoord op m'n vraag vinden.
Maar mooi!
Heb ik nu geen zin in. En dan moet ik 'm dus eerst uit m'n pc halen enzo, WAT EEN GEDOE.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, waarom steek je die usb-kabel er niet gewoon in en kijk je of het werkt?
Minder moeite dan de vraag stellen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik nu geen zin in. En dan moet ik 'm dus eerst uit m'n pc halen enzo, WAT EEN GEDOE.
2e hit bij googlequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dankje, ik zocht al maar ik kon geen antwoord op m'n vraag vinden.
Maar mooi!
Heb je 'm als mp3?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Heuj die Analogue Bubblebath 3 kwam ik laatst nog ergens tegen. Heftig tof nummer dit idd.
Dan zocht ik blijkbaar niet gericht genoeg.quote:
Zeker nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Minder moeite dan de vraag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |