Dat niet, maar er mag nog wel wat kwaliteit bij. Bij de Super Cup was het niks, tegen Roda was het ook niet best en vandaag is het dramatisch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, laten ze even wat paniekaankopen doen
En Roda speelde gelijk tegen dit Heerenveenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Heerenveen toch. Foei, wat slecht!
4-1 trouwens, TS.
quote:
Ik ookquote:
Maar wat je vergeet is dat het vorig seizoen ook al zwaar kut was. Iedereen denkt dat we zo goed waren omdat we de beker wonnen en 5e werden. Maar de beker zijn we gewoon lekker doorheen gerold en die hoge plek was door he4t gebrek aan niveau van de rest. Het verval is ingezet met de komst van Sollied.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat niet, maar er mag nog wel wat kwaliteit bij. Bij de Super Cup was het niks, tegen Roda was het ook niet best en vandaag is het dramatisch.
Ja het ligt aan de trainerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat je vergeet is dat het vorig seizoen ook al zwaar kut was. Iedereen denkt dat we zo goed waren omdat we de beker wonnen en 5e werden. Maar de beker zijn we gewoon lekker doorheen gerold en die hoge plek was door he4t gebrek aan niveau van de rest. Het verval is ingezet met de komst van Sollied.
Wat lost dat op? Ik denk dat deze selectie nog niet goed genoeg is voor het niveau dat Heerenveen nastreeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
Laat het maar lekker oplopen, des te eerder is sollied weg.
Oh jawel hoor, met de selectie is weinig mis behalve de keepers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat lost dat op? Ik denk dat deze selectie nog niet goed genoeg is voor het niveau dat Heerenveen nastreeft.
Cambuur moet naar de eredivisie. Eens. Waar bespreken we dat? Geen idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
hopen dat Cambuur wint. Waar bespreken we dat?
Het is niet je favoriete trainer he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat met name het middenveld creativiteit ontbeert, al is het natuurlijk nog veel te vroeg in het seizoen om daar echt zinnige dingen over te zeggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, met de selectie is weinig mis behalve de keepers.
Te dom om zelfstandig te poepen.quote:
Daar hebben we wel spelers voor. Vayrynnen en Roorda en die nieuwe Losada.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat met name het middenveld creativiteit ontbeert, al is het natuurlijk nog veel te vroeg in het seizoen om daar echt zinnige dingen over te zeggen.
Serieus, die man is écht dom. Die zou zelfs de lompschool niet halen. Vage gast, hij heeft de mimiek van een psychoot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Te dom om zelfstandig te poepen.
Losada was ik inderdaad even vergeten, maar ik vraag me toch af of dat voldoende is om het verlies van Pranjic op te vangen. Dat was zeker het laatste jaar toch echt de grote man.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben we wel spelers voor. Vayrynnen en Roorda en die nieuwe Losada.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, die man is écht dom. Die zou zelfs de lompschool niet halen. Vage gast, hij heeft de mimiek van een psychoot.²
Nee, ze interviewden Dingsdag gewoon tijdens de wedstrijd op het veld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef SCH het volgende:
Is het al afgelopen?
Live JLeague-verslagen #1: Het is CAMbuur, niet camBUUR! :(quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cambuur moet naar de eredivisie. Eens. Waar bespreken we dat? Geen idee.
Geniaal!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze interviewden Dingsdag gewoon tijdens de wedstrijd op het veld.
Goede analyse. Het is volstrekt onduidelijk waar ze mee bezig zijn. Maar het probleem zit dieper. Het aantrekken van Sollied is een grote vergissing geweest. Er is geen sfeer, geen goede chemie. De passie is weg, het is wiskunde voetbal geworden en ik was ook al niet goed in wiskunde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:05 schreef Blawh het volgende:
Na mindere resultaten is het natuurlijk altijd makkelijk praten, maar snapte al weinig van Heerenveen deze zomer. Geen echte opvolger van Pranjic zoals Plato al zei, Balkanjongens kopen terwijl Wuytens voor een appel en ei gekocht kon worden, te laat investeren in een nieuwe keeper en jongens aantrekken voor Emmen.
Zelf de band ingeleverd volgens mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is El Ak geen aanvoerder meer?²
We komen graag de punten volgende week ophalenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
Die "interviews" met spelers danwel coaches zijn 85% cliché uitspraken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ook zo'n cliche: "We spelen tegen Sparta, dat altijd gevaarlijk is in mijn ogen".
Dat klopt, is meestal weinig boeiend. Ik zie/hoor daarom liever een analist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Die "interviews" met spelers danwel coaches zijn 85% cliché uitspraken.
Correctie aangebracht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Die "interviews" met spelers danwel coaches zijn 95% cliché uitspraken.
En dan 17 keer in een kwartier te pas en te onpas "gogme" horen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, is meestal weinig boeiend. Ik zie/hoor daarom liever een analist.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:26 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
En dan 17 keer in een kwartier te pas en te onpas "gogme" horen?
Alleen Louis van Gaal was wel goed als analist.. Het Niveau bij de BBC ligt vele malen hoger, zeker bij "Match of the day".quote:
Alleen Louis van Gaal was wel goed als analist.. Het Niveau bij de BBC ligt vele malen hoger, zeker bij "Match of the day". Om nog maar te zwijgen over het niveau-verschil tussen Gary Lineker en Humberto Tan.quote:
Ik vind Van Halst en Kieft prima analisten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Alleen Louis van Gaal was wel goed als analist.. Het Niveau bij de BBC ligt vele malen hoger, zeker bij "Match of the day".
ik noem een pierre van hooijdonk als analistquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, is meestal weinig boeiend. Ik zie/hoor daarom liever een analist.
Kieft goed? Die kerel zegt maar wat bij Sport 1.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Van Halst en Kieft prima analisten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
"Het ene jaar ben je kampioen en het jaar er na begin je op nul".
Ja, maar niemand haalt het bij Louis van Gaal en Johan Servaes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Van Halst en Kieft prima analisten.
Van Hintum vind ik juist weer niet goed. Onze smaak verschilt kennelijk dus nogalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kieft goed? Die kerel zegt maar wat bij Sport 1.
Is erg dromerig, en kent spelers geeneens bij naam.
Marc van Hintum en Mario Been hebben mijn voorkeur.
17.000 debielen met een speeltje van Scheringa.quote:
Daardoor zijn we over 2 maand echt het lachertje van Europa, klappers in de CL tegen Celtic ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
17.000 debielen met een speeltje van Scheringa.
Tegen Twente zag hij er ook een paar keer ongelukkig uit ja, vraag me af hoe ze bij die gozer terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef Blawh het volgende:
Vliegenvanger bij Sparta.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Hou die 0 vast Sparta.
Oh, ze hebben al gescoord?
getipt door heerenveen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen Twente zag hij er ook een paar keer ongelukkig uit ja, vraag me af hoe ze bij die gozer terecht zijn gekomen.
Tot zover mijn epische faal van de dag.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat hebben trainers toch dat ze pareltjes als Aissati en Hollman niet opstellen?²
Holman een pareltje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat hebben trainers toch dat ze pareltjes als Aissati en Hollman niet opstellen?²
http://www.voetbalklappers.nl/quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
Zijn die klappers eigenlijk ergens te koop? Lijkt me best leuk voor op kantoor.
Is dat niet gewoon het wedstrijdblaadje dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
Tering, er wordt echt in gehandeldquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
Footballclappers UK Limited .
Haat je je collega's zo erg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
Een eenmanszaak op zolder, daar heeft er maar één last van, dat is hij.quote:
Ik bedoelde Lens.quote:
Ik overweeg om bij DSB te solliciteren.quote:
Lens naar een andere club?quote:
Ja? Waarheen?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een wonder dat die John nog bij Sparta speelt. Hele goed speler.²
Wij kunnen ten minste kiezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef SCH het volgende:
Kijken jullie echt hiernaar en niet naar de ARD?
quote:
Ja, hij heeft een goed functionerend evenwichtsorgaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Toppertje hoor, die keeper van Sparta.
Groningen, Heerenveen, Feyenoord, Twente?quote:
Ik geloof dat ik plotseling begrijp waardoor Dirk zijn wurghypotheken kan verkopen: hij doet alleen maar zaken met debielenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Als je nou een lening bij die DirkSheringaBank afsluit, krijg je dan ook zo'n klapper en een Hans Andersbril cadeau en een toegangskaart voor AZ?
Jeetje wat een kneuzenkermis daar op de tribune.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Nog even en ik doe het geluid uit, wat een tyfus herrie
Dat kun je al aan die reclame's zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik plotseling begrijp waardoor Dirk zijn wurghypotheken kan verkopen: hij doet alleen maar zaken met debielen.
Het WK wordt een ramp wat dat betreft, want het Oranjepubliek neemt natuurlijk die klappers mee en dan heb je het allebei.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog liever die toeters uit Zuid-Afrika.
Klappende toeters?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het WK wordt een ramp wat dat betreft, want het Oranjepubliek neemt natuurlijk die klappers mee en dan heb je het allebei.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Man, man. Wat een armoede.
Toeterende Afrikanen en klappende vouwen van Oranje, of hoe heet die terroristische groepering ook alweer?quote:
Al Qaida?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toeterende Afrikanen en klappende vouwen van Oranje, of hoe heet die terroristische groepering ook alweer?
Roda supporters ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
Nee die irritante vrouwen, die denken dat ze voetbalsupporter zijn.
Lezeressen van Opzij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
Spelersvrouwen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij doelt hij op die hoeren met zo'n spandoek "Groeten uut Margraten!" of zo.quote:
BBB? De Barbara Barend Babes? DIe kwamen toch uit Kroatie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is inderdaad ook erg, maar je had op een gegeven moment een groep vrouwen die altijd naar het Nederlands elftal ging en een eigen spandoek en zo had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op die hoeren met zo'n spandoek "Groeten uut Margraten!" of zo.
Ja, ik weet wie je bedoelt, kan alleen ook niet op hun naam komen. Daarom zei ik ook "of zo". Ach, boeiend!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook erg, maar je had op een gegeven moment een groep vrouwen die altijd naar het Nederlands elftal ging en een eigen spandoek en zo had.
Inderdaad. En niet alleen die spandoeken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Alle "Groeten uit"-doeken zijn van een bedenkelijk niveau.
[img]https://webshop.redbullet.nl/images/dvd4_150.jpg[/img]quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Alle "Groeten uit"-doeken zijn van een bedenkelijk niveau.
Dat deed Bouaouzan ook destijds, ik hoef je de gevolgen niet te vertellen me dunkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef buddyb het volgende:
Hij steekt gewoon zijn been uit.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat deed Bouaouzan ook destijds, ik hoef je de gevolgen niet te vertellen me dunkt.²
Het is voetbal!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat deed Bouaouzan ook destijds, ik hoef je de gevolgen niet te vertellen me dunkt.²
De Martens van het eerste seizoen hebben we lang niet gezien. En met lang bedoel ik geen centimeters.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
Geweldige corner Martens.
Net gemist maar voor Sparta?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Jezus wat een kutschot.
(Suplus aan) Kwaliteit van de Moun.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:09 schreef golfer het volgende:
Keepersfout. Die bal had er nooit in gemogen.
Matjeskapsels zijn weer in in de achterbuurt?quote:
Echt zo'n figuur die op een puch met een sjekkie in zijn muil door de stad heen scheurt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Matjeskapsels zijn weer in in de achterbuurt?
Als zo'n Johnny maar kan voetballen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt zo'n figuur die op een puch met een sjekkie in zijn muil door de stad heen scheurt.
Ik vraag wie Dr. Pepper is, niet wat Dr. Pepper is!quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach, dit is een wedstrijdje, die mag je als AZ zijnde niet verliezen. Als Ajax morgen maar wint.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Morgen en volgende week, PSV op 8 punten achterstand
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach, dit is een wedstrijdje, die mag je als AZ zijnde niet verliezen. Als Ajax morgen maar wint.
Geen idee. Om Dembélé niet te kwetsen? Of die homo? Mounir of zo?quote:
Vanavond 2 potjes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:51 schreef Neleos het volgende:
Ik zie dit topic omhoog komen. Zijn ze nu alweer aan het voetballen?
8 punten?op wie....Ajax? Geloof je nog in sprookjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Morgen en volgende week, PSV op 8 punten achterstand
Ik denk het wel ik hoop het niet natuurlijk. Maar aan het begin presteert Ajax altijd prima waardoor het optimisme alleen maar zal toenemen.quote:
Dat denk ik ook, dat deze wedstrijden tegen de zwakkere broeders zand in de ogen strooien en dat straks het nationale gezeur weer begint. Maar 10-0? Ik vrees dat het 2-1 wordt. Ik hoop 1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ik hoop het niet natuurlijk. Maar aan het begin presteert Ajax altijd prima waardoor het optimisme alleen maar zal toenemen.![]()
een paar jaar geleden ook tegen de Graafschap.
Je hebt geluk dat er vandaag niet echt topwedstrijden bijzitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:00 schreef BluesRebel het volgende:
M'n broer heeft EL opgezegd en er zijn bijna nergens meer streams voor de eredivisie... leuk avondje wordt t
Das waar maar ik wil Ajax altijd wel zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er vandaag niet echt topwedstrijden bijzitten.
Wielaertquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen; De Zeeuw, Aissati, Emanuelson; Rommedahl, Cvitanich, Suárez.
RKC Waalwijk: Wevers; H. Mulder, Gudde, Van Mosselveld, D. Mulder; Varela, Obodai, Berger, Metaj; De Ceulaer en Benson.
Metaj.
Nee, die ligt er al een paar uur uit, volgens mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:28 schreef Burnie88 het volgende:
Werkt www.eredivisie.nl bij jullie ook niet? Ik wil graag via die site live naar Ajax kijken, lukt dus niet.
www.google.nlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik ben helaas te brak en te gaar om beneden voetbal te kijken.. Iemand een link? xD
www.eredivisielive.nlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik ben helaas te brak en te gaar om beneden voetbal te kijken.. Iemand een link? xD
Je moet naar www.eredivisie.nl voor de livestream. Die shitsite ligt er dus uit.quote:
Hoezo die nadruk op 'ne'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
RKC heeft leuke négers voorin lopen. Verwacht ik wel wat van. En mooi dat de Aiss ook speelt.²
Hahaquote:
Die was deze week nog licht geblesseerd aan z'n knie, dus doe maar lekker rustig aan emt die jongen.quote:
Eredivisielivequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |