Dat niet, maar er mag nog wel wat kwaliteit bij. Bij de Super Cup was het niks, tegen Roda was het ook niet best en vandaag is het dramatisch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, laten ze even wat paniekaankopen doen
En Roda speelde gelijk tegen dit Heerenveenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Heerenveen toch. Foei, wat slecht!
4-1 trouwens, TS.
quote:
Ik ookquote:
Maar wat je vergeet is dat het vorig seizoen ook al zwaar kut was. Iedereen denkt dat we zo goed waren omdat we de beker wonnen en 5e werden. Maar de beker zijn we gewoon lekker doorheen gerold en die hoge plek was door he4t gebrek aan niveau van de rest. Het verval is ingezet met de komst van Sollied.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat niet, maar er mag nog wel wat kwaliteit bij. Bij de Super Cup was het niks, tegen Roda was het ook niet best en vandaag is het dramatisch.
Ja het ligt aan de trainerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat je vergeet is dat het vorig seizoen ook al zwaar kut was. Iedereen denkt dat we zo goed waren omdat we de beker wonnen en 5e werden. Maar de beker zijn we gewoon lekker doorheen gerold en die hoge plek was door he4t gebrek aan niveau van de rest. Het verval is ingezet met de komst van Sollied.
Wat lost dat op? Ik denk dat deze selectie nog niet goed genoeg is voor het niveau dat Heerenveen nastreeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
Laat het maar lekker oplopen, des te eerder is sollied weg.
Oh jawel hoor, met de selectie is weinig mis behalve de keepers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat lost dat op? Ik denk dat deze selectie nog niet goed genoeg is voor het niveau dat Heerenveen nastreeft.
Cambuur moet naar de eredivisie. Eens. Waar bespreken we dat? Geen idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
hopen dat Cambuur wint. Waar bespreken we dat?
Het is niet je favoriete trainer he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat met name het middenveld creativiteit ontbeert, al is het natuurlijk nog veel te vroeg in het seizoen om daar echt zinnige dingen over te zeggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, met de selectie is weinig mis behalve de keepers.
Te dom om zelfstandig te poepen.quote:
Daar hebben we wel spelers voor. Vayrynnen en Roorda en die nieuwe Losada.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat met name het middenveld creativiteit ontbeert, al is het natuurlijk nog veel te vroeg in het seizoen om daar echt zinnige dingen over te zeggen.
Serieus, die man is écht dom. Die zou zelfs de lompschool niet halen. Vage gast, hij heeft de mimiek van een psychoot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Te dom om zelfstandig te poepen.
Losada was ik inderdaad even vergeten, maar ik vraag me toch af of dat voldoende is om het verlies van Pranjic op te vangen. Dat was zeker het laatste jaar toch echt de grote man.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben we wel spelers voor. Vayrynnen en Roorda en die nieuwe Losada.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus, die man is écht dom. Die zou zelfs de lompschool niet halen. Vage gast, hij heeft de mimiek van een psychoot.²
Nee, ze interviewden Dingsdag gewoon tijdens de wedstrijd op het veld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef SCH het volgende:
Is het al afgelopen?
Live JLeague-verslagen #1: Het is CAMbuur, niet camBUUR! :(quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cambuur moet naar de eredivisie. Eens. Waar bespreken we dat? Geen idee.
Geniaal!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze interviewden Dingsdag gewoon tijdens de wedstrijd op het veld.
Goede analyse. Het is volstrekt onduidelijk waar ze mee bezig zijn. Maar het probleem zit dieper. Het aantrekken van Sollied is een grote vergissing geweest. Er is geen sfeer, geen goede chemie. De passie is weg, het is wiskunde voetbal geworden en ik was ook al niet goed in wiskunde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:05 schreef Blawh het volgende:
Na mindere resultaten is het natuurlijk altijd makkelijk praten, maar snapte al weinig van Heerenveen deze zomer. Geen echte opvolger van Pranjic zoals Plato al zei, Balkanjongens kopen terwijl Wuytens voor een appel en ei gekocht kon worden, te laat investeren in een nieuwe keeper en jongens aantrekken voor Emmen.
Zelf de band ingeleverd volgens mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is El Ak geen aanvoerder meer?²
We komen graag de punten volgende week ophalenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
Die "interviews" met spelers danwel coaches zijn 85% cliché uitspraken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ook zo'n cliche: "We spelen tegen Sparta, dat altijd gevaarlijk is in mijn ogen".
Dat klopt, is meestal weinig boeiend. Ik zie/hoor daarom liever een analist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Die "interviews" met spelers danwel coaches zijn 85% cliché uitspraken.
Correctie aangebracht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Die "interviews" met spelers danwel coaches zijn 95% cliché uitspraken.
En dan 17 keer in een kwartier te pas en te onpas "gogme" horen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, is meestal weinig boeiend. Ik zie/hoor daarom liever een analist.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:26 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
En dan 17 keer in een kwartier te pas en te onpas "gogme" horen?
Alleen Louis van Gaal was wel goed als analist.. Het Niveau bij de BBC ligt vele malen hoger, zeker bij "Match of the day".quote:
Alleen Louis van Gaal was wel goed als analist.. Het Niveau bij de BBC ligt vele malen hoger, zeker bij "Match of the day". Om nog maar te zwijgen over het niveau-verschil tussen Gary Lineker en Humberto Tan.quote:
Ik vind Van Halst en Kieft prima analisten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Alleen Louis van Gaal was wel goed als analist.. Het Niveau bij de BBC ligt vele malen hoger, zeker bij "Match of the day".
ik noem een pierre van hooijdonk als analistquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, is meestal weinig boeiend. Ik zie/hoor daarom liever een analist.
Kieft goed? Die kerel zegt maar wat bij Sport 1.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Van Halst en Kieft prima analisten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
"Het ene jaar ben je kampioen en het jaar er na begin je op nul".
Ja, maar niemand haalt het bij Louis van Gaal en Johan Servaes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Van Halst en Kieft prima analisten.
Van Hintum vind ik juist weer niet goed. Onze smaak verschilt kennelijk dus nogalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kieft goed? Die kerel zegt maar wat bij Sport 1.
Is erg dromerig, en kent spelers geeneens bij naam.
Marc van Hintum en Mario Been hebben mijn voorkeur.
17.000 debielen met een speeltje van Scheringa.quote:
Daardoor zijn we over 2 maand echt het lachertje van Europa, klappers in de CL tegen Celtic ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
17.000 debielen met een speeltje van Scheringa.
Tegen Twente zag hij er ook een paar keer ongelukkig uit ja, vraag me af hoe ze bij die gozer terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef Blawh het volgende:
Vliegenvanger bij Sparta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |