quote:
Ja, hij heeft een goed functionerend evenwichtsorgaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Toppertje hoor, die keeper van Sparta.
Groningen, Heerenveen, Feyenoord, Twente?quote:
Ik geloof dat ik plotseling begrijp waardoor Dirk zijn wurghypotheken kan verkopen: hij doet alleen maar zaken met debielenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Als je nou een lening bij die DirkSheringaBank afsluit, krijg je dan ook zo'n klapper en een Hans Andersbril cadeau en een toegangskaart voor AZ?
Jeetje wat een kneuzenkermis daar op de tribune.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Nog even en ik doe het geluid uit, wat een tyfus herrie
Dat kun je al aan die reclame's zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik plotseling begrijp waardoor Dirk zijn wurghypotheken kan verkopen: hij doet alleen maar zaken met debielen.
Het WK wordt een ramp wat dat betreft, want het Oranjepubliek neemt natuurlijk die klappers mee en dan heb je het allebei.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog liever die toeters uit Zuid-Afrika.
Klappende toeters?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het WK wordt een ramp wat dat betreft, want het Oranjepubliek neemt natuurlijk die klappers mee en dan heb je het allebei.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Man, man. Wat een armoede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |