Das waar maar ik wil Ajax altijd wel zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er vandaag niet echt topwedstrijden bijzitten.
Wielaertquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen; De Zeeuw, Aissati, Emanuelson; Rommedahl, Cvitanich, Suárez.
RKC Waalwijk: Wevers; H. Mulder, Gudde, Van Mosselveld, D. Mulder; Varela, Obodai, Berger, Metaj; De Ceulaer en Benson.
Metaj.
Nee, die ligt er al een paar uur uit, volgens mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:28 schreef Burnie88 het volgende:
Werkt www.eredivisie.nl bij jullie ook niet? Ik wil graag via die site live naar Ajax kijken, lukt dus niet.
www.google.nlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik ben helaas te brak en te gaar om beneden voetbal te kijken.. Iemand een link? xD
www.eredivisielive.nlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik ben helaas te brak en te gaar om beneden voetbal te kijken.. Iemand een link? xD
Je moet naar www.eredivisie.nl voor de livestream. Die shitsite ligt er dus uit.quote:
Hoezo die nadruk op 'ne'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
RKC heeft leuke négers voorin lopen. Verwacht ik wel wat van. En mooi dat de Aiss ook speelt.²
Hahaquote:
Die was deze week nog licht geblesseerd aan z'n knie, dus doe maar lekker rustig aan emt die jongen.quote:
Eredivisielivequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |