als toeziend oog op uitvoering der nederlandsche wet heb je dat toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
of weer conditie te kweken. Al moet ik zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt.
bepaalt iedereen hier zijn eigen werktijden/dagen ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef Cybart het volgende:
Dilemma: zo toch maar eens gaan werken,
of nog een uurtje ekstra weekend kijken?
ik denk dat er wel een aantal zijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bepaalt iedereen hier zijn eigen werktijden/dagen ofzo?
deze route ongeveer: http://i32.tinypic.com/b9c4t0.jpgquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
of weer conditie te kweken. Al moet ik zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt.
Ik ben geen blauwerik hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
als toeziend oog op uitvoering der nederlandsche wet heb je dat toch?
en ik had het al warm toen ik terug kwam van de burnaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
deze route ongeveer: http://i25.tinypic.com/mlgqi1.jpg
'k heb onderweg een salade als avondeten gehad, en een bolletje ijs van B&J als toetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik had het al warm toen ik terug kwam van de burna
Aardig ritje. Ik wou dat ik hier wat meer kon fietsen buiten maar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
deze route ongeveer: http://i32.tinypic.com/b9c4t0.jpg
geen zin om platgereden te worden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aardig ritje. Ik wou dat ik hier wat meer kon fietsen buiten maar...
Exactly.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen zin om platgereden te worden?
niet langs geweest voor een bakkie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:51 schreef Peter het volgende:
[..]
'k heb onderweg een salade als avondeten gehad, en een bolletje ijs van B&J als toetje(1 bolletje he
)
't was wel warm, maargoed, toch lekker door kunnen trappen, en Bea was nog thuis, te zien aan haar persoonlijke standaard.
Wat ben je dan wel?quote:
geen natuurgebied waar je op wat landweggetjes kan fietsen?quote:
De heren van de konmar stonden voor de ingang en er was een cameraploegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet langs geweest voor een bakkie?
o.a. studentquote:
Dat bestaat toch niet meer? of wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:06 schreef Peter het volgende:
De heren van de konmar stonden voor de ingang en er was een cameraploeg
Toe maar wat een bezig bijtjequote:Wat ik doe (lijstje):
Wow, bezig baasjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
geen natuurgebied waar je op wat landweggetjes kan fietsen?
[..]
De heren van de konmar stonden voor de ingang en er was een cameraploeg
[..]
Wat ik doe (lijstje):
Dawast wel ongeveer
Tenzij je gaat mountainbikesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, bezig baasje
En er zijn wel een paar trails (hoewel niet echt bereikbaar zonder dat je er eerst met de auto heengaat), maar die zijn sowieso onverhard en eigenlijk alleen geschikt om op te wandelen (stenen en boomwortels). Helaas. En verder maken al die heuvels het ook niet veel makkelijker natuurlijk.
Yeah, maar daar heb je weer niks aan op de wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenzij je gaat mountainbikes
can't have it allquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar daar heb je weer niks aan op de weg
Waarom niet? *pruilt*quote:
Kon. Marechausseequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet meer? of wel?
[..]
Toe maar wat een bezig bijtje![]()
Heuvels en offroad zijn wel goed voor de conditietrainingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, bezig baasje
En er zijn wel een paar trails (hoewel niet echt bereikbaar zonder dat je er eerst met de auto heengaat), maar die zijn sowieso onverhard en eigenlijk alleen geschikt om op te wandelen (stenen en boomwortels). Helaas. En verder maken al die heuvels het ook niet veel makkelijker natuurlijk.
jammer dat ie niet op lowlands draaitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/newyorkiloveyou/![]()
![]()
Ik bepaal zelf mijn verlofdagen, werktijden zijn klein beetje flexibel, waar je werkt (thuis/kantoor) is bij mij volledig flexibel (maar je wordt wel geacht met enige regelmaat je collega's te treffen op kantoor).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bepaalt iedereen hier zijn eigen werktijden/dagen ofzo?
Ik ga het NIET vragen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb een auw auw.![]()
mijn linkeroog is opgezwollen![]()
Handen aan je buik afvegen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef wonderer het volgende:
Je handen aan je buik afvegen nadat je je rug hebt ingesmeerd met tijgerbalsem is niet zo'n goed idee
o, a man of blue.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Kon. Marechaussee
En druk, achje, bezig. vaak het weekend gewoon vrij hoor
En Des gaat sowieso voor
[..]
Heuvels en offroad zijn wel goed voor de conditietraining
You slut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb een auw auw.![]()
mijn linkeroog is opgezwollen![]()
Ik stel het ook alweer een uurtje uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Eustace. het volgende:
Met dit weer besluiten je kamer grondig op te ruimen..
u crazy bitch!quote:
Ja, ik had mijn broek al aan dus dijbeen ging niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Handen aan je buik afvegen?Doet me denken aan die Duitse docent die het merendeel van het schoolbord schoonveegde met zijn buik.
Wat doe je voor je werk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf mijn verlofdagen, werktijden zijn klein beetje flexibel, waar je werkt (thuis/kantoor) is bij mij volledig flexibel (maar je wordt wel geacht met enige regelmaat je collega's te treffen op kantoor)..
was het polstok hoogspringen bij de deur ofzo, was het zo'n tering zooi?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Eustace. het volgende:
Met dit weer besluiten je kamer grondig op te ruimen..
pepernoten, gevulde speculaas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Over een maand liggen er al weer pepernoten enzo bij de Albert Heijn..
Nee, internet deed het niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was het polstok hoogspringen bij de deur ofzo, was het zo'n tering zooi?
Vriendje niet bereikbaar met die HTC van je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, internet deed het niet.En na mijn creatief-doen-tijdsdoding (heb een mooie compositie van oude foto's gemaakt van het oude Parijs en die ingelijst), verveelde ik me nog steeds en ben ik gaan schoonmaken.
Hij heeft geen onbeperkt SMS. >.>quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vriendje niet bereikbaar met die HTC van je?
ja geweldig nummer is ditquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
I AM NOT A WHORE,
BUT I LIKE TO DO IT
tududududuud![]()
hoe ga je eigenlijk al die uitslagen verwerken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Meneer 1:
[ link | afbeelding ]
Meneer 2:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Meneer 3:
Meneer 4:
Poll: Welke?Meneer 1 Meneer 2 Meneer 3 Meneer 4
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoorde het nummer bij The Real World en toen moest ik hem terugluisterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
Eerste instantie zei ik: doe ze allemaal maar!
maar dan toch maar 1
ja klopt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hoorde het nummer bij The Real World en toen moest ik hem terugluisteren![]()
Lijkt een beetje op Benny Benassi - Satisfaction
Niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe ga je eigenlijk al die uitslagen verwerken?
Huis was ik voor afgewezen, maandagavond ga ik weer richting Amsterdam, ga ik uit eten met zijn vrienden. en ex. Beetje vaag, maar hij zegt dat ze vrienden zijn, dus ik vind het allemaal bestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja klopt!
heb je dat huis nog gekregen? Of trek je in bij je hot bitch? Tis nog wel aan toch?
o das kut van dat huis. Sta je ook overal ingeschreven? Zelfs Amstelveen? Uilenstede and die shit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Huis was ik voor afgewezen, maandagavond ga ik weer richting Amsterdam, ga ik uit eten met zijn vrienden. en ex. Beetje vaag, maar hij zegt dat ze vrienden zijn, dus ik vind het allemaal best![]()
En dan dinsdag naar alle anti-kraak bureau's. Maar het is nog niet officieel aan nee.
nee, je ziet net geen 'bolletjes'quote:
Zn ex van fucking 2,5mnd terug! Ik vind het echt bizar, zei ik ook. Maar hij zei dat ik me geen zorgen moet maken, maar daar gaat het niet eens om. Het is gewoon raarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das kut van dat huis. Sta je ook overal ingeschreven? Zelfs Amstelveen? Uilenstede and die shit?
Met zijn ex? das wel vaagals ie maar niet recentelijk een ex is.
meer zoietsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, je ziet net geen 'bolletjes'
lelijk maar wat zal jou dat schelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef Eustace. het volgende:
http://www.eijffinger.nl/images/Wandbekledingnieuw/Eijff128.jpg
Wat vinden jullie?
dude, it better be a bookcoverquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef Eustace. het volgende:
http://www.eijffinger.nl/images/Wandbekledingnieuw/Eijff128.jpg
Wat vinden jullie?
haha gewoon x-tra in de gaten houden hoe ze met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zn ex van fucking 2,5mnd terug! Ik vind het echt bizar, zei ik ook. Maar hij zei dat ik me geen zorgen moet maken, maar daar gaat het niet eens om. Het is gewoon raar
o god ja!quote:
thnx nu zit ik de rest van de avond, ik heb bolletjes in mn holquote:
Oow daar ben ik niet bang voor en dat ga ik zeker niet in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha gewoon x-tra in de gaten houden hoe ze met elkaar omgaan.
nou dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oow daar ben ik niet bang voor en dat ga ik zeker niet in de gaten houden![]()
Hij moet mij maar leuk vinden en zo niet, dan niet.
Het is meer van, waarom zou ik me die jongen uit eten moeten? haha, ik wil gewoon lekker met mijn Dave zijnquote:
omdat zn vriender er bij zijn en blijkbaar is hij nog on good terms with the Exquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is meer van, waarom zou ik me die jongen uit eten moeten? haha, ik wil gewoon lekker met mijn Dave zijn
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:20 schreef Desmonkey het volgende:
4 heb ik al te vaak gezien. Die duikt echt overal op.
jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Is het erg gay als meisjes je 'liefje' en 'liefie' noemen?
neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
zitten hier alleen maar heumeus ofwat
Leuk haar, neuken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ja, want een hetero had ze allang geneuktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Is het erg gay als meisjes je 'liefje' en 'liefie' noemen?
Nou, de laatste tijd wel.. Tenzij je Dizer onder "nee" schaartquote:
ja, ga maar liggen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
er komt per ongeluk wel eens een hetero langsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd wel.. Tenzij je Dizer onder "nee" schaart
wat een taal weer....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want een hetero had ze allang geneukt
SAJ toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er komt per ongeluk wel eens een hetero langsen er moet hier toch ook wel iemand bi zijn
Oh ja. Je hebt gelijk.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ach, ik denk niet in die termen.quote:
Maar je maakt je er wel druk overquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, ik denk niet in die termen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |