KK?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net zoals KK en Eu. hahahah
ja, ik durf ook geen Madonna meer te plaatsen.
![]()
![]()
wat heb je gehaald dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
winkel centrum is nog geen 3 min fietsen ofzo
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Cybart het volgende:
mn laminaat (5 weken levertijd) is binnen.... in een paar dagen tijd
Niks mis met dagboeken!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heb je gehaald dan?
[ afbeelding ]
das nog snel!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Cybart het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks mis met dagboeken!!
(Vanaf 1996)
Exotische Teakquote:
Inmiddels is het ook geen papier meer maar een blogspot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
daar heb je nu toch die andere shit voor? twitter, facebook and shit..
toch wel schattig dat je nog een dagboek hebt.
was ie niet op vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KK?
Ow!
Keukenkast!
Waar is die eigenlijk?
Stroek heet eigenlijk "orakel" in het echtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was ie niet op vakantie?
Stroekie weet dat wel. That cunt weet écht alles. uncanny really.
Ja van die groeven heb ik ook. Lijken dan net echte losse planken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
Exotische Teak
"De afgeschuinde kanten rondom elke plank (groove 4) geven je interieur een verruimend effect.
De Solid collectie geeft je het gevoel van een massieve plankenvloer."
[ afbeelding ]
hmmm, komt niet tot zn recht op een plaatje..
de kleur en de groef niet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van die groeven heb ik ook. Lijken dan net echte losse planken.
En er zit een houtstructuur (licht relief) in zodat het dan weer houten planken lijken.
duurt nog ffquote:Maarre, ziet er mooi uit!![]()
Wanneer is de housewarming?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heb je gehaald dan?
[ afbeelding ]
quote:
dat doen er hier mierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zijn sommige mensen toch zo ovebodig open tegen vrienden/collega's
in retraite voor je ontmoeting straks op lowlandsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KK?
Ow!
Keukenkast!
Waar is die eigenlijk?
had jij zulk bijzonder uitgezocht dat ze het speciaal moesten bestellen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Cybart het volgende:
bijna goed, maar daarom werk ik wel dagelijks met Oraclequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
Stroek heet eigenlijk "orakel" in het echt
*heilig van overtuigd*
maandag valt jackpot van 27 en een half miljoenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat is de hoofdprijs? een paar millioen?![]()
kan ik eignelijk ook wel gebruiken.![]()
Hier in Spanje heb je altijd prijzen van 100 milj. of meer. (de grootste nationale lotterij)
als jij in zulks afzichtelijk komt cava zuipen gaat het feest niet doorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
over zwembroeken gesproken.![]()
in allerlei kleuren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
27.5 miljoen en hij gaat vallenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat is de hoofdprijs? een paar millioen?![]()
kan ik eignelijk ook wel gebruiken.![]()
Hier in Spanje heb je altijd prijzen van 100 milj. of meer. (de grootste nationale lotterij)
ook niet als ik mijn schoenen aan houd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij in zulks afzichtelijk komt cava zuipen gaat het feest niet door
je hebt ze van HIW mogen lenen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook niet als ik mijn schoenen aan houd?
[ afbeelding ]
quote:
hmmm, kwam net in de bouwmarkt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had jij zulk bijzonder uitgezocht dat ze het speciaal moesten bestellen?
en is het de bedoeling dat je het zelf gaat leggen ?
bijna hetzelfde!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna goed, maar daarom werk ik wel dagelijks met Oracle![]()
wat een desillusie, kan je nog niet klussen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
hmmm, kwam net in de bouwmarkt...
wat blijkt
alleen de ondervloer is binnen...
sukkels
dat boeit nog niet eens...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een desillusie, kan je nog niet klussen.
wat is een ondervloer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
hmmm, kwam net in de bouwmarkt...
wat blijkt
alleen de ondervloer is binnen...
sukkels
heb gekozen voor eerst een laag rubber, dan tempex en dan folie...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is een ondervloer?
dat groene foliespul?
ahzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb gekozen voor eerst een laag rubber, dan tempex en dan folie...
lang leve de vakantiekrachtjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat boeit nog niet eens...
duurt nog ruim 2 weken tot ik de sleutel krijg....
maar bel dan gewoon niet als je incapabel bent de bestelde goederen te leveren...
Which reminds me... ik had een stukje geschreven dat Arthur naar het strand ging en mooie jongens wilde bekijken, dus hij groef vast een kuiltje in het zand. Alle vrouwelijke proeflezers zeiden "huh, hoezo dan" en de mannen reageerden er niet op. Dat vond ik grappigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of gewoon op je buik gaan liggen
hehequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Which reminds me... ik had een stukje geschreven dat Arthur naar het strand ging en mooie jongens wilde bekijken, dus hij groef vast een kuiltje in het zand. Alle vrouwelijke proeflezers zeiden "huh, hoezo dan" en de mannen reageerden er niet op. Dat vond ik grappig
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
Hey, was gezellig vannacht las ik?AFgezien van die kleffe arm om je heen dan
BBQquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
duidelijk weer troggentijd in Nederland
Het "klonk" wel erg lief jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja, was leuk. Vond 't een aangename verassing toen de deurbel ging.
quote:
Juist daarom, dan, toch? Je zoekt een aanvulling op je eigen leven, niet een kloon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van dat spontane
Al ben ik zelf helemaal niet zo
Ik vind dat ook wel leuk inderdaad! Al kan ik me daar ook soms wel onwijs over lopen opvreten...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van dat spontane
Al ben ik zelf helemaal niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |