als toeziend oog op uitvoering der nederlandsche wet heb je dat toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
of weer conditie te kweken. Al moet ik zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt.
bepaalt iedereen hier zijn eigen werktijden/dagen ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef Cybart het volgende:
Dilemma: zo toch maar eens gaan werken,
of nog een uurtje ekstra weekend kijken?
ik denk dat er wel een aantal zijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bepaalt iedereen hier zijn eigen werktijden/dagen ofzo?
deze route ongeveer: http://i32.tinypic.com/b9c4t0.jpgquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
of weer conditie te kweken. Al moet ik zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt.
Ik ben geen blauwerik hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
als toeziend oog op uitvoering der nederlandsche wet heb je dat toch?
en ik had het al warm toen ik terug kwam van de burnaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
deze route ongeveer: http://i25.tinypic.com/mlgqi1.jpg
'k heb onderweg een salade als avondeten gehad, en een bolletje ijs van B&J als toetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik had het al warm toen ik terug kwam van de burna
Aardig ritje. Ik wou dat ik hier wat meer kon fietsen buiten maar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
deze route ongeveer: http://i32.tinypic.com/b9c4t0.jpg
geen zin om platgereden te worden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aardig ritje. Ik wou dat ik hier wat meer kon fietsen buiten maar...
Exactly.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen zin om platgereden te worden?
niet langs geweest voor een bakkie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:51 schreef Peter het volgende:
[..]
'k heb onderweg een salade als avondeten gehad, en een bolletje ijs van B&J als toetje(1 bolletje he
)
't was wel warm, maargoed, toch lekker door kunnen trappen, en Bea was nog thuis, te zien aan haar persoonlijke standaard.
Wat ben je dan wel?quote:
geen natuurgebied waar je op wat landweggetjes kan fietsen?quote:
De heren van de konmar stonden voor de ingang en er was een cameraploegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet langs geweest voor een bakkie?
o.a. studentquote:
Dat bestaat toch niet meer? of wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:06 schreef Peter het volgende:
De heren van de konmar stonden voor de ingang en er was een cameraploeg
Toe maar wat een bezig bijtjequote:Wat ik doe (lijstje):
Wow, bezig baasjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
geen natuurgebied waar je op wat landweggetjes kan fietsen?
[..]
De heren van de konmar stonden voor de ingang en er was een cameraploeg
[..]
Wat ik doe (lijstje):
Dawast wel ongeveer
Tenzij je gaat mountainbikesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, bezig baasje
En er zijn wel een paar trails (hoewel niet echt bereikbaar zonder dat je er eerst met de auto heengaat), maar die zijn sowieso onverhard en eigenlijk alleen geschikt om op te wandelen (stenen en boomwortels). Helaas. En verder maken al die heuvels het ook niet veel makkelijker natuurlijk.
Yeah, maar daar heb je weer niks aan op de wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenzij je gaat mountainbikes
can't have it allquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar daar heb je weer niks aan op de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |