Waarom niet? *pruilt*quote:
Kon. Marechausseequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet meer? of wel?
[..]
Toe maar wat een bezig bijtje![]()
Heuvels en offroad zijn wel goed voor de conditietrainingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, bezig baasje
En er zijn wel een paar trails (hoewel niet echt bereikbaar zonder dat je er eerst met de auto heengaat), maar die zijn sowieso onverhard en eigenlijk alleen geschikt om op te wandelen (stenen en boomwortels). Helaas. En verder maken al die heuvels het ook niet veel makkelijker natuurlijk.
jammer dat ie niet op lowlands draaitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/newyorkiloveyou/![]()
![]()
Ik bepaal zelf mijn verlofdagen, werktijden zijn klein beetje flexibel, waar je werkt (thuis/kantoor) is bij mij volledig flexibel (maar je wordt wel geacht met enige regelmaat je collega's te treffen op kantoor).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bepaalt iedereen hier zijn eigen werktijden/dagen ofzo?
Ik ga het NIET vragen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb een auw auw.![]()
mijn linkeroog is opgezwollen![]()
Handen aan je buik afvegen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:50 schreef wonderer het volgende:
Je handen aan je buik afvegen nadat je je rug hebt ingesmeerd met tijgerbalsem is niet zo'n goed idee
o, a man of blue.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Kon. Marechaussee
En druk, achje, bezig. vaak het weekend gewoon vrij hoor
En Des gaat sowieso voor
[..]
Heuvels en offroad zijn wel goed voor de conditietraining
You slut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb een auw auw.![]()
mijn linkeroog is opgezwollen![]()
Ik stel het ook alweer een uurtje uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Eustace. het volgende:
Met dit weer besluiten je kamer grondig op te ruimen..
u crazy bitch!quote:
Ja, ik had mijn broek al aan dus dijbeen ging niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Handen aan je buik afvegen?Doet me denken aan die Duitse docent die het merendeel van het schoolbord schoonveegde met zijn buik.
Wat doe je voor je werk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf mijn verlofdagen, werktijden zijn klein beetje flexibel, waar je werkt (thuis/kantoor) is bij mij volledig flexibel (maar je wordt wel geacht met enige regelmaat je collega's te treffen op kantoor)..
was het polstok hoogspringen bij de deur ofzo, was het zo'n tering zooi?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Eustace. het volgende:
Met dit weer besluiten je kamer grondig op te ruimen..
pepernoten, gevulde speculaas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Over een maand liggen er al weer pepernoten enzo bij de Albert Heijn..
Nee, internet deed het niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was het polstok hoogspringen bij de deur ofzo, was het zo'n tering zooi?
Vriendje niet bereikbaar met die HTC van je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, internet deed het niet.En na mijn creatief-doen-tijdsdoding (heb een mooie compositie van oude foto's gemaakt van het oude Parijs en die ingelijst), verveelde ik me nog steeds en ben ik gaan schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |