Dan kun je dit ook op een normale manier in het topic vragen, in plaats van een 2 pagina lange welles-nietes discussie over of het topic wel BNW geschikt is, terwijl ik al mijn best heb gedaan hier wat duidelijkheid over te verschaffen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
En de persoonlijke vetes mogen per PM, daar is feedback niet voor bedoeld heren.
Verder > wat ToT zegt
Opbouw is op een forum sowieso lastig te stroomlijnen. Er is enkel behoefte aan een OP die meteen duidelijk stelt waar het topic over gaat
Er is geen 2-pagina lange discussie, we vragen enkel (terecht) om opheldering. Het zijn ook geen slechte topics! Maar het is op deze manier, in deze vorm in deze strekking geen BNW topic.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan kun je dit ook op een normale manier in het topic vragen, in plaats van een 2 pagina lange welles-nietes discussie over of het topic wel BNW geschikt is, terwijl ik al mijn best heb gedaan hier wat duidelijkheid over te verschaffen.
Geef mij wat motivatie, en ik geef jullie iets leuks terug. Dat is de manier waarop we werken toch?
Zo slecht zijn de topics overigens ook niet.
Oftewel terug naar onze afspraak, geef het even wat geduld, en mij dus wat motivatie. En misschien dat jullie dadelijk eens wat leren. Daarom nogmaals de vraag of die discussie in het topic verwijdert of moved kan worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:32 schreef ToT het volgende:
Nou, wat Michielos zegt klopt feitelijk 100%.
Je Eskimo-topic is hier alleen op z'n plaats als je gewoon duidelijk in de OP zet wat er exact aan de hand is, wat voor samenzwering er tegen de Eskimo's gehouden wordt o.i.d.
Nu gaat het meer over de culturele afsterving door het Christelijk geloof.
Opbouw is niet handig in BNW: neem een stelling in in de OP waar mensen wat mee kunnen doen. "Goh, wat zijn die Eskimo's toch een toffe lui en wat is het jammer dat hun cultuur aan het verdwijnen is", is niet echt wat voor in BNW.
Je pogingen worden zeer zeker gewaardeerd, maar wees gewoon duidelijk in wat je bedoelt, en hou het niet zo vaag van: "Ja, ik bouw nog ergens naar toe, maar de BNW'ertjes hier kunnen het totaalplaatje niet bevatten, dus bouw ik er langzaam maar zeker naar toe."
Je andere topics hebben ook eigenlijk geen donder hier te zoeken zo op het eerste gezicht, maar we willen ons gewoon een beetje coulant opstellen. De coulance tegenover interessante topics die echter eigenlijk in andere subfora thishoren, heeft echter wel zo zijn grens.
De plaats is juist. Vertrouw me nu maar.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er is geen 2-pagina lange discussie, we vragen enkel (terecht) om opheldering. Het zijn ook geen slechte topics! Maar het is op deze manier, in deze vorm in deze strekking geen BNW topic.
Piri Reis bijvoorbeeld is goed van opzet als topic zijnde, maar m.b.t. Earth Grid etc. meer iets voor TRU.
Zelfde geldt voor de Eskimo's, prima opzet m.b.t. hun antropologisch verleden maar als BNW onderwerp niet duidelijk, en daarom is het wenselijk dat dat in de OP duidelijk is.
Dus nogmaals, als topic-zijnde zijn ze niet slecht maar goed!, alleen is de plaats op het forum niet helemaal juist
Nogmaals > opbouwtopics hebben geen succes op Fok! dat is vaker gebleken, mensen verlangen een OP die meteen duidelijkheid verschaft.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oftewel terug naar onze afspraak, geef het even wat geduld, en mij dus wat motivatie. En misschien dat jullie dadelijk eens wat leren.
Ik kan namelijk ook alle topics in wfl gaan planten, echter probeer ik de basis van de vrijmetselarij gedeeltelijk bloot te leggen. Oftewel hun manier van het onder controle krijgen van de complete planeet. En het dus handig gebruik maken van de gebeurtenissen hieromtrent.
Wij creëren een probleem, en geven tegelijk de oplossing. Dat is het grote gevaar.
Zoals ik al aangaf. Sluit het topic, en hoop dat ik ooit nog mijn best ga doen om hier iets duidelijk te maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nogmaals > opbouwtopics hebben geen succes op Fok! dat is vaker gebleken, mensen verlangen een OP die meteen duidelijkheid verschaft.Je inzet is zeker prima maar het is niet uit te spreiden over "Nu de eskimo's nu een wereldkaart etc."
Zoals ToT dus eigenlijk al aangeeft
Je laat je nu wel erg kennen, sorry hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf. Sluit het topic, en hoop dat ik ooit nog mijn best ga doen om hier iets duidelijk te maken.
Klasse mod-acties dit weer. Het liefst worden ze overtuigd door iemand die nooit in dit forum komt lol.
Move mijn piri reis topic ook maar snel. Dit wil ik niet meer in dit forum zien!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je laat je nu wel erg kennen, sorry hoor.
Het is gewoon meerdere malen aangegeven dat de topics weliswaar goed zijn maar niet geschikt voor BNW.
En dat "het hoort bij een groter geheel" is mooi maar dat gaat gewoon niet werken, omdat men dan straks door de bomen het bos niet meer ziet.
Alles is onder te brengen onder de noemer > Vaticaan = NWO (daar lopen al topics over) en dus zou je, zoals ze in POL met Wilders hebben, hier een enorme wildgroei van losse topics aanmoedigen.
Jammer dat je dit zelf anders ziet, want zo is het geenszins bedoeld.
Daar is nog overleg over waar dit topic het beste zijn bodem kan vinden om te aarden. Niet iedereen is 24/7 onlinequote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Move mijn piri reis topic ook maar snel. Dit wil ik niet meer in dit forum zien!
Hier is men ook nog mee bezig, een topic is niet 1,2,3 gesplitst (moderators kunnen dat niet) en we moeten dus even afwachten.quote:Waar ik me grootendeels aan erger, is dat je nog nieteens iets aan het e-book topic hebt gedaan, en dat je hier zo daadkrachtig optreed. Snap dat echt niet.
Die eBook topic dat kon ik meelezen achter de schermen: FOK! heeft geen mogelijkheid om topics te splitsen was daarop het antwoord. Alleen om te mergen. Dus die topic is – mede door mij, sorry daarvoor – wat offtopic geraakt. Misschien dat je een nieuwe kunt openen en dat Dragorius de oude dan kan hernoemen tot ‘Geneuzel over rechten en zo’.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Move mijn piri reis topic ook maar snel. Dit wil ik niet meer in dit forum zien!
Waar ik me grootendeels aan erger, is dat je nog nieteens iets aan het e-book topic hebt gedaan, en dat je hier zo daadkrachtig optreed. Snap dat echt niet.
Ik kan niet geloven dat een aantal posts meer dan 3 dagen nodig heeft om te verwerken, in die tijd kunnen ze fok opnieuw inrichten.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar is nog overleg over waar dit topic het beste zijn bodem kan vinden om te aarden. Niet iedereen is 24/7 online
[..]
Hier is men ook nog mee bezig, een topic is niet 1,2,3 gesplitst (moderators kunnen dat niet) en we moeten dus even afwachten.
Dus niet al te voorbarig m.b.t. je conclusies hierover
Het kan überhaupt niet hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef Dragorius het volgende:
Hier is men ook nog mee bezig, een topic is niet 1,2,3 gesplitst (moderators kunnen dat niet) en we moeten dus even afwachten.
Dus niet al te voorbarig m.b.t. je conclusies hierover
Dan heb ik dat antwoord (en ToT dan ook denk ik) gemistquote:Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die eBook topic dat kon ik meelezen achter de schermen: FOK! heeft geen mogelijkheid om topics te splitsen was daarop het antwoord. Alleen om te mergen. Dus die topic is – mede door mij, sorry daarvoor – wat offtopic geraakt. Misschien dat je een nieuwe kunt openen en dat Dragorius de oude dan kan hernoemen tot ‘Geneuzel over rechten en zo’.
Dat is een goed plan, Iblisquote:Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die eBook topic dat kon ik meelezen achter de schermen: FOK! heeft geen mogelijkheid om topics te splitsen was daarop het antwoord. Alleen om te mergen. Dus die topic is – mede door mij, sorry daarvoor – wat offtopic geraakt. Misschien dat je een nieuwe kunt openen en dat Dragorius de oude dan kan hernoemen tot ‘Geneuzel over rechten en zo’.
Je kunt dit ook een week de tijd geven, niemand klaagt over een degelijke discussie toch? Of was het topic een gevaar voor het forum? Binnen een dag is het topic al onmogelijk gemaakt, terwijl er al erg goede punten naar voren zijn gekomen, die jullie volgens mij niet gelezen of begrepen hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef ToT het volgende:
Precies.Goed idee.
Verder, mediaconsument: je kunt onmogelijk van ons verwachten dat we ELK topic waarvan een user zegt dat hij er nog een punt mee gaat maken, open laten staan.
Je zegt dat de BNW'ers qua intellectueel niveau waarschijnlijk te laag zijn om het totaalplaatje te begrijpen als je het allemaal in 1 topic gooit omdat het totaalplaatje daar te groot voor is, maar probeer het eens! Maak een topic aan met hoe jij de dingen ziet, maar dan wel beknopt. In het topic zelf kun je de boel gaandeweg wel uitdiepen, maar zomaar wat topics over Eskimo's, vreemde wereldkaarten en dat soort dingen plaatsen, gaat gewoon niet werken.
Dragorius en ik hebben ons de laatste tijd wat afzijdig gehouden om de spanningen hier wat af te laten zakken, maar als je als user zijnde absoluut niet tegen wat voor vorm van aansturing dan ook kunt, dan zullen de spanningen gewoon altijd blijven.
Hmmm dus jij vindt dat mensen bijvoorbeeld een week lang loltopics in TRU mogen openen, zolang ze maar beloven dat al die lol op een gegeven moment op iets spiritueels uit komen?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt dit ook een week de tijd geven, niemand klaagt over een degelijke discussie toch? Of was het topic een gevaar voor het forum? Binnen een dag is het topic al onmogelijk gemaakt, terwijl er al erg goede punten naar voren zijn gekomen, die jullie volgens mij niet gelezen of begrepen hebben.
Misschien dat ik in de toekomst nog een poging waag. Het is jullie taak om mij en de mensen in het forum te motiveren op dit gebied.
Dat heeft niets te maken met mijn topic, daarom is dit een erg slappe vergelijking. Ik heb mijn best gedaan om een link te leggen naar het verhaal dat in dit forum speelt. Kennelijk heb jij dit niet begrepen, en moest het binnen een dag al beslist zijn. Jammer.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm dus jij vindt dat mensen bijvoorbeeld een week lang loltopics in TRU mogen openen, zolang ze maar beloven dat al die lol op een gegeven moment op iets spiritueels uit komen?
Jeetje, jij bent laatquote:
Dat staat er ook in, nadat ik jouw kritiek serieus genomen had. Mijn unieke draai was dan ook een positief begin, omdat de Eskimo's nogsteeds niet uitgeroeid zijn, en dit forum een glimlach kan gebruiken. Piri Reis was gepost om dezelfde reden. Deze discussie is dermate goed gevorderd dat er nu degelijke vragen gesteld kunnen worden. Dat is ook het doel van dit forum neem ik aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef ToT het volgende:
Van mij mag je best een nieuw Eskimo-topic aanmaken, maar geef duidelijk aan wat voor samenzwering er tegen de Eskimo's is! Welke wereldmachten willen wat voor dingen met de Eskimo's doen? Wat voor interesse kan de NWO in dit volk hebben?
Edit: Okee ik begrijp dus dat de NWO er niet direct mee te maken heeft. De Vrijmetselaars enzo misschien dus. Maak dat dan gewoon duidelijk in de OP, en leg uit waarom je dat denkt!
Die is op verzoek van de TS gesloten.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef Flammie het volgende:
Waar staat dat eskimo topic nu?
Ik vind het altijd wel boeiend om iets te leren over vreemde culturen..
Travel of KAA?
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent laat
Hallo oud-BNW-mod
'n avondquote:
Of je maakt het oude topic schoon en opent het. Je bent vrij om dit te doen. Vanaf je tweede post in dat topic kunnen alle posts verwijderd worden, en kan ik mijn punt duidelijk maken.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef ToT het volgende:
Het blijft gewoon allemaal te vaag.
Sowieso hebben we al te veel kritiek gekregen over de aanwezigheid van een glimlach in BNW: de BNW'ers (op de sceptici na) vinden dat hier een zeer strakke sfeer moet heersen omdat het geen onderwerpen zijn waar je luchtig of vrolijk over mag doen.
Ikzelf zie het liever iets genuanceerder, maar het moet ook weer niet doorschieten.
Als je het over de vrijmetselaars wil hebben in combinatie met bepaalde volkeren, leg dan gewoon duidelijk in de OP uit hoe je het allemaal ziet en waar je het op baseert enzo
We kunnen lang blijven lullen, maar het topic bleef gewoon te vaag en je hebt je kans gehad daarmee.
Wil je een nieuw topic maken er over? Ga je gang, maar wees er wel duidelijker in!
Dan verplaats je de feedback vanaf je 2de post naar dit topic, ik wil namelijk ook niet dat de eerste pagina posts verloren gaat. Al zitten er daar uiteraard ook wat mindere tussen, echter ze geven wel ruimte tot uitleg.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Ik wilde bijna zeggen: Okay, deal!Ik was zelfs al begonnen met de boel op te schonen, maar ik vind toch niet dat de feedback van de mensen verloren mag gaan.
Je kunt de OP best kopieëren en plakken in een nieuw topic. Desnoods sturen we het je in een PM toe. Overigens vraag ik me af of je de OP nog kunt editen als we hem weer open gooien.
Dat lijkt me niet dat van de OP omdat er nu al een x dagen voorbij zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Ik wilde bijna zeggen: Okay, deal!Ik was zelfs al begonnen met de boel op te schonen, maar ik vind toch niet dat de feedback van de mensen verloren mag gaan.
Je kunt de OP best kopieëren en plakken in een nieuw topic. Desnoods sturen we het je in een PM toe. Overigens vraag ik me af of je de OP nog kunt editen als we hem weer open gooien.
Jah, omdat jij zei dat je die posts wou bewaren, zei ik dat het misschien een idee is om deze reacties naar dit topic te verplaatsen, dan zijn we allemaal blij. Ik zeg dit overigens ook omdat ik vroeger met mijn invisionboardje dit soort acties regelmatig heb uitgehaald. Daarom dacht ik ook dat dat hier ook wel moet kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef ToT het volgende:
Je zei net dat alles vanaf de 2e post opgeschoond moest worden?
Kerel, alsjeblieft: wij proberen gewoon weer een beetje vrede te sluiten, we willen gewoon dat je weer dat topic aanmaakt en geven je de ruimte om je verhaal te doen!
De feedback verplaatsen KAN gewoon technisch gezien niet!
Maak dat topic nou gewoon aan joh, en steek wat moeite in de OP: leg uit wat er volgens jou aan de hand is. Kopieer en plak de OP en breid hem uit. Als je denkt dat de BNW'ers niet van jouw niveau zijn en jouw visie niet kunnen bevatten, zet je jezelf wel op een GIGANTISCH hoge troon en toon je ook dat je de users in dit subforum als een stel fucktards ziet.
Dus er kunnen ook niet een aantal posts van het oude naar het nieuwe topic verplaatst worden? Dat heb ik wel vaker zien gebeuren namelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:27 schreef Dragorius het volgende:
Nee een splitsing (die technisch dus niet mogelijk bljikt) heeft geen zin. Een nieuw topic met een verder aangepaste OP is hierin gewoon de oplossing. Een schone lei zeg maar
Volgens mij kun je een heel topic samenvoegen met een ander topic. Maar niet deels. Maar als je dat doet, dan heb je alles weer samen wat je apart wilde hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dus er kunnen ook niet een aantal posts van het oude naar het nieuwe topic verplaatst worden? Dat heb ik wel vaker zien gebeuren namelijk.
Bedankt.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een heel topic samenvoegen met een ander topic. Maar niet deels. Maar als je dat doet, dan heb je alles weer samen wat je apart wilde hebben.
Ik kan me vergissen, maar ik meen dat het alles of niets was.
Onhandig, onhandig... Als ik hetzelfde zou betogen over Wilders' voorstel om een kopvoddentax in te voeren zou je mij wrs het grootste gelijk van de wereld geven, en zou je je ook niet bekommeren over de evt emotionele impact die deze stelling bij de aanhangers van Wilders teweeg zou kunnen brengen. Nietwaar?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef ToT het volgende:
Hey, in TRU is het ook niet handig om iedereen die in iets spiritueels gelooft voor zwakzinnige uit te maken of zo.
Verdere discussie gaarne in het TRU FB-topic.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
Ik heb Ockham helemaal niet nodig, en de waarheid trollerig noemen is absurd.
Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
Ik heb Ockham helemaal niet nodig, en de waarheid trollerig noemen is absurd.
Dergelijk meesterschap heb ik van mijn vader meegekregen. Verknipt voor het leven.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
als de waarheid zo duidelijk is, waarom zit je er dan zo mee ?
Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.
Kerel, doe ff chill.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.
Je generaliseert mijn positie nu al te zeer. Ik heb Ockham niet nodig, omdat je Ockham pas kunt toepassen bij twee of meerdere theorien die een gebeurtenis in gelijke mate kunnen verklaren. Dat is hier niet het geval. Je kunt hoogstens zeggen dat de complotheorie instabiel is en moet inflateren wil het stand houden, waardoor je die logischerwijs uiteindelijk dmv Ockham kunt verwerpen als minder plausibel. Hanlon's scheermesje daarentegen is wel te gebruiken.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel, doe ff chill.Je loopt lang genoeg mee om te weten dat zo'n confronterende houding de sfeer nooit echt beter maakt.
Jij mag wel denken dat de BNW-beweging ridicuul is en aan de mentale staat van de mensen twijfelen, maar lang niet alles wat er in BNW beweerd wordt, valt keihard te weerleggen, ook al zou Ockham's scheermes (die jij blijkbaar ook al verwerpt....weet je overigens wel wat het is?) jouw gelijk moeten suggereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |