Zo te horen is Michiel helemaal bij met lezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef Sersjee het volgende:Arie M
![]()
Imitation of Life, die hoor je niet vaak!
Geen uitslagen vermelden hier aubquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef TheZapster het volgende:
Oeh.Helemaal vergeten voetbal te kijken vanavond.Veel doelpunten
die zijn van youtube verwijderd net als 100den andere Glastonbury videosquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb je die beelden gezien op de BBC van het optreden? die versie van Tender was echt zo ont-zet-tend briljant![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat ik de originele opnamen van de BBC niet kan vinden
serieus? hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die zijn van youtube verwijderd net als 100den andere Glastonbury videos
"Copyright schennis volgens platenmaatschappijen"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? hoezo dat?
die woordgrappen![]()
![]()
tjonge jonge
![]()
De BBC zit bovenop z'n uitzendrechten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? hoezo dat?
die woordgrappen![]()
![]()
tjonge jonge
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"Copyright schennis volgens platenmaatschappijen"
Erg jammer. Zijn ze ook nergens anders meer te vinden? op de BBC website ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De BBC zit bovenop z'n uitzendrechten.
Proostquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Zo, die eerste goudgele pretcilinder van deze avond verklaar ik hierbij voor geopend
Proost!!
[ afbeelding ]
Ook zo!quote:
Ik zou je lokale torrentboer proberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer. Zijn ze ook nergens anders meer te vinden? op de BBC website ofzo?
Ah ja, goed ideequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou je lokale torrentboer proberen.
En dan op afbeelding met Safesearch uit. Zit een heel mooie tussenquote:
Safesearch staat bij mij standaard uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
En dan op afbeelding met Safesearch uit. Zit een heel mooie tussen
Inderdaad. als-je-blieft. want ik wordt er toch een partij moe vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef Sersjee het volgende:
Mooi, kan er dan meteen gestopt worden met paniek zaaien op niks af? Fijn, dank u.
Uit het raam ermee. Kan ie letterlijk afvallen na het eten van al die broodjes frikandel.quote:
moet er niet aan denken zo smorgensvroeg een broodje frikandelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Uit het raam ermee. Kan ie letterlijk afvallen na het eten van al die broodjes frikandel.Speed of Sound
momentje, ik doe even de gordijnen dichtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
En dan op afbeelding met Safesearch uit. Zit een heel mooie tussen
steven tyler die van 't podium afflikkertquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef Broekie het volgende:
Waar kijken ze nu eigenlijk naar? Iemand die van een podium afvalt of zoiets?
Ik denk dat het Steven Tyler is. Had er gisteren iets over gelezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef Broekie het volgende:
Waar kijken ze nu eigenlijk naar? Iemand die van een podium afvalt of zoiets?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Ah, nou zei Gerard wel Rabbit Heart.
Nou verstond ik alleen weer bij Michiel Rub It Hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |