Zo te horen is Michiel helemaal bij met lezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef Sersjee het volgende:Arie M
![]()
Imitation of Life, die hoor je niet vaak!
Geen uitslagen vermelden hier aubquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef TheZapster het volgende:
Oeh.Helemaal vergeten voetbal te kijken vanavond.Veel doelpunten
die zijn van youtube verwijderd net als 100den andere Glastonbury videosquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb je die beelden gezien op de BBC van het optreden? die versie van Tender was echt zo ont-zet-tend briljant![]()
![]()
![]()
![]()
jammer dat ik de originele opnamen van de BBC niet kan vinden
serieus? hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die zijn van youtube verwijderd net als 100den andere Glastonbury videos
"Copyright schennis volgens platenmaatschappijen"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? hoezo dat?
die woordgrappen![]()
![]()
tjonge jonge
![]()
De BBC zit bovenop z'n uitzendrechten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? hoezo dat?
die woordgrappen![]()
![]()
tjonge jonge
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"Copyright schennis volgens platenmaatschappijen"
Erg jammer. Zijn ze ook nergens anders meer te vinden? op de BBC website ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De BBC zit bovenop z'n uitzendrechten.
Proostquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef Timo20 het volgende:
Zo, die eerste goudgele pretcilinder van deze avond verklaar ik hierbij voor geopend
Proost!!
[ afbeelding ]
Ook zo!quote:
Ik zou je lokale torrentboer proberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer. Zijn ze ook nergens anders meer te vinden? op de BBC website ofzo?
Ah ja, goed ideequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou je lokale torrentboer proberen.
En dan op afbeelding met Safesearch uit. Zit een heel mooie tussenquote:
Safesearch staat bij mij standaard uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
En dan op afbeelding met Safesearch uit. Zit een heel mooie tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |