PVDA zal nooit mijn stem krijgen , probleem is dat ik nu niet meer weet waarop ik moet stemmen qua idee vorming , het is allemaal niets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe de PVDA nu bezig is zullen ze nooit mijn stem krijgen. Draaikonten dat het zijn. Geen beslissingen willen nemen
.
er achterkomen wie er komt en dan namens tjibbe bellen om af te zeggenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Timo20 het volgende:
Ik vind dat er meer Ekstra Weekenden moeten komen waarin er geen gasten zijn![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er achterkomen wie er komt en dan namens tjibbe bellen om af te zeggen
Stukje wijsheid van ome Sersjee: geen hoogtepunten zonder dieptepunten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Timo20 het volgende:
Ik vind dat er meer Ekstra Weekenden moeten komen waarin er geen gasten zijn![]()
D66quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
PVDA zal nooit mijn stem krijgen , probleem is dat ik nu niet meer weet waarop ik moet stemmen qua idee vorming , het is allemaal niets.
Vriend van me en ik kenden Froland vroeger zo goed als helemaal uit ons hoofdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stukje wijsheid van ome Sersjee: geen hoogtepunten zonder dieptepunten.
O, en Horace is tof, want Live Opgenomen en Froland.
Ik heb liever dat ze eens goede muziek gaan draaien tijdens Ekstraweekend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Timo20 het volgende:
EkStra Weekend op KXquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze eens goede muziek gaan draaien tijdens Ekstraweekend.
Of gewoon slap ouwehoerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze eens goede muziek gaan draaien tijdens Ekstraweekend.
Heb je die beelden gezien op de BBC van het optreden? die versie van Tender was echt zo ont-zet-tend briljantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |