Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Ja dus? Al was het voor de Aidsnegerts in Afrika, het blijft kutspam met een kutaccount, dus daarom sta je nu -6 qua stemmen. Jammer voor je.
Als je nou pics van je tieten plaatst (of van die vriendin)quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Ja dus? Al was het voor de Aidsnegerts in Afrika, het blijft kutspam, dus daarom sta je nu -8 qua stemmen. Jammer voor je.
ja, je had ook op Milou moeten stemmenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef Kita het volgende:
Ok, blijkbaar sla ik de plank mis. Excuses.
Nogal ja. Geeft niet, het is sowieso lame om via spam zo`n functie te proberen te winnen met een gejatte kreet van internet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef Kita het volgende:
Ok, blijkbaar sla ik de plank mis. Excuses.
quote:Ik zet hem onder travel omdat ik er vanuit ging dat er mensen rondhangen met een iets bredere horizon..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ja, je hebt het ingeblikt en op internet..
volgens mij is dit beide
Ik kan niet op die site, want ik heb geen Hyves inlog. Maar om een motto van een ander over te nemen ... niet zo origineel he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Kita het volgende:
Motto is misschien idd overgenomen, maar je mag hem jezelf wel toeëigenen.
Blijf erbij dat er een verschil is in ''spam''.
Maak het nou niet nog vervelender voor jezelf en je vriendin en haal gewoon die link uit je OP.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Kita het volgende:
Blijf erbij dat er een verschil is in ''spam''.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Kita, delete anders ff je account, hoe dat moet kan je even in FB vragen!
I did, thanks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maak het nou niet nog vervelender voor jezelf en je vriendin en haal gewoon die link uit je OP.
Als je nou écht heel graag datgeen wilt doen en het helemaal ziet zitten en er alles voor over hebt ga je toch lekker in de stad staan met kaartjes, geef je uitleg aan de mensen, maak je je eigen website waarop van alles staat, achtergrondinformatie waarom het je aantrekt, waarom je denkt iets te kunnen toevoegen aan die groep mensen enz. enz.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Kita het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef Bakkerbier het volgende:
Heb ik het weer gemist
najaah hoor dat er toch geen dikke tieten waren... *mompelt iets met altijd te laat*
en grammaticafouten...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:25 schreef Kita het volgende:
Hahhaha, ok, ik leg me erbij neer.
Excuses aan iedereen die zich geirriteerd heeft aan mijn topic!
DAN op een site reageren! DANquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:47 schreef Kita het volgende:
Een betere wereld begint bij jezelf. Je moeite/energie in de mooie kant van het leven stoppen is een stuk bevordelijker als gefrustreerd op een site reageren op zogenaamde goed bedoelde spam.
Tieten posten als excusesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:25 schreef Kita het volgende:
Hahhaha, ok, ik leg me erbij neer.
Excuses aan iedereen die zich geirriteerd heeft aan mijn topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |