Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Ja dus? Al was het voor de Aidsnegerts in Afrika, het blijft kutspam met een kutaccount, dus daarom sta je nu -6 qua stemmen. Jammer voor je.
Als je nou pics van je tieten plaatst (of van die vriendin)quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Ja dus? Al was het voor de Aidsnegerts in Afrika, het blijft kutspam, dus daarom sta je nu -8 qua stemmen. Jammer voor je.
ja, je had ook op Milou moeten stemmenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef Kita het volgende:
Ok, blijkbaar sla ik de plank mis. Excuses.
Nogal ja. Geeft niet, het is sowieso lame om via spam zo`n functie te proberen te winnen met een gejatte kreet van internet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:03 schreef Kita het volgende:
Ok, blijkbaar sla ik de plank mis. Excuses.
quote:Ik zet hem onder travel omdat ik er vanuit ging dat er mensen rondhangen met een iets bredere horizon..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
ja, je hebt het ingeblikt en op internet..
volgens mij is dit beide
Ik kan niet op die site, want ik heb geen Hyves inlog. Maar om een motto van een ander over te nemen ... niet zo origineel he?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Kita het volgende:
Motto is misschien idd overgenomen, maar je mag hem jezelf wel toeëigenen.
Blijf erbij dat er een verschil is in ''spam''.
Maak het nou niet nog vervelender voor jezelf en je vriendin en haal gewoon die link uit je OP.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Kita het volgende:
Blijf erbij dat er een verschil is in ''spam''.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Kita, delete anders ff je account, hoe dat moet kan je even in FB vragen!
I did, thanks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maak het nou niet nog vervelender voor jezelf en je vriendin en haal gewoon die link uit je OP.
Als je nou écht heel graag datgeen wilt doen en het helemaal ziet zitten en er alles voor over hebt ga je toch lekker in de stad staan met kaartjes, geef je uitleg aan de mensen, maak je je eigen website waarop van alles staat, achtergrondinformatie waarom het je aantrekt, waarom je denkt iets te kunnen toevoegen aan die groep mensen enz. enz.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:09 schreef Kita het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef Bakkerbier het volgende:
Heb ik het weer gemist
najaah hoor dat er toch geen dikke tieten waren... *mompelt iets met altijd te laat*
en grammaticafouten...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:25 schreef Kita het volgende:
Hahhaha, ok, ik leg me erbij neer.
Excuses aan iedereen die zich geirriteerd heeft aan mijn topic!
DAN op een site reageren! DANquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:47 schreef Kita het volgende:
Een betere wereld begint bij jezelf. Je moeite/energie in de mooie kant van het leven stoppen is een stuk bevordelijker als gefrustreerd op een site reageren op zogenaamde goed bedoelde spam.
Tieten posten als excusesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:25 schreef Kita het volgende:
Hahhaha, ok, ik leg me erbij neer.
Excuses aan iedereen die zich geirriteerd heeft aan mijn topic!
nounou, jij gaat ook maar doorquote:
Ik heb niet alle profielen gelezen maar mag toch hopen dat er echt mensen zijn die vanuit hun overtuiging om mensen te helpen heel graag naar Afrika zouden gaan, minimum bedrag om rond te komen, slapen op een kamp ter plaatse en amper iets van het land zien omdat je constant aan het werk bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:20 schreef Kita het volgende:
Lastpost, goede post. Thanks.
Ik ben in dit geval ook maar de messenger die even een vriendinnetje helpt...maar kan me er volledig in vinden.
Bron, link, namen, maten, rugnummers?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders wil Marjolein wel denk ik
Inlezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bron, link, namen, maten, rugnummers?
nee,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:33 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij snapt TS het nu wel, zullen we ophouden met zeuren?
Nee. Lui.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Kita het volgende:
Scorpie, het zit je wel diep he? Nogmaals,ik was me van geen kwaad bewust. heb er niet over nagedacht.
wilt klinkt netterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is WIL, niet WILT.. wanneer gaan mensen dat eens snappen
die zijn vast nog ergens circulerendequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Post jij anders ff je tieten, dan kan het topic op slot
Repost kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zijn vast nog ergens circulerendeuit mijn wilde jaren
Extra tvp voor de zekerheid dan maar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pics or it didn`t happen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde met de zonnebril nog wel de aandacht daar een beetje vanaf halen.. en de botox in m'n lippenquote:
Oh verhip er staat ook een gezicht op de foto.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde met de zonnebril nog wel de aandacht daar een beetje vanaf halen.. en de botox in m'n lippen
niet gelukt dus
Je geheim is veilig bij ons, Wim.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh, shit.. had 'm even op onfinite moeten hosten ofzonu weten jullie mijn echte naam
ook puik!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:46 schreef Jarno het volgende:
Er is trouwens al bijna 2 kilo vanaf Wim.. Echt, je kunt lullen over dat mens wat je wilt, maar d'r dieet schopt kont.
Uiteraard ga ik na een kilo of 10 weer gewoon onwijs aan de pata en chinees en pizza en meuk, maar voor nu is het wel puik idd.quote:
Ik wens Wim sterkte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Wim gaat 't over de low-carb-boeg gooien.. dat wordt afzien de komende 2 weken
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
gvd J. ik heb al zo'n godverdomde honger... dieten zuigt
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:58 schreef Kita het volgende:
Ik zet hem onder travel omdat ik er vanuit ging dat er mensen rondhangen met een iets bredere horizon..
Mag je dan wel sushi of is de rijst al too much?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
en dan ook nog spam! Weet je hoeveel KCal daar in zit?
Gawdem woemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
de sushi wordt voor mij een afscheid aan de carbs, daarna dus even niet meer
Wat je zegt, Wim.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |