quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:47 schreef NRaider het volgende:
Prettig leven verder!
Tsja sommige mensen werken hier maar een paar dagen per week. Of van die mensen die gewoon dinsdag t/m vrijdag vrij hebben genomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Op vrijdag moet dat kunnen, op woensdag is het kansloos.
En dan op woensdag zeker beginnen over Zaagmans en de week door midden zagen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een paar van die faalhazen als collega's, die vinden het 'grappig' standaard bij het begin vd week al 'bijna weekend!' te roepen.
Niet 1 weekje, niet 2 weekjes, nee gewoon ALTIJD![]()
Gut ik maak toch wat mee eigenlijk als ik het zo teruglees
Dat was bij mijn vorige werk ook. Die zei altijd op maandag als hij naar huis ging. Prettig weekend daaaag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een paar van die faalhazen als collega's, die vinden het 'grappig' standaard bij het begin vd week al 'bijna weekend!' te roepen.
Gut ik maak toch wat mee eigenlijk als ik het zo teruglees
Die hoor ik ook altijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan op woensdag zeker beginnen over Zaagmans en de week door midden zagen?
Prettig weekendquote:
Fijn weekend Carnavals liefhebberquote:
Ja en dan op vrijdag roepen 'Tis alweer bijna maandag'quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan op woensdag zeker beginnen over Zaagmans en de week door midden zagen?
Je moet wat als je maar 1 dag in de week werkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Verkapte ik-mag-om-12-uur-naar-huis post?quote:
Of een ambtenaar.. in mijn geval.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef raptorix het volgende:
Ja van die collega's die donderdag middag weggaan, en dan prettig weekend wensen, omdat ze op vrijdag niet werken, mijn antwoord: Goh zeker een sociale huurwoning dat je dat kan permitteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |