Ik eerst ook maar ik ben genezenquote:
wat is er zondag dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wel te hopen dat het niet te hard over belgie gaat het hoeft alleen maar vandaag en morgen te regenen
maandag moeten de mensen werken als het vrijdag en zaterdag slecht weer is gaan ze niet weg en komen ze naar hier toequote:
Climate control vind ik juist ideaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tig x uitgelachen Prius. Mar ik ben er blij mee. Het parkeert zelf in, het heeft voice control voor de navigatie, bluetooth en andere meuk. Climate control (alleen te gebruiken bij ontwasemen van de voorruit) is eigenlijk het snufje wat ik nooit gebruik.
En automaat + adaptive cruise control is uberlui op de snelweg
Wat een onthaal.quote:
Hoe is het met de heren?quote:
Als je botst stopt iequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Climate control vind ik juist ideaal.![]()
Hoe werkt zo'n adaptve cruise control eigenlijk?
primaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een onthaal.
[..]
Hoe is het met de heren?
dat is wel handigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je botst stopt ie
Nee, het heeft een camera oid en merkt dat je een auto te snel nadert, dan zwakt ie af
En dan past ie zich aan aan de snelheid van je voorganger ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je botst stopt ie
Nee, het heeft een camera oid en merkt dat je een auto te snel nadert, dan zwakt ie af
Je bent niet meer blauwquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een onthaal.
[..]
Hoe is het met de heren?
Ik knal gewoon mijn dak open, als de auto een dag in de zon heeft gestaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen beschutting op de parkeerplaats. Dus vanmiddag is het een kwestie van ramen open tot ik 2 minuten later bij de snelweg ben, daarna ramen dicht en airco aan.
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
En dan past ie zich aan aan de snelheid van je voorganger ofzo?
Als ik dat doe, krijg ik mijn dak niet meer dichtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik knal gewoon mijn dak open, als de auto een dag in de zon heeft gestaan.
wat voor eentje heb je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik knal gewoon mijn dak open, als de auto een dag in de zon heeft gestaan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dat doe, krijg ik mijn dak niet meer dicht.
Een Renault Cabrioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* OA noteert voor nieuwe autoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jahij houdt altijd automatisch een x-afstand
mooi spul
Je hebt net die OApelquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Een Renault Cabrio
*kijkt* leuk autootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, wel een gave feature als je het mij vraagtquote:in de toekomst zal iedere auto wel zo'n ding hebben..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |