Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb ik aardige medewerkers gehad tot nu toe
Nijnsquote:
alleen als je ze keek en je had geloof ik nog 3x gratis kijken maar daar hadden we nog niet eens gebruik van gemaakt de rekening was gewoon voor 2 maanden digitale tvquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Voor alle films/betaalde kanalen moest je denk ik wel gewoon betalen toch?
is bijna bij elke helpdeskquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nijns
En die helpdesk medewerkers zijn inderdaad blinde scriptvolgers... soms heb je er een heldere geest tussen zitten... maar meestal niet
Ik zet gewoon de ps3 aan en dan heb ik die videoclips ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jaime Jaime La vieeee
anders val je op je knie
Jaime Jaime La Vieeeeeee
Sandra
Was voorspeld hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... Zeeland krijgt nu zo al neerslag![]()
Ik dacht dath et vanavond pas kwam
dat is waar... mensen met een beetje verstand helpen vaak de helpdeskmedewerkers door hun script heenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is bijna bij elke helpdesk![]()
zijn vaak ook niet meer dan veredelde call centers
Of ik heb mazzel. Met internet heb ik wel even gehobby gehad, ik had maar 20kbit, terwijl dat 20mbit toentertijd moest zijn. 9 maanden later keken ze eens waar ik zei dat ik dacht dat het probleem zat. Nieuwbouwwijk, tvkastverdeler in de wijk te zwak afgesteld. En ja hoor...20mbit.quote:
en de belgische kust ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Blij dat ik gister in zeeland was...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Ja, zo had ik dat laatst: nou, dan maken we dat over op uw rekening, heeft u verder nog vragen? Ik: eeeuh, ja, wilt u dan niet mijn rekeningnummer hebben?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is waar... mensen met een beetje verstand helpen vaak de helpdeskmedewerkers door hun script heen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ik heb mazzel. Met internet heb ik wel even gehobby gehad, ik had maar 20kbit, terwijl dat 20mbit toentertijd moest zijn. 9 maanden later keken ze eens waar ik zei dat ik dacht dat het probleem zat. Nieuwbouwwijk, tvkastverdeler in de wijk te zwak afgesteld. En ja hoor...20mbit.
Ik kreeg wel een fikse korting omdat ik 9 maanden met een kutsnelheid aan het internetten was
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de ps3 aan en dan heb ik die videoclips ook
Zuidelijkste deel van Belgische kust heeft al een flinke slok regen gehad, nu is het noordelijke deel aan de beurt. Daar regent het alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de belgische kust ?
krijgt die ook al regen?
Beetje verkoeling is wel lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Blij dat ik gister in zeeland was...
Ahwquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En zweten zonder seks, is dat wel zweten?
nou hopen dat het hele weekend zo blijftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
Zuidelijkste deel van Belgische kust heeft al een flinke slok regen gehad, nu is het noordelijke deel aan de beurt. Daar regent het al
Grote kans van nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan word ik straks kletsnat op de fiets
Ik zet mijn auto altijd onder een boom, ik ben toch als eerste, dus dan is ie om 4 uur lekker koelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen: ik zou het heerlijk vinden als het straks een beetje regent als ik naar huis rijd (behalve dat mensen dan opeens niet meer kunnen autorijden) beter dan in die stikkende hitte in de auto die ik heb
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:40 schreef Nijns het volgende:
* Nijns doet een dansje voor de KSC mannen
Hoi Nijnsquote:
Lapdancequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:40 schreef Nijns het volgende:
* Nijns doet een dansje voor de KSC mannen
Je gaat seksen op de fiets?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan word ik straks kletsnat op de fiets
Het enige wat warm is hier is de thee en de laptopquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns.
Ik vroeg het me gewoon even af hoor.
Want ook zonder seks zweet ik me rot in die warmte.
Hier kan dat niet: de parkeerplaats is gewoon 1 grote bakplaatquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd onder een boom, ik ben toch als eerste, dus dan is ie om 4 uur lekker koelIk heb climate control, maar zet het nooit aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns.
Ik vroeg het me gewoon even af hoor.
Want ook zonder seks zweet ik me rot in die warmte.
Hier is het met de airco aan ook nog wel uit te houden. Maar thuis heb ik geen airco. En ik zat gisterenavond niet voor niets buiten op balkon met een ventilator aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige wat warm is hier is de thee en de laptop
zit er geen airco of climate control inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier kan dat niet: de parkeerplaats is gewoon 1 grote bakplaatzeker in dat bakje van mij
Jij hebt vast een luxere auto dan ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
Mja, normaal is het ook warm in de auto met dit weer. Maar beschutting helpt een boel. En de lederen bekleding is ook wel lekker
Wij hebben ook geen beschutting op de parkeerplaats. Dus vanmiddag is het een kwestie van ramen open tot ik 2 minuten later bij de snelweg ben, daarna ramen dicht en airco aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier kan dat niet: de parkeerplaats is gewoon 1 grote bakplaatzeker in dat bakje van mij
Als je weet wat voor auto ik heb, zou je die vraag niet stellen maar keihard lachenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit er geen airco of climate control in
ok wat voor een auto heb jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als je weet wat voor auto ik heb, zou je die vraag niet stellen maar keihard lachen(het is een prima auto hoor, maar niet luxe ofzo
)
Ik zit thuis, plat dak, slaapkamer met de hele dag de volle zon er op. Gewoon gordijnen dicht en in de avond even de ramen open. Prima te doen. Plat dak merk je met die nieuwe materialen ook geen ruk vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het met de airco aan ook nog wel uit te houden. Maar thuis heb ik geen airco. En ik zat gisterenavond niet voor niets buiten op balkon met een ventilator aan.
De tig x uitgelachen Prius. Mar ik ben er blij mee. Het parkeert zelf in, het heeft voice control voor de navigatie, bluetooth en andere meuk. Climate control (alleen te gebruiken bij ontwasemen van de voorruitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij hebt vast een luxere auto dan ik
Tofquote:
je hebt een batavus priusquote:
alweer?quote:
Neuh van dat piseindje word ik niet nat van het zwetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans van niet
Of ja, je wordt het wel, van het zweten.
Tis een voorbode..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou hopen dat het hele weekend zo blijft
Dat was één van mijn allereerste singlecd'tjesquote:
Een bordeaux rode Opel astra uit 1992 met bijna 250.000 km op de teller.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok wat voor een auto heb je
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tig x uitgelachen Prius. Mar ik ben er blij mee. Het parkeert zelf in, het heeft voice control voor de navigatie, bluetooth en andere meuk. Climate control (alleen te gebruiken bij ontwasemen van de voorruit) is eigenlijk het snufje wat ik nooit gebruik.
En automaat + adaptive cruise control is uberlui op de snelweg
Airco word ik ziek vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
Wat een luxe allemaalik heb geen airco, wel arko
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis een voorbode..Boven Frankrijk zit een regen/onweersgebied ten grootte van Nederland. En it's heading right for us !
Ik heb ook geen zin in verkoudheid.quote:
Ik eerst ook maar ik ben genezenquote:
wat is er zondag dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wel te hopen dat het niet te hard over belgie gaat het hoeft alleen maar vandaag en morgen te regenen
maandag moeten de mensen werken als het vrijdag en zaterdag slecht weer is gaan ze niet weg en komen ze naar hier toequote:
Climate control vind ik juist ideaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tig x uitgelachen Prius. Mar ik ben er blij mee. Het parkeert zelf in, het heeft voice control voor de navigatie, bluetooth en andere meuk. Climate control (alleen te gebruiken bij ontwasemen van de voorruit) is eigenlijk het snufje wat ik nooit gebruik.
En automaat + adaptive cruise control is uberlui op de snelweg
Wat een onthaal.quote:
Hoe is het met de heren?quote:
Als je botst stopt iequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Climate control vind ik juist ideaal.![]()
Hoe werkt zo'n adaptve cruise control eigenlijk?
primaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een onthaal.
[..]
Hoe is het met de heren?
dat is wel handigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je botst stopt ie
Nee, het heeft een camera oid en merkt dat je een auto te snel nadert, dan zwakt ie af
En dan past ie zich aan aan de snelheid van je voorganger ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je botst stopt ie
Nee, het heeft een camera oid en merkt dat je een auto te snel nadert, dan zwakt ie af
Je bent niet meer blauwquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een onthaal.
[..]
Hoe is het met de heren?
Ik knal gewoon mijn dak open, als de auto een dag in de zon heeft gestaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen beschutting op de parkeerplaats. Dus vanmiddag is het een kwestie van ramen open tot ik 2 minuten later bij de snelweg ben, daarna ramen dicht en airco aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |