Gaan jullie samenwonen? (= vriendelijke vertaling van wat Fles vraagt)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal wel moeten. Er is geen geld voor twee auto's naar keuze helaas.
Het wordt een stationwagon met 2 afgepingelde maxi-cosi's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat hij een gezinsauto moet kopen en in de OUD SC moet gaan posten.
25 graden in de airco gekoelde kantoren hierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffff alweer 40 graden in de zon
jammer genoeg nietquote:
Tja, dat is de boel bedotten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jammer genoeg niet![]()
maar hangt in de volle zon en er waait ook geen wind in die hoek
Leuk voor jequote:
Morgen pas, jaquote:
Check.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, erg lang weekend dan.
Check trouwens je PM eens....
Hier naar toe komen, gewoon lekker zonnigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe ach, het weer wordt er niet beter op. En ik vind het nu maar vies benauwd
* Onderweg gaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier naar toe komen, gewoon lekker zonnig
Maastricht natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Onderweg gaat.
Waar naar toe?
quote:
Nou nou, wel 160km per uur. Moordenaar!quote:
Ik heb jou anders nooit betrapt op inhalen via de vluchtstrookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou nou, wel 160km per uur. Moordenaar!
Dat doe ik om 6 uur 's ochtends en dan hoor je niemand
http://frontpage.fok.nl/page/vacaturesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Pheno het volgende:
Checkt FB maar weer eens of er een plaatsje vrij is.
Iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou nou, wel 160km per uur. Moordenaar!
Dat doe ik om 6 uur 's ochtends en dan hoor je niemand
vrachtwagens die elkaar inhalenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nooit betrapt op inhalen via de vluchtstrook.
via de vluchtstrookquote:
op en afritten gaan beter.quote:
was er gister zoveel gedronken dan gf?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen![]()
airco in de auto is toch wel fijn
whehehe De 2 BBQ´s waren gezelliger dan gedacht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was er gister zoveel gedronken dan gf?
Quotumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/page/vacatures
quote:Naast het beoordelen van games heb je als reviewer ook de taak om nieuwsberichten te plaatsen, met een quotum van dertig berichten per maand en één (p)review per maand. Het kunnen plaatsen van nieuwsberichten op zaterdagen en zondagen is een pre.
Ik dacht dat hij gister een gangbang had... ofzo..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe de zaak was gisteren niet open
De 2 BBQ´s waren gezelliger dan gedacht.
Oh ja, tis al vrijdagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gister een gangbang had... ofzo..
Het is ook nooit goedquote:
nijntjequote:
Tja, dan moet je ook geen dag vrij nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, tis al vrijdag
je hebt gelijk
fuck man, leef een dag te laat ofzo
Maar het bier was al ver op na de BBQ, hij had nog maar 2 kratjes over
Had het wel nodig, we waren donderdagochtend pas om 3.20u thuisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dan moet je ook geen dag vrij nemen![]()
Bezoeken kunnen leuk zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer vrijdag
En net lekker op bezoek geweest bij iemand
Maandag weer werken
ik had al zoiets begrepen ja, mooi dat het gezellig was!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had het wel nodig, we waren donderdagochtend pas om 3.20u thuis
Het was erg gezellig bij GF
Hoiquote:
en gf... regent het lekker bij jou of niet?quote:
Nee. nog niet klaarquote:
quote:
je auto is toch wel waterdichtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
Hier betrekt de lucht ook.. Ik vraag me af of ik straks naar de zon of naar de regen rijddadelijk maar even op buienradar kijken
overurenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog steeds niet klaar...
maar ja maak wel leuke overuurtjes vandaag
als het dak van mijn auto af zou zijn, is het niet goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je auto is toch wel waterdicht![]()
of heb je het dak eraf geknalt net als MPG
je bent aan het overwerkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
als het dak van mijn auto af zou zijn, is het niet goed
ja sorry... het is niet anders...quote:
duitsersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, vakantie.
Schoot lekker op op de snelweg, alleen dan kom je daarna weer Duitsers tegen die denken dat de maximumsnelheid het getal op het bord gedeeld door 10 is, waardoor alles wat je sneller was dan gebruikelijk op de snelweg, in een keer ongedaan gemaakt wordt.
Dan moet ik ook maar eens buiten gaan kijken... zit de hele dag al binnen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:54 schreef DaMart het volgende:
Het is hier in het westen aangenamer dan in het midden van het land, trouwens... er staat hier een heerlijke verkoelende wind.
Duitsers rijden bormaal toch juist snellerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, vakantie.
Schoot lekker op op de snelweg, alleen dan kom je daarna weer Duitsers tegen die denken dat de maximumsnelheid het getal op het bord gedeeld door 10 is, waardoor alles wat je sneller was dan gebruikelijk op de snelweg, in een keer ongedaan gemaakt wordt.
De fiets van mn opa gaat niet harderquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, vakantie.
quote:Het ziet er naar uit dat nabestaanden van Jackson miljoenen euro's aan verzekeringsgeld mislopen. Michael Jackson was verzekerd voor als zijn concerten in Londen niet doorgingen. Deze verzekering is alleen niet van kracht, als Jackson zou overlijden aan illegaal medicijngebruik,
Uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Duitsers rijden bormaal toch juist sneller![]()
'Vliegende Duitser' van de weg gehaald
Paarse biesjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
doe die grijze, dat vloekt harder bij de paarse biesjes die er op gaan komen
waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja van die gemene bliksemschichten met geel en paars
En een neonbuisje onderlangs
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja van die gemene bliksemschichten met geel en paars
En een neonbuisje onderlangs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |