quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik zag gister ook meisjes met een string aan onder hun bikinibroekje![]()
Wat doe je?quote:
Koop dan een nieuwe zwembroekquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Ik heb ook altijd een boxer onder mijn zwembroek. Komt omdat de touwtjes nogal gaar zijn en dat ding wil nog wel eens afschuiven als ik in het water duik / als mijn vrienden grappig denken te zijn.
Ik kan niet spellen?quote:
Ik doe het ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:57 schreef Laurensius het volgende:
[..]
![]()
en ik houd ook altijd men bb boxer onder men zwembroek aan..
Welnee, dat is efficient investeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
En dan ook speciaal daar 1 Bjorn Borg voor aanschaffen he... echt royal sadness.\
Terwijl ze de rest van hun koffer gevuld hebben met boxershorts van de ALDI
PAUPERS !!!!
Ik heb mijn onderbroekenla compleet gevuld met Björn Borg onderbroeken, heb ik dan het recht om het wel te doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
En dan ook speciaal daar 1 Bjorn Borg voor aanschaffen he... echt royal sadness.\
Terwijl ze de rest van hun koffer gevult hebben met boxershorts van de ALDI
PAUPERS !!!!
Nee. Waarom zou je het doen? Zodat je mini-geslachtsdeel niet wordt toongesteld aan je net-versierde chickie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:08 schreef NRaider het volgende:
[..]
Ik heb mijn onderbroekenla compleet gevuld met Björn Borg onderbroeken, heb ik dan het recht om het wel te doen?
Ssst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je het doen? Zodat je mini-geslachtsdeel niet wordt toongesteld aan je net-versierde chickie?
Ik ook, maar bij mij staat er ook niet met koeieletters 'bjorn borg' op, maar zijn het gewoon egale boxers of ruiten/strepen of zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Ik heb ook altijd een boxer onder mijn zwembroek. Komt omdat de touwtjes nogal gaar zijn en dat ding wil nog wel eens afschuiven als ik in het water duik / als mijn vrienden grappig denken te zijn.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
ik heb wel altijd een boxer zwembroek onder mn short aaniets met leuter die uitsteekt enzo..
Ik heb gewoon een goeie zwembroek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
ik heb wel altijd een boxer zwembroek onder mn short aaniets met leuter die uitsteekt enzo..
Dan ben je zieligquote:
Als je leuter uitsteekt in je zwembroek heb je of een foute zwembroek of je word geil in het zwembad van sletjes in badpak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
Geen binnenbroek meer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
De meeste zwembroeken hebben tegenwoordig geen binnenbroek meer. Dat is de reden dat mensen een eigen onderbroek eronder aantrekken. Helaas hebben de meeste Bjorn Borg paupers een normale onderbroek eronder ipv 1 die is gemaakt voor onder een zwembroek.
Een zwembroek zonder binnenbroek is geen zwembroek maar een korte broek. Langere zwembroeken hebben altijd een binnenbroek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
De meeste zwembroeken hebben tegenwoordig geen binnenbroek meer. Dat is de reden dat mensen een eigen onderbroek eronder aantrekken. Helaas hebben de meeste Bjorn Borg paupers een normale onderbroek eronder ipv 1 die is gemaakt voor onder een zwembroek.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een zwembroek zonder binnenbroek is geen zwembroek maar een korte broek. Langere zwembroeken hebben altijd een binnenbroek.
Een boxer onder je zwembroek overbodig is.quote:
De waarheid is hard, ik weet hetquote:
mja sorry hoor, maar die binnenbroeken uit zwemshorts zitten vrij los, ook als mn leuter niet kei hard is van al die schone dames langs het zwembad, vormt deze een aardige bobbelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je leuter uitsteekt in je zwembroek heb je of een foute zwembroek of je word geil in het zwembad van sletjes in badpak.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja sorry hoor, maar die binnenbroeken uit zwemshorts zitten vrij los, ook als mn leuter niet kei hard is van al die schone dames langs het zwembad, vormt deze een aardige bobbel
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goeie zwembroek.
Mijn vorige zwembroek was ook zo vervelend, maar met de zwembroek die ik nu heb, hoef ik me geen zorgen te maken.
Geen natte onderbroek, geen grote leuter die zichtbaar is doordat de zwembroek plakt. Super.
Adventure-store?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:27 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Ga eens naar een willekeurige adventure-store en vraag om zwembroeken
mja okquote:
Dude, jouw reacties maken wel weer duidelijk waarom ik zo weinig op Fok! kom de laatste tijd. Ik ga er verder niet op in, heerlijk niveautje hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Adventure-store?
Ik koop mijn zwembroeken in een kledingwinkel...? Ben ik nu raar?
Draag er een speedo onder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Dude, jouw reacties maken wel weer duidelijk waarom ik zo weinig op Fok! kom de laatste tijd. Ik ga er verder niet op in, heerlijk niveautje hoor![]()
Mijn idee...quote:
Dan moet je toch trots wezen op je enorme leuter en er juist mee showen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja sorry hoor, maar die binnenbroeken uit zwemshorts zitten vrij los, ook als mn leuter niet kei hard is van al die schone dames langs het zwembad, vormt deze een aardige bobbel
Uh nee ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een boxer onder je zwembroek overbodig is.
Noem mij 1 reden om een boxer onder je zwembroek te dragen, anders dan patsen bij de vrouwtjes.quote:
Omdat die binnenbroek schuurt aan je kloten ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Noem mij 1 reden om een boxer onder je zwembroek te dragen, anders dan patsen bij de vrouwtjes.
Komt vanzelf eelt op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat die binnenbroek schuurt aan je kloten ?
Mja, ik draag vaak ook een boxer (H&Mquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Noem mij 1 reden om een boxer onder je zwembroek te dragen, anders dan patsen bij de vrouwtjes.
Foute zwembroek dus.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat die binnenbroek schuurt aan je kloten ?
dat netje dat loopt te jeuken als je er n dag mee op de camping looptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat netje dat loopt te jeuken als je er n dag mee op de camping loopt
Veters:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Als je zwembroek van je reet afglijdt sta je niet in je blote snikkel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je een goede zwembroek hebt glijd ie echt niet zomaar van je reet af. Dus dit argument is ook zinloos.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je zwembroek van je reet afglijdt sta je niet in je blote snikkel.
Ik draag altijd een boxer onder m'n zwembroek, maar toevallig nooit een bjorn borg, want die krengen heb ik niet
Ja, ik ga een Speedo kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je een goede zwembroek hebt glijd ie echt niet zomaar van je reet af. Dus dit argument is ook zinloos.
Een Speedo kan, maar ik ken ook genoeg mensen met een wijde zwembroek (mezelf incluis) en die is echt nooit van mijn reet afgezakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, ik ga een Speedo kopen
Ik heb gewoon een wijde gekocht, omdat ik dat icm met een boxer eronder lekker vind zitten.
Is ie zo groot dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Botje96 het volgende:
Anders bengelt mijn fallus in de linker broekspijp en dat is irritant.
Preciesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef Acinonyx het volgende:
Als je een beetje een fatsoenlijke goeie zwembroek hebt en de touwtjes een beetje aanknoopt dan glijd ie niet van je kont af, en anders moet je gewoon geen dikke-mensen-maat nemen
Nee hoor, gewoon. Ik heb alleen liever dat alles op z'n plek blijft zitten.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook Bjorn Borg boxers. Ik ben nu echt vet stoer.
Wtf boeit het jou eigenlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een Speedo kan, maar ik ken ook genoeg mensen met een wijde zwembroek (mezelf incluis) en die is echt nooit van mijn reet afgezakt.
Kinkyquote:
Het is sowieso een idioot argument, want die broekspijpen komen ongeveer tot bij je knieën en niemand heeft een snikkel die tot z'n knieën komt, en in een zwembroek zit ook altijd zo'n netjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een argumenten, waarom ben je dan bang dat anderen je snikkel zien. Is ie zo klein dan?
Op welke manier komt het van zijn plek af dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon. Ik heb alleen liever dat alles op z'n plek blijft zitten.
Maar als mensen het doen om er mee te patsen is het wel sneu. Gewoon er onder dragen dus.
Het interesseert me geen reet wat een ander aanheeft. Ik vind het alleen minder smakelijk om met vieze onderbroeken in een zwembad te gaan waar iedereen in moet zwemmen. Of heb je onder de douche thuis ook een boxer aan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wtf boeit het jou eigenlijk_
Het overkomt mij ook zelden tot nooit maar het zit gewoon fijner.
Als je stijve krijgt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Op welke manier komt het van zijn plek af dan?
Moet haast wel, anders doe je er niet zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een argumenten, waarom ben je dan bang dat anderen je snikkel zien. Is ie zo klein dan?
Hoe vaak krijg je een stijve in het zwembad? Ik niet in ieder geval.quote:
Ben ik het mee eens dat smerige gedoe. Wat als wij dames nu eens er zo bij gaan lopen dan is het eind toch zoek?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het interesseert me geen reet wat een ander aanheeft. Ik vind het alleen minder smakelijk om met vieze onderbroeken in een zwembad te gaan waar iedereen in moet zwemmen. Of heb je onder de douche thuis ook een boxer aan?
Ik ga nooit naar het zwembad, maar ik probeer me in te leven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoe vaak krijg je een stijve in het zwembad? Ik niet in ieder geval.
Dan krijgen jullie gewoon geen aandacht meer, waardoor jullie vervolgens huilend voor de spiegel staan, en daar vloeit vervolgens boulimia of anorexia uit voort.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens dat smerige gedoe. Wat als wij dames nu eens er zo bij gaan lopen dan is het eind toch zoek?
Onzin, als je een stijve lul krijgt dan steekt ie gewoon recht vooruit, of je nou alleen een zwembroek aanhebt of ook een boxer eronder, en daar zal je zwembroek echt niet losser van gaan zittenquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Onzin, als je een stijve lul krijgt dan steekt ie gewoon recht vooruit, of je nou alleen een zwembroek aanhebt of ook een boxer eronder, en daar zal je zwembroek echt niet losser van gaan zitten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Onzin, als je een stijve lul krijgt dan steekt ie gewoon recht vooruit, of je nou alleen een zwembroek aanhebt of ook een boxer eronder, en daar zal je zwembroek echt niet losser van gaan zitten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goeie zwembroek.
Mijn vorige zwembroek was ook zo vervelend, maar met de zwembroek die ik nu heb, hoef ik me geen zorgen te maken.
Geen natte onderbroek, geen grote leuter die zichtbaar is doordat de zwembroek plakt omdat ik die niet heb. Super.
Wat is er smerig aan een boxershort? Als je die niet aan hebt en alleen een zwembroek gaat dus alle viezigheid in je zwembroek zitten. Een pot nat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens dat smerige gedoe. Wat als wij dames nu eens er zo bij gaan lopen dan is het eind toch zoek?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef WurM het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ GARPIG!!!!EINZWEIDREIPOLIZEI!!!!
Een boxershort heb je eerst 1 of meerdere dagen aan en dan duik je het zwembad. Een zwembroek heb je geen dagen lang aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan een boxershort? Als je die niet aan hebt en alleen een zwembroek gaat dus alle viezigheid in je zwembroek zitten. Een pot nat dus.
Nou als je een schone aantrekt is er niks aan de hand maar vaak hebben die gastjes dat ding al de hele dag aan gaan naar het zwembad doen er een soort van zwemshort overheen en gaan er dan mee het water in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan een boxershort? Als je die niet aan hebt en alleen een zwembroek gaat dus alle viezigheid in je zwembroek zitten. Een pot nat dus.
Of hij moet krom staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als ik ga zwemmen kom ik 's ochtends uit mn bed, ga rustig ontbijten en douchen. Vervolgens boxershort + zwembroek aan en naar het zwembad. Smerig he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een boxershort heb je eerst 1 of meerdere dagen aan en dan duik je het zwembad. Een zwembroek heb je geen dagen lang aan.
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou als je een schone aantrekt is er niks aan de hand maar vaak hebben die gastjes dat ding al de hele dag aan gaan naar het zwembad doen er een soort van zwemshort overheen en gaan er dan mee het water in.
en daar schaam jij je voor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
Ja dat is smerig ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik ga zwemmen kom ik 's ochtends uit mn bed, ga rustig ontbijten en douchen. Vervolgens boxershort + zwembroek aan en naar het zwembad. Smerig he.
Ernstig als je nog een stijve krijgt van het kijken naar vrouwen in bikini'squote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Ernstig als je nog een stijve krijgt van het kijken naar vrouwen in bikini's
Overigens verwondert mij weer al deze fokkers met hun angsten "maar wat als ie afzakt" ,"maar dan kunnen ze misschien mijn pielemans zien" en "het netje is niet fijn
" . Stelletje whiners, leef eens een beetje. Als hij afzakt dan trek je hem weer op, als je broek aan je lul plakt als je uit het water komt dan trek je hem even recht en als je gewoon een fatsoenlijke zwembroek hebt dan heb je ook geen last van het netje.
Net zo smerig als zonder boxershortquote:
Man voor jou informatie. En nee dat is niet net zo smerig, een boxershort is smeriger dan een zwembroek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf. Dat is niet smeriger dan zonder onderbroek je zwembroek instappen.
Dus niet, maar die heb ik al uitgelegd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Net zo smerig als zonder boxershort
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een zwembroek gekocht van 30 euro (), maar die is dan wel van dikke stof gemaakt zodat men mijn grootgeschapenheid niet zien als ik boven water kom. Niets is zo beschamend als je het zwembad of de zee uit komt en je zwembroek plakt precies om elke lichamelijke vorm heen
Omdat? Een schone gaat het hier over, he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Man voor jou informatie. En nee dat is niet net zo smerig, een boxershort is smeriger dan een zwembroek.
Dat hebben we nergens gezegd, dat heb jij er van gemaakt. Als je een schone short aantrekt en dan je zwembroek er over heen prima, maar als het een short is waar je al de hele dag in loopt en dan er mee in het water springt dan is het goor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat? Een schone gaat het hier over, he.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat hebben we nergens gezegd, dat heb jij er van gemaakt. Als je een schone short aantrekt en dan je zwembroek er over heen prima, maar als het een short is waar je al de hele dag in loopt en dan er mee in het water springt dan is het goor.
Daar staat het, vriend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik ga zwemmen kom ik 's ochtends uit mn bed, ga rustig ontbijten en douchen. Vervolgens boxershort + zwembroek aan en naar het zwembad. Smerig he.
Hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er aan een klein puberpiemeltje niet veel te zien valt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een zwembroek gekocht van 30 euro (), maar die is dan wel van dikke stof gemaakt zodat men mijn grootgeschapenheid niet zien als ik boven water kom. Niets is zo beschamend als je het zwembad of de zee uit komt en je zwembroek plakt precies om elke lichamelijke vorm heen
Klopt maar daar zit een halve dag tussen en dus smerig (zweten etc)quote:
huilie huilie huiliequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt maar daar zit een halve dag tussen en dus smerig (zweten etc)
Verfrissend. Ik leeg altijd m'n blaas in het zwembad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat hebben we nergens gezegd, dat heb jij er van gemaakt. Als je een schone short aantrekt en dan je zwembroek er over heen prima, maar als het een short is waar je al de hele dag in loopt en dan er mee in het water springt dan is het goor.
Een halve dag? Jij trekt je zwembroek aan als je van plan bent 8 uur later naar het zwembad te gaan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt maar daar zit een halve dag tussen en dus smerig (zweten etc)
Nee ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Een halve dag? Jij trekt je zwembroek aan als je van plan bent 8 uur later naar het zwembad te gaan?
Je bent iniedergeval net zo kansloos als de mensen die boxershorts dragen onder hun zwembroek. Het is maar waar je je druk over maakt.quote:
Boh ik trok er laatst veel bekijks meequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:31 schreef NRaider het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn pas bazenzwembroeken.
Aantrekken dan van alles doen en dan zwemmen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:35 schreef Biels het volgende:
[..]
En jij maakt op dat hij daar wel een halve dag mee wacht hoe?
Het interesseert me geen reet, maar die pubers laten zich makkelijk opnaaien. En verder is het gewoon goor. End of story.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent iniedergeval net zo kansloos als de mensen die boxershorts dragen onder hun zwembroek. Het is maar waar je je druk over maakt.
Heb je het wel gelezen? Hij doet dingen, trekt dan een boxer en zwembroek aan en gaat zwemmen. Zo is het wel een kansloze discussie jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Aantrekken dan van alles doen en dan zwemmen.
Maar goed, zinloze discussie blijkbaar.
Daarvoor ging het toch ook al over - niet schone - boxers, dat ene gevalletje maakt echt niks uit.quote:
Ja, die zwemshorts worden natuurlijk hartstikke vies als je in het water ligtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:12 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dus als mensen (fokkers) 2 weken op vakantie gaan hebben ze 14 zwembroeken mee, voor iedere dag 1, anders is het vies? Want een boxershort eronder kan niet dat is smerig, iedere dag dezelfde zwembroek aan is natuurlijk net zo smerig.
Wat een onzin. Voor je eigen hygiene (2 weken vakantie, heb 3 zwembroeken, dus heb ook meerdere dagen dezelfde zwembroek aan) doe ik een boxer eronder (geen bjorn borg). Alsof het water in zwembaden viezer wordt als mensen een boxer aanhebben
De meeste mensen hebben een zwembroek niet alleen aan als ze in het water liggen. Ook als je over de camping loopt, op het strand ligt of op het gras naast het zwembad ligtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die zwemshorts worden natuurlijk hartstikke vies als je in het water ligt
de 28 boxershorts niet te vergetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:12 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dus als mensen (fokkers) 2 weken op vakantie gaan hebben ze 14 zwembroeken mee, voor iedere dag 1, anders is het vies? Want een boxershort eronder kan niet dat is smerig, iedere dag dezelfde zwembroek aan is natuurlijk net zo smerig.
Wat een onzin. Voor je eigen hygiene (2 weken vakantie, heb 3 zwembroeken, dus heb ook meerdere dagen dezelfde zwembroek aan) doe ik een boxer eronder (geen bjorn borg). Alsof het water in zwembaden viezer wordt als mensen een boxer aanhebben
En jij kan mij dit vertellen omdat je uitgebreid onderzoek hebt gedaan naar het boxershortverschoongedrag onder jongeren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarvoor ging het toch ook al over - niet schone - boxers, dat ene gevalletje maakt echt niks uit.
Ik kan je verzekeren dat de ruime meerderheid van de mensen met een boxer boven hun zwemshort uit; die boxer echt niet vlak van te voren schoon heeft aangedaan
Tenzij er niets te zien valtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jonge, zoiets dat zien vrouwen toch graag
I lol'dquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:03 schreef karr-1 het volgende:
Ze willen gewoon besparen op de wasmachine en spoelen op deze manier de remsporen uit de broek.
.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zonder BB boxor zwiebert je schwans teveel rond. Dus liever niet.
Wat meestal het geval is.....quote:
Zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
.
Die zijn zo klein dat er niet veel te zwabberen valt.....
Echt? damn triestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Nee, zwembroeken zonder binnenbroek zijn korte broeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
De meeste zwembroeken hebben tegenwoordig geen binnenbroek meer.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, zwembroeken zonder binnenbroek zijn korte broeken.
Een onderbroek onder je zwembroek dragen is gewoon debiel.
En debielen mogen toch ook gewoon zwemmen? Hater.
I lol'dquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:03 schreef karr-1 het volgende:
Ze willen gewoon besparen op de wasmachine en spoelen op deze manier de remsporen uit de broek.
Als je een goede zwembroek hebt schijnt er echt niets door. Geen idee wat voor waardeloze kwaliteit je dan hebt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef rendiertje het volgende:
Liever een BB onderbroek dan dat je het geslachtsdeel van een jongen ziet doorschijnen.
Dat is ook niet wat ik wil zien op het zwembad.
Bij het andere geslacht is dit een ander verhaal.
Ze moeten natuurlijk zoveel mogelijk besparen op hun zwembroek , zodat ze een BB kunnen kopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je een goede zwembroek hebt schijnt er echt niets door. Geen idee wat voor waardeloze kwaliteit je dan hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk zoveel mogelijk besparen op hun zwembroek , zodat ze een BB kunnen kopen
Idd, ze kunnen zich geen goede kwaliteit veroorloven, arme sloebers, ze geven hun laatste stuivers uit aan een dom mode verschijnsel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je een goede zwembroek hebt schijnt er echt niets door. Geen idee wat voor waardeloze kwaliteit je dan hebt.
Ik heb wel BB boxers maar draag ze niet onder mijn zwembroek, want dat vind ik kk-triest. Waar val ik dan onder?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:26 schreef TryX het volgende:
Nog steeds deze discussie aan de gang?![]()
Mensen die geen BB boxer eronder aanhebben is één van de volgende opties.
- Een nerd.
- Kan het niet betalen.
- Emo.
White Emo oftewel een Wemoquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik heb wel BB boxers maar draag ze niet onder mijn zwembroek, want dat vind ik kk-triest. Waar val ik dan onder?
trolquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:26 schreef TryX het volgende:
- Een nerd.
- Kan het niet betalen.
- Emo.
Dat is pas erg. En dan wel een BB er onder zeker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:36 schreef Keltie het volgende:
Knip de binnenbroekjes er altijd uitVind die dingen niet fijn zitten
Deze man snapt het!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is pas erg. En dan wel een BB er onder zeker?
quote:
haphaphapquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hey niet gaan beledigen he. de binnenbroek eruit knippen is een idiote handeling.
Hah ik ben alledrie!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:26 schreef TryX het volgende:
- Een nerd.
- Kan het niet betalen.
- Emo.
Jaloerse maagd die je bent. Ga chicks regelen kneusquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef Marao het volgende:
[..]
Hah ik ben alledrie!
Vandaar dat ik niet zulke sneue BB boxers heb, maar gewoon boxers van de Hema.
Bjorn Borgquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is pas erg. En dan wel een BB er onder zeker?
Nee, die randjes "snijden" altijd in m'n lies... Bij voetbalbroekjes hetzelfde probleem.. Daarom tegenwoordig maar voetbalbroekjes zonder binnenbroek (en iets langer, tot op/ iets over de knie) en daar zwem ik eigenlijk ook inquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hey niet gaan beledigen he. de binnenbroek eruit knippen is een idiote handeling.
eens. Stelletje ranzige viezeriken die met hun onderbroek aan gaan zwemmen. Je hebt ook zwembroeken die net ietsjes strakker zitten waardoor je zaakje niet tenteoongesteld wordt hoor!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:40 schreef florisje het volgende:
het maakt mij geen reet uit hoe het er uit ziet maar het is toch gewoon smerig?
het lijkt me tenminste sterk dat die gastjes een schoon exemplaar van thuis meenemen en in het kleedhokje aantrekken.
ik heb geen behoefte om in jullie reetzweet / fecaliën-resten te zwemmen...
Omdat BB gewoon kut is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Jezus jongens BB heeft ook zwembroeken. Waarom zo moeilijk doen ?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Jezus jongens BB heeft ook zwembroeken. Waarom zo moeilijk doen ?
Snijdende randjes? Koop je je broeken niet gewoon te klein?quote:Op maandag 10 augustus 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, die randjes "snijden" altijd in m'n lies... Bij voetbalbroekjes hetzelfde probleem.. Daarom tegenwoordig maar voetbalbroekjes zonder binnenbroek (en iets langer, tot op/ iets over de knie) en daar zwem ik eigenlijk ook in
Mensen die gelijk denken dat je arm bent als je een bepaald groot merk kut vindquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:37 schreef MrDrako het volgende:
[..]
je bent te arm om merkkleding te betalen?
Te arm niet, maar ik heb geen zin om me scheel te betalen aan kleding waar de halve wereld al in rond loopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:37 schreef MrDrako het volgende:
[..]
je bent te arm om merkkleding te betalen?
dus koop je boxers van de V&D waar de andere helft mee rond loopt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Te arm niet, maar ik heb geen zin om me scheel te betalen aan kleding waar de halve wereld al in rond loopt.
Nope zelfs dat nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:06 schreef MrDrako het volgende:
[..]
dus koop je boxers van de V&D waar de andere helft mee rond loopt?
Jij bent zeker zo'n typische BB fanboy die het niet kan hebben dat een ander Bjorn Borg kut vindt? Dus ga je gelijk maar allerlei onzin verkondigen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:06 schreef MrDrako het volgende:
[..]
dus koop je boxers van de V&D waar de andere helft mee rond loopt?
ik heb 1 bb boxer, rest is voornamelijk Calvin Klein en wat andere merken,quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n typische BB fanboy die het niet kan hebben dat een ander Bjorn Borg kut vindt? Dus ga je gelijk maar allerlei onzin verkondigen?
Van mij mogen anderen BB dragen, maar ik vind het helemaal niks, maar kennelijk irriteert dat jou mateloos. Anders had je niet op mij gereageerd. Ik ben ook meer van Calvin Klein, want dat vind ik veel beter zittenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:17 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ik heb 1 bb boxer, rest is voornamelijk Calvin Klein en wat andere merken,
jij bent zeker zo'n typische zeikert die het niet kan hebben dat iemand Bjorn Borg niet kut vindt?Dus ga je gelijk maar allerlei onzin verkondigen?
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Snijdende randjes? Koop je je broeken niet gewoon te klein?
Raar idee he? Dat er mensen zijn die een eigen smaak ontwikkelen en niet met het kuddevolk meedoen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:39 schreef TryX het volgende:
Echt van die typische mensen in dit topic "kijk mij lekker ertegenin gaan" Echt een schreeuw om aandacht.
Deze mensen hebben verschijnselen van autisme/Gothic figuren
Ik pis in het zwembad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag ook niet! want van dergelijke kledij in een zwembad komen er pluisjes in de filter dus gewoon ff de NSB'er spelen en ze aangeven bij de baddermeester
En die gaan het dan een sub-cultuurtje noemen met hippe naam en een ieder die iets anders draagt mainstream en doorsnee noemen met bijbehorende kuddediertjes terwijl zij allemaal uniek en geweldig zijn en ondertussen net zo goed falen doordat ze elkaar nadoen en zich massaal van de rest afzetten en hun cultuurtje heilig verklaren en niet doorhebben dat ze precies hetfzelfde doen, alleen dan in het klein omdat er minder mensen zijn die dát leuk en smaakvol vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Raar idee he? Dat er mensen zijn die een eigen smaak ontwikkelen en niet met het kuddevolk meedoen?
You just defined emo-scenequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En die gaan het dan een sub-cultuurtje noemen met hippe naam en een ieder die iets anders draagt mainstream en doorsnee noemen met bijbehorende kuddediertjes terwijl zij allemaal uniek en geweldig zijn en ondertussen net zo goed falen doordat ze elkaar nadoen en zich massaal van de rest afzetten en hun cultuurtje heilig verklaren en niet doorhebben dat ze precies hetfzelfde doen, alleen dan in het klein omdat er minder mensen zijn die dát leuk en smaakvol vinden.
Anyway, onderbroeken onder je zwembroek vind ik sowieso not-done, ongeacht het merk.
Dan heb je niets te klagenquote:
Toch best eng he, dat er mensen zijn met een eigen meningquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:39 schreef TryX het volgende:
Echt van die typische mensen in dit topic "kijk mij lekker ertegenin gaan" Echt een schreeuw om aandacht.
Deze mensen hebben verschijnselen van autisme/Gothic figuren
Toch quote ik het volgende nog even.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Toch best eng he, dat er mensen zijn met een eigen mening
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En die gaan het dan een sub-cultuurtje noemen met hippe naam en een ieder die iets anders draagt mainstream en doorsnee noemen met bijbehorende kuddediertjes terwijl zij allemaal uniek en geweldig zijn en ondertussen net zo goed falen doordat ze elkaar nadoen en zich massaal van de rest afzetten en hun cultuurtje heilig verklaren en niet doorhebben dat ze precies hetfzelfde doen, alleen dan in het klein omdat er minder mensen zijn die dát leuk en smaakvol vinden.
Anyway, onderbroeken onder je zwembroek vind ik sowieso not-done, ongeacht het merk.
Echt wel, mijn kratje bier staat buiten. Vrijdag waren er nog 3.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:44 schreef pindaplukker het volgende:
HOAX![]()
De gemiddelde Fokker hier komt niet eens buiten, TS is een sloeber die een topic opent gebaseerd op de verhalen van anderen
Je doet maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:57 schreef TryX het volgende:
[..]
Toch quote ik het volgende nog even.
[..]
Hoor je mij klagen dan? Nee. Je hoorde mij alleen zeggen dat ik de binnenbroekjes er altijd uitknipquote:
Precies en dat doe je omdat je anders gaat klagen over snijdende broekjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoor je mij klagen dan? Nee. Je hoorde mij alleen zeggen dat ik de binnenbroekjes er altijd uitknip
Goh.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies en dat doe je omdat je anders gaat klagen over snijdende broekjes
weet jij dan toevallig een goede webshop waar ze CK snel leveren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Van mij mogen anderen BB dragen, maar ik vind het helemaal niks, maar kennelijk irriteert dat jou mateloos. Anders had je niet op mij gereageerd. Ik ben ook meer van Calvin Klein, want dat vind ik veel beter zitten
Als je niet meeloopt met de massa en een eigen mening hebt ben je al snel een autistische emo volgens velen hier.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef J0ttem het volgende:
Hmmm, dus als je BB kansloos vind, ben je automatisch een autistische emo.
KLB is serious business
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je niet meeloopt met de massa en een eigen mening hebt ben je al snel een autistische emo volgens velen hier.
Ook dat natuurlijk....quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Er wordt hier overigens al sowieso erg snel met emo geroepen hoewel de meesten geen flauw benul hebben wat het is en wat het inhoud, als je je haar maar een beetje anders hebt dan de rest met mogelijk een kleurtje erin, of een zwart kledingstuk draagt, of iets dergelijk, dan ben je al meteen emo, right
Je hoeft niet persee aan alle symptonen te voldoen voordat je het ook daadwerkelijk bent!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Er wordt hier overigens al sowieso erg snel met emo geroepen hoewel de meesten geen flauw benul hebben wat het is en wat het inhoud, als je je haar maar een beetje anders hebt dan de rest met mogelijk een kleurtje erin, of een zwart kledingstuk draagt, of iets dergelijk, dan ben je al meteen emo, right
Is er zoveel te zien dan bij die inkijk?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:51 schreef Renesite het volgende:
Geweldig topic ditHAHAHAHAH!
Enfin: ik kocht laatst een zwembroek, hieraan hing ook een kaartje: 'zwembroek' zo afgeleverd door de zwembroekenmaker ´JC RAGS´. Duswel: een onderbroek eronder aan. Waarom? Ik zwem niet alleen in een zwembroek maar lig er ook mee te zonnen aan het zwembad of op een handdoek op de aangrenzende ligweide. Dus wanneer ik op mijn rug lig en iemand voor mij met het gezicht mijn kant op op zijn/haar buik... Ja, inkijk!
Ik noem maar wat. Wat nou als je touwtje los(ser) zit en je doet net een tof bommetje in het water.
Maar goed. Als je geen kuddedier wilt zijn dan moet je toch íets he?
Dan maar een kuddedier!!!
Jaaaa? Wil je zien?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is er zoveel te zien dan bij die inkijk?
mwa, buiten dat. Ik heb ze gedragen en ze doen niet onder dan bijvoorbeeld boxers van J&J of van de h&m.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:56 schreef DjinN het volgende:
Paupers die meer dan 20 euro uitgeven voor 1 onderbroek
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
mwa, buiten dat. Ik heb ze gedragen en ze doen niet onder dan bijvoorbeeld boxers van J&J of van de h&m.
U hebt gezocht op het woord: pauper.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:56 schreef DjinN het volgende:
Paupers die meer dan 20 euro uitgeven voor 1 onderbroek
![]()
![]()
![]()
![]()
Overschat jezelf niet. Wat jij in huis hebt hoef ik niet te zien, niet de moeite waard.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaaa? Wil je zien?
God man waar heb jij last van, het is:
A) Geen onderbroek = lange lul karr-1 diggt je en wil je pijpen want grote piemel
B) Wel onderbroek = 'IS ER DAN ZOVEEL TE ZIEN![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:D:D D:D: D:D D:D D:D
LOLOLOLOLOLLLLOOOL
Probeer eens iets nieuws!
jawel. Arme sloebers die al hun geld uitgeven aan 1 bb-boxer terwijl je voor 10 euro op de markt 4 stuks kan kopen die gewoon even goed zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef MrDrako het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: pauper.
RESULTAAT
pau·per de; m,v -s arme
Dus je opmerking slaat werkelijk nergens op.
Kan ik ook niet. Want ik draag geen onderbroek in mijn spijkerbroek dus mijnes is veul groterderer dan de jouwes!!!!!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Overschat jezelf niet. Wat jij in huis hebt hoef ik niet te zien, niet de moeite waard.
Fijn voor je.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Want ik draag geen onderbroek in mijn spijkerbroek dus mijnes is veul groterderer dan de jouwes!!!!!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
jawel. Arme sloebers die al hun geld uitgeven aan 1 bb-boxer terwijl je voor 10 euro op de markt 4 stuks kan kopen die gewoon even goed zitten.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef MrDrako het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: pauper.
RESULTAAT
pau·per de; m,v -s arme
Dus je opmerking slaat werkelijk nergens op.
Nou jongens bewijs maa. Stuur allebei een foto dan kijk ik wie de grootste heeft. *Pakt popcorn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Want ik draag geen onderbroek in mijn spijkerbroek dus mijnes is veul groterderer dan de jouwes!!!!!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:22 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou jongens bewijs maa. Stuur allebei een foto dan kijk ik wie de grootste heeft. *Pakt popcorn.
Omdat nerds hun gelijk willen halen door andere mensen te "bashe" en bewust een andere weg inslaan om zich zo te kunnen scheiden van de "kudde". Eigenlijk scheppen ze alleen een soort van nieuwe, kleinere, sociaal zwakkere kuddequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Waarom respecteren we andere mensen niet hoe ze zijn?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik respecteer beiden, nou kom op met die foto's mijn popcorn is bijna op.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik respecteer beiden, nou kom op met die foto's mijn popcorn is bijna op.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen die gelijk denken dat je arm bent als je een bepaald groot merk kut vindPauper
Ik kan het makkelijk betalen, maar ik vind het simpelweg niks
so truequote:Een gevoel van hulpeloosheid doet mensen grijpen naar duurdere producten die hun macht en status moeten weerspiegelen. Ze zijn bereid hiervoor flink meer geld uit te geven. Een gevoel van machteloosheid leidt tot het willen pronken met dure merken. Terwijl mensen met macht de voorkeur geven aan producten met superieure eigenschappen, kiezen mensen die zich machteloos voelen vooral voor producten die op anderen indruk maken.
[bron: Advertising Age]
En dat zie je tegenwoordig overal.quote:
En dan zelf niet doorhebben dat ze 2x zo hard genaaid wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dat zie je tegenwoordig overal.
Hihihi die is wel aan de grote kant zeg. Eerst maar even gauw mijn popcorn opetenquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hihihi die is wel aan de grote kant zeg. Eerst maar even gauw mijn popcorn opeten
Patsen bij de boys?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mij doet het niets in ieder geval, ik kan er alleen maar om lachenquote:
Vrouwen met mannenondergoedquote:
En waar is de keuze van een normale zwembroek zonder randje BB?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Ieder zijn ding maar als ik mag kiezen tussen een ballenknijper of een zwembroek tot de knieën met daarboven een randje BB ga ik toch maar voor het laatste. Het is allebei niks maar ballenknijpers daar ben ik helemaal niet van.
Het zit niet lekker en droogt niet snel op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:49 schreef snorfiets het volgende:
En wat nou als je het lekker vind zitten?
Ik heb ook vaak een onderbroek onder mn zwembroek (waar geen binnebroek in zit)
de ene keer is het een bb, de andere keer een b-merkje, ligt eraan wat er in de kast ligt! toch krijgt bjorn de voorkeur omdat ik het vaak gewoon leuke onderbroeken vind!
x
Wie zegt dat het mannenondergoed is BB heeft ook bhs met beugel en strings. Ik ben sportster en vind na het sporten katoen beter zitten dan dat nylon en kant of pvc. Dat gebruik ik wel voor een ander soort sport.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Vrouwen met mannenondergoed. Da's bijna nog erger dan mensen die een boxershort dragen onder hun zwembroek en mensen die BB dragen. En mensen die BB dragen en ouder dan vijftien zijn.
Wie dat ooit bedacht heeft, dat is echt net zo lustdodend als een man in een kanten string.
Dat is het ook gewoon. Boeiend dat het van een tennisser af komt. Net of jij de oprichter van elk merk kent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef ufopiloot het volgende:
Grappig trouwens als je aan zo'n 16-jaige BB guido vraagt of hij weet wat het nou eigenlijk is, hij geen idee heeft die Bjorn Borg nou eigenlijk is. 'Ja uhh dat is een super beroemd merk joh!'
"mijn merken"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:45 schreef ThaOMG het volgende:
Dit willen jullie zeker ook weten
[ afbeelding ]
uitroeptekens achter bjorn borg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |