quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik zag gister ook meisjes met een string aan onder hun bikinibroekje![]()
Wat doe je?quote:
Koop dan een nieuwe zwembroekquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Ik heb ook altijd een boxer onder mijn zwembroek. Komt omdat de touwtjes nogal gaar zijn en dat ding wil nog wel eens afschuiven als ik in het water duik / als mijn vrienden grappig denken te zijn.
Ik kan niet spellen?quote:
Ik doe het ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:57 schreef Laurensius het volgende:
[..]
![]()
en ik houd ook altijd men bb boxer onder men zwembroek aan..
Welnee, dat is efficient investeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
En dan ook speciaal daar 1 Bjorn Borg voor aanschaffen he... echt royal sadness.\
Terwijl ze de rest van hun koffer gevuld hebben met boxershorts van de ALDI
PAUPERS !!!!
Ik heb mijn onderbroekenla compleet gevuld met Björn Borg onderbroeken, heb ik dan het recht om het wel te doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
En dan ook speciaal daar 1 Bjorn Borg voor aanschaffen he... echt royal sadness.\
Terwijl ze de rest van hun koffer gevult hebben met boxershorts van de ALDI
PAUPERS !!!!
Nee. Waarom zou je het doen? Zodat je mini-geslachtsdeel niet wordt toongesteld aan je net-versierde chickie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:08 schreef NRaider het volgende:
[..]
Ik heb mijn onderbroekenla compleet gevuld met Björn Borg onderbroeken, heb ik dan het recht om het wel te doen?
Ssst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je het doen? Zodat je mini-geslachtsdeel niet wordt toongesteld aan je net-versierde chickie?
Ik ook, maar bij mij staat er ook niet met koeieletters 'bjorn borg' op, maar zijn het gewoon egale boxers of ruiten/strepen of zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Ik heb ook altijd een boxer onder mijn zwembroek. Komt omdat de touwtjes nogal gaar zijn en dat ding wil nog wel eens afschuiven als ik in het water duik / als mijn vrienden grappig denken te zijn.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
ik heb wel altijd een boxer zwembroek onder mn short aaniets met leuter die uitsteekt enzo..
Ik heb gewoon een goeie zwembroek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
ik heb wel altijd een boxer zwembroek onder mn short aaniets met leuter die uitsteekt enzo..
Dan ben je zieligquote:
Als je leuter uitsteekt in je zwembroek heb je of een foute zwembroek of je word geil in het zwembad van sletjes in badpak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
Geen binnenbroek meer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
De meeste zwembroeken hebben tegenwoordig geen binnenbroek meer. Dat is de reden dat mensen een eigen onderbroek eronder aantrekken. Helaas hebben de meeste Bjorn Borg paupers een normale onderbroek eronder ipv 1 die is gemaakt voor onder een zwembroek.
Een zwembroek zonder binnenbroek is geen zwembroek maar een korte broek. Langere zwembroeken hebben altijd een binnenbroek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:00 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
De meeste zwembroeken hebben tegenwoordig geen binnenbroek meer. Dat is de reden dat mensen een eigen onderbroek eronder aantrekken. Helaas hebben de meeste Bjorn Borg paupers een normale onderbroek eronder ipv 1 die is gemaakt voor onder een zwembroek.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een zwembroek zonder binnenbroek is geen zwembroek maar een korte broek. Langere zwembroeken hebben altijd een binnenbroek.
Een boxer onder je zwembroek overbodig is.quote:
De waarheid is hard, ik weet hetquote:
mja sorry hoor, maar die binnenbroeken uit zwemshorts zitten vrij los, ook als mn leuter niet kei hard is van al die schone dames langs het zwembad, vormt deze een aardige bobbelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je leuter uitsteekt in je zwembroek heb je of een foute zwembroek of je word geil in het zwembad van sletjes in badpak.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja sorry hoor, maar die binnenbroeken uit zwemshorts zitten vrij los, ook als mn leuter niet kei hard is van al die schone dames langs het zwembad, vormt deze een aardige bobbel
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goeie zwembroek.
Mijn vorige zwembroek was ook zo vervelend, maar met de zwembroek die ik nu heb, hoef ik me geen zorgen te maken.
Geen natte onderbroek, geen grote leuter die zichtbaar is doordat de zwembroek plakt. Super.
Adventure-store?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:27 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Ga eens naar een willekeurige adventure-store en vraag om zwembroeken
mja okquote:
Dude, jouw reacties maken wel weer duidelijk waarom ik zo weinig op Fok! kom de laatste tijd. Ik ga er verder niet op in, heerlijk niveautje hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Adventure-store?
Ik koop mijn zwembroeken in een kledingwinkel...? Ben ik nu raar?
Draag er een speedo onder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Dude, jouw reacties maken wel weer duidelijk waarom ik zo weinig op Fok! kom de laatste tijd. Ik ga er verder niet op in, heerlijk niveautje hoor![]()
Mijn idee...quote:
Dan moet je toch trots wezen op je enorme leuter en er juist mee showen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja sorry hoor, maar die binnenbroeken uit zwemshorts zitten vrij los, ook als mn leuter niet kei hard is van al die schone dames langs het zwembad, vormt deze een aardige bobbel
Uh nee ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een boxer onder je zwembroek overbodig is.
Noem mij 1 reden om een boxer onder je zwembroek te dragen, anders dan patsen bij de vrouwtjes.quote:
Omdat die binnenbroek schuurt aan je kloten ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Noem mij 1 reden om een boxer onder je zwembroek te dragen, anders dan patsen bij de vrouwtjes.
Komt vanzelf eelt op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat die binnenbroek schuurt aan je kloten ?
Mja, ik draag vaak ook een boxer (H&Mquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Noem mij 1 reden om een boxer onder je zwembroek te dragen, anders dan patsen bij de vrouwtjes.
Foute zwembroek dus.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat die binnenbroek schuurt aan je kloten ?
dat netje dat loopt te jeuken als je er n dag mee op de camping looptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat netje dat loopt te jeuken als je er n dag mee op de camping loopt
Veters:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Als je zwembroek van je reet afglijdt sta je niet in je blote snikkel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je een goede zwembroek hebt glijd ie echt niet zomaar van je reet af. Dus dit argument is ook zinloos.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als je zwembroek van je reet afglijdt sta je niet in je blote snikkel.
Ik draag altijd een boxer onder m'n zwembroek, maar toevallig nooit een bjorn borg, want die krengen heb ik niet
Ja, ik ga een Speedo kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je een goede zwembroek hebt glijd ie echt niet zomaar van je reet af. Dus dit argument is ook zinloos.
Een Speedo kan, maar ik ken ook genoeg mensen met een wijde zwembroek (mezelf incluis) en die is echt nooit van mijn reet afgezakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, ik ga een Speedo kopen
Ik heb gewoon een wijde gekocht, omdat ik dat icm met een boxer eronder lekker vind zitten.
Is ie zo groot dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef Botje96 het volgende:
Anders bengelt mijn fallus in de linker broekspijp en dat is irritant.
Preciesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef Acinonyx het volgende:
Als je een beetje een fatsoenlijke goeie zwembroek hebt en de touwtjes een beetje aanknoopt dan glijd ie niet van je kont af, en anders moet je gewoon geen dikke-mensen-maat nemen
Nee hoor, gewoon. Ik heb alleen liever dat alles op z'n plek blijft zitten.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook Bjorn Borg boxers. Ik ben nu echt vet stoer.
Wtf boeit het jou eigenlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een Speedo kan, maar ik ken ook genoeg mensen met een wijde zwembroek (mezelf incluis) en die is echt nooit van mijn reet afgezakt.
Kinkyquote:
Het is sowieso een idioot argument, want die broekspijpen komen ongeveer tot bij je knieën en niemand heeft een snikkel die tot z'n knieën komt, en in een zwembroek zit ook altijd zo'n netjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een argumenten, waarom ben je dan bang dat anderen je snikkel zien. Is ie zo klein dan?
Op welke manier komt het van zijn plek af dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon. Ik heb alleen liever dat alles op z'n plek blijft zitten.
Maar als mensen het doen om er mee te patsen is het wel sneu. Gewoon er onder dragen dus.
Het interesseert me geen reet wat een ander aanheeft. Ik vind het alleen minder smakelijk om met vieze onderbroeken in een zwembad te gaan waar iedereen in moet zwemmen. Of heb je onder de douche thuis ook een boxer aan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wtf boeit het jou eigenlijk_
Het overkomt mij ook zelden tot nooit maar het zit gewoon fijner.
Als je stijve krijgt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Op welke manier komt het van zijn plek af dan?
Moet haast wel, anders doe je er niet zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een argumenten, waarom ben je dan bang dat anderen je snikkel zien. Is ie zo klein dan?
Hoe vaak krijg je een stijve in het zwembad? Ik niet in ieder geval.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |