Begrijpelijk als je elke dag 12 uren slaaptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:41 schreef BOPE het volgende:
ik kan me niet meer herinneren waneer ik het voor het laats 8 uurtjes heb geslapen:d
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:04 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wie wil er nou 22 uur per dag wakker zijn..
Minimaal 10 uur per dag? Gast waar haal je de tijd vandaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Rutgerr het volgende:
Ik slaap minimaal 10 uur per dag en jij slaapt al zo weinig en dan ga je jezelf ook nog eens aan deze shit onderwerpen?TVP
Vandaag ging verbazingwekkend goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef GauloisesB. het volgende:
Maar ben toch wel benieuwd hoe het gaat, dus zal het zeker blijven volgen.
TS, hoe is vandaag gegaan?
Nee uiteindelijk ga je daardoor minder slapen in je leven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef MoparDriver het volgende:
Ik slaap 4 uur per dag, meer dan genoeg.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Tvp, ben benieuwd.
Je blog ook gelezen net.
Naar mijn idee ben je inderdaad enorm uitgeslapen want je bent op FOK! speciaal hiervoor geregd maar ben je te beroerd om dit topic fatsoenlijk bij te houden. Dit is gewoon puur spam voor je eigen weblogje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:35 schreef Renaissance het volgende:
[..]
Vandaag ging verbazingwekkend goed!
Moeilijk puntje even rond 8 uur 's morgens, maar voor de rest alles okay.
Lijkt er sterk op ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Naar mijn idee ben je inderdaad enorm uitgeslapen want je bent op FOK! speciaal hiervoor geregd maar ben je te beroerd om dit topic fatsoenlijk bij te houden. Dit is gewoon puur spam voor je eigen weblogje.
Hmm klinkt interessant. Lees voor de grap ook eens de wikipedia entries over slaap eens. Het blijkt dus dat dankzij kunstlicht wij als mens een compleet ander slaapritme zijn gaan aanhouden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lijkt er sterk op ja.
De blog van TS boeit me dan ook niet zo (en heb 'm dus ook niet bezocht). Al vele mensen zijn 'm voorgegaan, en béter denk ik. Iedereen die serieus geïnteresseerd is in dit slaapritme zou ik deze blog uit 2006 aanraden. Is van een vent die het zelfde geprobeerd heeft voor bijna een half jaar, en dat heeft aardig wat leesvoer opgeleverd.
Dat is juist het hele probleem van dit schema! Niet of het fysiek mogelijk is, maar je kunt dit niet volhouden vanwege de mensen om je heen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
Maar hoe doe je het als je naar t buitenland wilt reizen? Als je in een andere tijdzone komt? Als je een feest hebt?
Ik las om de 2 uur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:25 schreef ErikN het volgende:
Het grootste probleem is dat je alle kleine dingen moet plannen. Nee ik kan geen boodschappen doen nu, ik moet over 17 minuten weer slapen. En als je in de file staat. Even power-nappen op de vluchtstrook.
En de marathon lopen kan je nu ook wel vergeten.
4 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Leven zonder grenzen, behalve dan dat je elke twee uur moet slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |