Mwoah, de bijbel misschien, maar veel namen kun je moeilijk truttig noemen.quote:
Check m'n inbox.quote:
Alles wat wij willen is mogelijk.quote:
Er zijn weet ik hoeveel namen toch bijbels enzo die 'normaal' gevonden worden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, de bijbel misschien, maar veel namen kun je moeilijk truttig noemen.En suf al helemaal niet. 't Is origineler dan de gemiddelde Hollandse naam die je elke dag wel hoort.
En ik vind zelf de bijbel niet ergerlijk. Juist mooi. Alleen jammer dat sommige mensen die ermee aan de haal gaan, zo ergerlijk zijn...
Ik heb nu heel stoer een hele lange naam.quote:
Da's ook weer zo, ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er zijn weet ik hoeveel namen toch bijbels enzo die 'normaal' gevonden worden?
Ik heb sowiezo al 3 namen, achternaam niet meegerekend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nu heel stoer een hele lange naam.
Sowieso!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb sowiezo al 3 namen, achternaam niet meegerekend.
Ik ook dubbele namen FTW.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nu heel stoer een hele lange naam.
Dude, je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb sowiezo al 3 namen, achternaam niet meegerekend.
Zoiezoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze wil m'n naam weten, denk ik.Of je kontenschudfilmpje zien.
Neuh, van die 3 namen is 1 mijn roepnaam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dude, je maakt een grapje toch?
Ik ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |