Grapje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je doet het erom he?
Ik heb wel "Flightsuit up!" gehad.
Maar goed, nu s03e16 en 17 kijken.
Ja, dat weet dat beertje niet. Natuurlijk gaat het er zo aan toe in het dierenrijk en er is niks mis mee om dat in een docu te laten zien maar hier doen ze het erom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Welpje doet niks.Alleen een beetje plagen.
Laten zien wie er straks de baas is in het dierenrijk.
Maar die stem!
Wat heeft die nou met m'n voornaam chantal te makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigt.
Had ik overigens helemaal niet verwacht, zeker gezien je voornaam.
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik schrok net zo erg als dat beertje toen die vent begon te schreeuwen!
Met 'die' kont? Geilt hij op je ofwat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van een vriendin van me dat ze het volgende gesprek met d'r vader had:
Zij: En toen kwam Ilse blabla..
Hij: Wie is dat ook alweer?
Zij: Je weet Ilse toch wel?![]()
Hij: Oooh die met die kont!
PARDONdat is gewoon raar. En sick.
Ja, daar trapt niemand in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft die nou met m'n voornaam chantal te maken?
Val dan ook 's af, zwijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van een vriendin van me dat ze het volgende gesprek met d'r vader had:
Nee, wel zielig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Ik vond het ook niet echt grappig.
HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest wel serieus lachen om die naamquote:
Awesome!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Grapje.
Je bent er bijna!![]()
Jij hebt tenminste nog het privilege om meerdere afleveringen achter elkaar te kunnen kijken. Koester dat.Ik moet straks weer elke week wachten.
Slaap lekker straks.
We zijn ook donateurs van de asielactie, wij hebben een dierenhart.quote:
*kuch*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest wel serieus lachen om die naam. Hey, maar mijn 2e naam is in ieder geval geen Cornelia of Hendrika
.
Ja zo komt het wel over he? Hij heeft ook een keer een halfuur tegen me staan praten over hoe hij vond dat ik model moest wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met 'die' kont? Geilt hij op je ofwat?![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
We zijn ook donateurs van de asielactie, wij hebben een dierenhart.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja right, jouw tweede naam is toch gewoon pindaquote:
Allure, post die American Beauty-video nog 's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zo komt het wel over he? Hij heeft ook een keer een halfuur tegen me staan praten over hoe hij vond dat ik model moest worden![]()
!..
Hendrika heeft m'n moeder als tweede naam, wat een sufkut.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest wel serieus lachen om die naam. Hey, maar mijn 2e naam is in ieder geval geen Cornelia of Hendrika
.
Bah.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zo komt het wel over he? Hij heeft ook een keer een halfuur tegen me staan praten over hoe hij vond dat ik model moest worden![]()
!..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Mijn vader noemt je trouwens gewoon 'Ilse met dat lieve gezichtje'.
Ik heb geen tweede naamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hendrika heeft m'n moeder als tweede naam, wat een sufkut.Mijn tweede naam is Louise, die vind ik best mooi.
Verkrachtte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bah.
Ik moet meteen denken aan die Oprah (Oprah) aflevering waarin zo'n vent de vriendinnetjes van zijn dochter drogeerde en ze anaal verkrachte. Maar dat zal mijn sick mind wel zijn.
Dat is nog wel lief op zich, maar dat andere.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |