WUT?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In marsen zit trouwens stremsel.
Groot gelijk. Sowieso, het geloof.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zoeken het zelf maar uit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
Zotheid is zich trouwens helemaal suf aan het typen hier zeg
Wat is daar nou weerquote:
Wist je dat niet?quote:
Uit de lebmaag van een kalf.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
Stremsel is toch gefermenteerd varkensvet ?
Nee, een oplossing van een enzym uit de maag van een rund.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
Stremsel is toch gefermenteerd varkensvet ?
Maken ze toch ook kaas mee ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de lebmaag van een kalf.
Bijproduct van kalvenslachterijen.
Varkensvet
Owww op zo'n fiets,, Blegh dat hoort toch niet in een snoep-reep van caramel, choco, en koekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de lebmaag van een kalf.
Bijproduct van kalvenslachterijen.
Varkensvet
Ongeveer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, een oplossing van een enzym uit de maag van een rund.
Als ik het goed heb.
Ik dacht meer aan awesome boobs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
Kan het nou weer over epic boobs gaan? Dank je.
Correct.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maken ze toch ook kaas mee ?
met stremsel ?
Klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maken ze toch ook kaas mee ?
met stremsel ?
Zoals hierboven, het is een belangrijk bestanddeel van kaas.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owww op zo'n fiets,, Blegh dat hoort toch niet in een snoep-reep van caramel, choco, en koek
Woehoe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer.
Een jong rund, oftewel: kalfje.
Het wordt tijd dat ik m'n camera weer eens ga gebruiken...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
Wat goed van mezelf dat ik altijd een leuke discussie teweeg kan brengen.
Ander onderwerp. Voor kerst wil een victoria's secret shoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |