Er staat 3,5 op mijn naald, ik weet niet of dat groot of klein is.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef mijsje het volgende:
Arual, ik zou het hele dunne katoen even aan de kant leggen en inderdaad gewoon een wat dikker katoentje of een bol acryl van bv de zeeman halen ofzo. dan zie je inderdaad je steken wat beter. heb je ook een hele dunne haaknaald?
O, ik verveel me niet hoor; borduren, gamen, lezen, kleding maken(als ik er aan toe kom danquote:Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef mijsje het volgende:ik haak weer af...
(wel jammer dat je er verder niks mee kan/wil... wat zijn andere hobby's van je?)
Volgens mij kun je dan het beste youtube filmpjes kijken, eindeloos kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef elvy het volgende:
Ik had in OUD al een noodkreet geplaatst omdat ik dit topic niet kon vinden, maar daar waren ze zo aardig om me deze richting uit te helpen!
Dus bij deze: HELP!
Ik heb een gehaakte poncho gekregen waar ik héél blij mee ben maar die ik nog wat wil opleuken.
Ik had daarvoor ongeveer zoiets in gedachten: [ afbeelding ]
Er is echter één groot probleem: Ik kan helemaal niet haken!![]()
Vanmiddag heb ik met behulp van het boekje 'naaien enzo' de steken die daar in staan eigenlijk allemaal wel aardig onder de knie gekregen (lossen, vasten, stokjes, en variaties daarop zoals halfvasten dubbele en driedubbele stokjes)
Maar wat nu? Hoe maak ik met die steken deze leuke bloemetjes en vlindertjes?
Kan iemand me (in Jip- en Janneke taal) uitleggen hoe ik dat doe?
mijn dank is bij voorbaat al groot!
Er zijn in dit topic al eerder bloemen voorbij gekomen:quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:00 schreef elvy het volgende:
Ik had in OUD al een noodkreet geplaatst omdat ik dit topic niet kon vinden, maar daar waren ze zo aardig om me deze richting uit te helpen!
Dus bij deze: HELP!
Ik heb een gehaakte poncho gekregen waar ik héél blij mee ben maar die ik nog wat wil opleuken.
Ik had daarvoor ongeveer zoiets in gedachten: [ afbeelding ]
Er is echter één groot probleem: Ik kan helemaal niet haken!![]()
Vanmiddag heb ik met behulp van het boekje 'naaien enzo' de steken die daar in staan eigenlijk allemaal wel aardig onder de knie gekregen (lossen, vasten, stokjes, en variaties daarop zoals halfvasten dubbele en driedubbele stokjes)
Maar wat nu? Hoe maak ik met die steken deze leuke bloemetjes en vlindertjes?
Kan iemand me (in Jip- en Janneke taal) uitleggen hoe ik dat doe?
mijn dank is bij voorbaat al groot!
die vlinders kun je gewoon maken van een bloemetje die je dubbelvouwt met een koordje van een aantal lossen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Die vlinders zou ik echter niet weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |