quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef PieterBas het volgende:
Wat waren de jaren '80 ook zo verschrikkelijk fout!
nipplegatequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De jaren 80 bracht wel lekkere tieten van Sabrina
Ja mooi!quote:
geen idee. google even zou ik zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi!
Is ze weleens naakt gegaan?
http://www.topcelebs.com/archive/Sabrina-Salerno.htmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi!
Is ze weleens naakt gegaan?
Het is nu redelijk afgekoeld, dus het kan makkelijk..quote:
het zou boven de 20 graden tot na middernacht blijven. Mij dus te warm om actief te zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nu redelijk afgekoeld, dus het kan makkelijk..
daar kwam ik ook pas achter toen ik er op klikte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heerlijk, echt! Daarna nog getraind.quote:
Ja, maar dan had ik nu denk nog in mijn bedje gelegen.. en niet op kantoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
meer drinken 's avonds, dan slaap je wel![]()
geloof me
Inderdaad. Ik was al bijna vergeten hoe fijn dat voelt na een paar dagen werken.quote:
toen pas?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
och.. beetje doorbijtenik zat er ook om 8.00 weer
lekker is dat hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was al bijna vergeten hoe fijn dat voelt na een paar dagen werken.
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen toch ff moeten buffelen. Maar de gebruikersinstructie is precies op tijd af
Ik kijk nu al uit naar volgende week. Weekend na een hele week werken. Deze week waren het maar 3 dagen.quote:
je moet ook rustig aan beginnen. Niet zo als mij gelijk vijf dagen, dat is net te lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar volgende week. Weekend na een hele week werken. Deze week waren het maar 3 dagen.
Ik moet nog een uur, dan 11 uur erop zitten. Daarna terras en morgen weer werken.quote:
Ja, 3 dagen is een mooi begin. Alleen vanmiddag was het wat saai en ging het traag, beide collega's waarmee ik een kantoor deel waren er toen niet. En toen ik het idee had om even een radiostream op te zetten, had ik geen internet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet ook rustig aan beginnen. Niet zo als mij gelijk vijf dagen, dat is net te lang.
Eigenlijk is een driedaags werkweek ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen is een mooi begin. Alleen vanmiddag was het wat saai en ging het traag, beide collega's waarmee ik een kantoor deel waren er toen niet. En toen ik het idee had om even een radiostream op te zetten, had ik geen internet.
Nou ja, ik heb al voorgesteld een paar kleine boxjes neer te zetten, zodat we via mp3-speler/telefoon muziek kunnen luisteren, dus binnenkort maar eens doen.
Ik ging eigenlijk voor de 4 dagen, 36 uur. Maar het werd toch 40.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk is een driedaags werkweek ook niet verkeerd.
veel plezierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de 4 dagen, 36 uur. Maar het werd toch 40.
Maar ja, kroeg in.
quote:
En geen foto's eh.quote:
Textiel ter grootte van een halve koe is duur jeweetz!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
En geen foto's eh.![]()
Zal wel van die meiden zijn dat 150 kilo wegen en dan geen slipje kopen omdat het te duur is...
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Textiel ter grootte van een halve koe is duur jeweetz!
Hij namelijk nog wel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zit niet meer op school
Nu zal hij een grote lol hebben op school.. met meiden zonder slipjes..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij namelijk nog wel...
Tijd voor wat lessen op Inholland Rotterdam.. Die lift
Hmja.. volgend weekend val ik hem weer lastig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Je moet hem gewoon beter africhten..
Geen slipje aan trekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja.. volgend weekend val ik hem weer lastig.![]()
Kan je me geen tips geven?
quote:
Bootje is helemaal niet moeilijkquote:
Als het over andere vrouwen gaat.. een beetje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje is helemaal niet moeilijk
Hehe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef PieterBas het volgende:
Ach ja.. sla hem met een zweep.. elke keer als hij naar een andere vrouw kijkt... Dat zal hem leren
Nope, ik ben geen jaloerse type. Het ligt namelijk ergens anders aan, maar ik denk dat ik te ver ga als ik dit vertel..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zolang hij alleen kijkt is het toch niet erg.
Gelukt.quote:
quote:
quote:Net even naar de kapper geweest..
ik wou het niet zeggen, maar....quote:was weer nodig
Dan kan je het beter laten doen inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan het ook zelf doen.. maar dan zit het weer zo slecht
Mooi staaltje van Ross Swiftquote:
ik wou dat ik zo in kon parkeren.quote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Net even naar de kapper geweest.. was weer nodig
Kan je inmiddels je reet flossen met je haar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Ben mijn hele leven nog nooit bij een kapper geweest
Hehe leuk hoor, laat je lekker je haren wassen door een mooie chickquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik had niks te klagen vanmorgen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe leuk hoor, laat je lekker je haren wassen door een mooie chick. Daarna gezellig praten enzo tot je weer mooi bent
.
Nee, dat heet gezond wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je inmiddels je reet flossen met je haar?
Ik ga zo ff hardlopen. Ya, i know.. Klinkt gek, ik weet het. heb er zin an..
Zou ik ziek worden?
Gast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had niks te klagen vanmorgen.... Ik voelde af en toe wat borsten in mijn nek
Ik kon er vrij weinig aan doen.. Ik zat gewoonquote:
Dude, ik en met [mooie] chicks pratenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe leuk hoor, laat je lekker je haren wassen door een mooie chick. Daarna gezellig praten enzo tot je weer mooi bent
.
Gewoon oefenen met lelijke vrouwenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, ik en met [mooie] chicks praten [ afbeelding ]
Dat zou bruut zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon oefenen met lelijke vrouwen.. of Barney Stinson als wingmen hebben
Zeg maar... dat met 10 bier nog niet knap is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou bruut zijn
En verder, heb een aparte smaak he, dus wat jij lelijke vrouwen noemt....![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
je gaf goed antwoord op zijn vraag. Maar hij snapt vervolgens het antwoord nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Net nieuwe sneakers gekocht, vraag ik aan het pikkie van een verkoper..
Het mag wel trendy zijn, maar het moet wel ook op mijn werk kunnen dragen..
Hij: Dus geen gele ofzo?
Ik: Ja
Hij: Dus wel met geel
Ik: uhm.. nee
Hij:
Zo, inmiddels weer terug. Half uur gelopen, een KM of 4 geloof ik.. Ben trots op mezelfquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je inmiddels je reet flossen met je haar?
Ik ga zo ff hardlopen. Ya, i know.. Klinkt gek, ik weet het. heb er zin an..
Zou ik ziek worden?
Netjes hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo, inmiddels weer terug. Half uur gelopen, een KM of 4 geloof ik.. Ben trots op mezelf
Cool, ik kom erachter dat ik per week ongeveer 9 km loop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Netjes hoor
www.afstandmeten.nl
ik ga vanavond Najib Amhali kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Eten heb ik ook weer achter de rug. Nu nog even douchen, koffie en dan lekker burgerlijk een avondje spelletjes spelen bij vrienden.
Dat ga ik ook doen als ik het spelletje niet kan winnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga vanavond Najib Amhali kijken.
Very nice.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik loop per week zo'n 25 a 30 kilometer. Van mijn huis naar het station, van het station naar mijn werk en aan het eind van de middag weer terug. Allebei rond de anderhalve kilometer, dus zo'n 6 kilometer per dag.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen als ik het spelletje niet kan winnen.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga vanavond Najib Amhali kijken.
een show van hem. "Zorg dat je erbij komt." Begint om 20:25 uur op Nederland 1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Is dat een show van hem? Of gewoon een programma met hem erin?
Er is geen niveau voor nodig hoor. Ik ben dan ook niet aan het hardlopen, maar gewoon op mijn gemak aan het lopen. Peukie erbij, muziekje op, erg prettig met dit weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Very nice.![]()
Ik hoop dat als ik zo doorga, dat ik ook op jouw niveau aankan.
Nou, ik ben niet superlang begonnen en ik wil liever eerst rustig beginnen. Anders moet ik mijn medicatie meenemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is geen niveau voor nodig hoor. Ik ben dan ook niet aan het hardlopen, maar gewoon op mijn gemak aan het lopen. Peukie erbij, muziekje op, erg prettig met dit weer.
Bootje rent, ik loop hard en hij wandelt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
AoD, hun bedoelen met lopen eignelijk rennen. Jij bedoeld het zoals het bedoeld is inderdaad, wandelen
Dat zeg ik toch ook. Al loop ik nog vrij hard als ik wandel, vergeleken met al die trage andere mensen op straat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
AoD, hun bedoelen met lopen eignelijk rennen. Jij bedoeld het zoals het bedoeld is inderdaad, wandelen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje rent, ik loop hard en hij wandelt...
Ik heb geen haast hoor, maar hardlopen doe ik gewoon voor mijn plezierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
rennen is voor mensen met haast![]()
Gewoon zoals Angel zegt, lekker wandelen, muziekje op.
Dat zijn altijd goede dingenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga zo voor mijn plezier even 2 kilometer fietsen, en een biertje drinken.
quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef Houniet het volgende:
DANCETOUR 2009: Gratis in 17 Steden!
Ze kunnen elk moment hier zijn.
De groeten.
Voer voor de wooferquote:
Als ik dat doe, dan worden mijn ouders niet zo vrolijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef Houniet het volgende:
DANCETOUR 2009: Gratis in 17 Steden!
Ze kunnen elk moment hier zijn.
De groeten.
Eens!quote:
De geur van natte hondquote:
nog nooit last van gehad en we hebben nooit het voer in de koelkast gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef PieterBas het volgende:
uhm..
Vanmorgen stond een kat om 6 uur naast mijn bed te miauwen... Het beest wou natuurlijk eten..
Gaf ik dat beest eten.. was ik vergeten het kattenvoer in de koelkast te stoppen.. daar kwam k dus 4 uur later achter.
De geur van bedorven kattenvoer![]()
![]()
Ik ga mezelf maar eens nuttig maken vandaag..quote:
succes. ik ben a-technisch, dus kan je ook niet helpen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar eens nuttig maken vandaag..
Ga proberen of ik mijn scooter kan repareren.. Heb 2 linkerhanden, maar goed. Mn kofferbak is kapot (het plastic is gebroken door elke keer een zwaar slot erin te laten flikkeren) en mn toeter doet het ook niet meer (houdt vermoedelijk verband met elkaar).
Mn kofferrruimte zit aan de voorkant. Nu maar hopen dat ik schroeven zie die ik dan los kan draaien.. Anders moet ik het laten doen..
Rij anders hier even heenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar eens nuttig maken vandaag..
Ga proberen of ik mijn scooter kan repareren.. Heb 2 linkerhanden, maar goed. Mn kofferbak is kapot (het plastic is gebroken door elke keer een zwaar slot erin te laten flikkeren) en mn toeter doet het ook niet meer (houdt vermoedelijk verband met elkaar).
Mn kofferrruimte zit aan de voorkant. Nu maar hopen dat ik schroeven zie die ik dan los kan draaien.. Anders moet ik het laten doen..
Hihi, de aanhanger staat niet thuis en de scooter past er niet lekker op. Scooteren duurt me denk ik 3 uur.. Sorry, ik probeer het eerst zelf wel.quote:
Peugeot Speedake uit 1996quote:
quote:Hallo, schat
Vergeef ons te verstoren uw waardevolle time.We zijn Tai Pingyang company.This is een elektronische company.one van de grootste internationale handelspartners groothandelaren in China.We verkopen voornamelijk elektrische producten, zoals laptops, LCD TV, camera, mobiele, Mp4, en zo voort.
Wij bieden de hoge kwaliteit en een scherpe prijs, en alle producten worden geleverd met internationale garantie. Als u de tijd hebben, bezoek dan onze website: www.Seiol.com
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:28 schreef PieterBas het volgende:
De scammers laten er ook geen gras over groeien
[..]
geen Cobra 11 dus vandaagquote:Vandaag op RTL 7
18:05 Amazon Abyss
18:40 RTL Transportwereld
19:05 RTL Autowereld
19:30 Mr. Bean
20:00 RTL Gp: Indycar Series - Mid-ohio
22:00 Over There
22:45 Andromeda
23:30 Amazon Abyss
00:05 Rescue Me
00:50 Rescue Me
bij Één Vandaag?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik zag trouwens gisteren nog een korte docu over Russische rent-a-brides... en de vage mailtjes van zogenaamde Russische vrouwen..
Zag het vanmiddag alquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean!
[..]
geen Cobra 11 dus vandaag
ik had het donderdag al gezien in de gidsquote:
voordeel van thuis wonen.quote:
Draadjes zijn gemaakt, al was dat volgens mij van het alarm ofzo. Helaas niet kunnen testen want de batterijen van de afstandsbediening waren volgens mij op.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Schroeven overhouden bij iets mechanisch is nooit een goed ding
Tenzij je zeker weet waar ze uit komen
Goeie.. Nog niets aan gedaan. Totaal vergeten. Tja, als ik alleen ben, heb ik er geen last van. Als jij achterop zit, gaat het pas opspelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:10 schreef L.no het volgende:
Hoe zit het met de dop van je benzinedinges? Nog iets daar aan gedaan?
Ja godver, nu lijkt het net alsof het mijn schuld is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goeie.. Nog niets aan gedaan. Totaal vergeten. Tja, als ik alleen ben, heb ik er geen last van. Als jij achterop zit, gaat het pas opspelen
Misschien een keer peugeot.nl lastigvallen..
Je mist de revolverquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja godver, nu lijkt het net alsof het mijn schuld is.![]()
* L.no pakt revolver-emoticon van Dean.
typisch iets voor de zelfklusserquote:
deze?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja godver, nu lijkt het net alsof het mijn schuld is.![]()
* L.no pakt revolver-emoticon van Dean.
Ja, had ook zo een gevoel van.. "Figures"....quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
typisch iets voor de zelfklusserJe houdt altijd iets over.
kopieer 'em en voeg 'em toe aan je favorietenquote:
Ik wil die onderste met een Westlandse vlagquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kopieer 'em en voeg 'em toe aan je favorietenKan je 'em altijd snel tevoorschijn halen.
Zo heb ik deze daar ook staan:
[ afbeelding ]
en ook heel belangrijk
[ afbeelding ]
als er tijdens het rijden opeens dingen loskomen, weet je hoe het komtquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, had ook zo een gevoel van.. "Figures"....
eigenlijk wil ik 'em nog met de Zeeuwse vlag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil die onderste met een Westlandse vlag
Ah, goed idee! Bedankt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kopieer 'em en voeg 'em toe aan je favorietenKan je 'em altijd snel tevoorschijn halen.
Zo heb ik deze daar ook staan:
[ afbeelding ]
en ook heel belangrijk
[ afbeelding ]
Yeah.. nu ben ik nog blijer om achterop te zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als er tijdens het rijden opeens dingen loskomen, weet je hoe het komt![]()
om alles bij elkaar te houden bedoel je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, goed idee! Bedankt.![]()
[..]
Yeah.. nu ben ik nog blijer om achterop te zitten.
Heb iig wel een schroef extra geplaatst op het kapwerk die eruitgetrilt was.. Dus de kappen zitten weer wat stevigerquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als er tijdens het rijden opeens dingen loskomen, weet je hoe het komt![]()
Dat ik niet wegflikker als ie uit elkaar valt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
om alles bij elkaar te houden bedoel je?
De man die ducktape heeft uitgevonden, moeten ze echt (desnoods alsnog als hij al dood is) eren. Die man is een held!quote:
Het grote Duck-tape / duct-tape addoratie topicquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De man die ducktape heeft uitgevonden, moeten ze echt (desnoods alsnog als hij al dood is) eren. Die man is een held!
Hij was pas 700 dagen inactief.. Nu niet meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het grote Duck-tape / duct-tape addoratie topic
quote:
Slaap lekker alvast!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nog even iets drinken beneden en dan naar bed
Giet me net ook een lekkere Scotch Whisky inquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nog even iets drinken beneden en dan naar bed
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Giet me net ook een lekkere Scotch Whisky in
quote:
Moet!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn vakantie is over, dus iedereen moet gewoon weer gaan posten!
ik moet ook weer beginnenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
dankuwel!! Ik zal aan je denken als ik me kapot zweet en af aan het zien ben!
Ik moet ook maar zien hoe lang ik het volhou, maar daarom wilde ik ook geen 12,50 betalen voor die podcastsquote:
quote:
Ik kan wel zonder muziek werken, maar doe het gewoon liever niet. Ik heb al voorgesteld een stel iPod speakers op het kantoor neer te zetten. Maar schijnt ook via de pc te kunnen, muziek van de iPod afspelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef The_Dean het volgende:
Zonder muziek werk ik ook niet inderdaad! Maar ben dan ook wat muziekverlsaafd, overal waar ik ben moet muziek aan [als het een beetje kan].
Ben alleen de dopjes van mijn iPod kwijt [ afbeelding ]
Op het werk ook.. Ademde alleen hete lucht in...quote:
Flashback to Iraqquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef The_Dean het volgende:
Deze lijken me wel bruut, de Skullcandy Desert Camo
[ afbeelding ]
Die kan ik niet opvouwen en in mijn jaszak doen, dus die valt af.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef The_Dean het volgende:
Deze lijken me wel bruut, de Skullcandy Desert Camo
[ afbeelding ]
Airco.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op het werk ook.. Ademde alleen hete lucht in...
Ik werk niet bij Microsoft.. dus ik mag nog iemand een hand gevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die kan ik niet opvouwen en in mijn jaszak doen, dus die valt af.
[..]
Airco.Ook goed voor verspreiding van griepvirussen.
Ik heb nog helemaal niks gehoord over maatregelen tegen de griep op mijn werk. Tijdens mijn stage wel, maar dat was dan ook een iets ander bedrijf. Ben ook wel benieuwd wat ze op mijn eerste stage, in de zorg, nu doen om grote verspreiding onder personeel en cliënten (hoewel die oud zijn en dus aanzienlijk minder vatbaar) te voorkomen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Microsoft.. dus ik mag nog iemand een hand geven
Maar dat doe ik nooit, dus kan voor mij prima. Alleen jammer dat ie 55 euro kost... en wil hem graag eerst eens horen voordat ik zoiets bestel...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die kan ik niet opvouwen en in mijn jaszak doen, dus die valt af.
[..]
Airco.Ook goed voor verspreiding van griepvirussen.
Ik heb een mailtje gehad van P&O met een aantal punten.. maar wereldschokkend is het ook niet.. en ik zit ook zeg maar in de zorgsector.. Nou ja, advies dan..quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gehoord over maatregelen tegen de griep op mijn werk. Tijdens mijn stage wel, maar dat was dan ook een iets ander bedrijf. Ben ook wel benieuwd wat ze op mijn eerste stage, in de zorg, nu doen om grote verspreiding onder personeel en cliënten (hoewel die oud zijn en dus aanzienlijk minder vatbaar) te voorkomen.
Lycheesapquote:
quote:
en de pit vind ik ook enorm groot.quote:
Die schillen zijn hard, dus die haal je er heel makkelijk af. Je kan in 1x het hele schilletje eraf halen..quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en de pit vind ik ook enorm groot.En ik heb een hekel aan schillen ergens van af halen, daarom eet ik ook nooit sinasappels.
oh dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die schillen zijn hard, dus die haal je er heel makkelijk af. Je kan in 1x het hele schilletje eraf halen..
dat is een grote faal.quote:En er zit idd een grote pit in.. Helaasch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |