quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef PieterBas het volgende:
Wat waren de jaren '80 ook zo verschrikkelijk fout!
nipplegatequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De jaren 80 bracht wel lekkere tieten van Sabrina
Ja mooi!quote:
geen idee. google even zou ik zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi!
Is ze weleens naakt gegaan?
http://www.topcelebs.com/archive/Sabrina-Salerno.htmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja mooi!
Is ze weleens naakt gegaan?
Het is nu redelijk afgekoeld, dus het kan makkelijk..quote:
het zou boven de 20 graden tot na middernacht blijven. Mij dus te warm om actief te zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nu redelijk afgekoeld, dus het kan makkelijk..
daar kwam ik ook pas achter toen ik er op klikte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heerlijk, echt! Daarna nog getraind.quote:
Ja, maar dan had ik nu denk nog in mijn bedje gelegen.. en niet op kantoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
meer drinken 's avonds, dan slaap je wel![]()
geloof me
Inderdaad. Ik was al bijna vergeten hoe fijn dat voelt na een paar dagen werken.quote:
toen pas?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
och.. beetje doorbijtenik zat er ook om 8.00 weer
lekker is dat hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was al bijna vergeten hoe fijn dat voelt na een paar dagen werken.
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen toch ff moeten buffelen. Maar de gebruikersinstructie is precies op tijd af
Ik kijk nu al uit naar volgende week. Weekend na een hele week werken. Deze week waren het maar 3 dagen.quote:
je moet ook rustig aan beginnen. Niet zo als mij gelijk vijf dagen, dat is net te lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar volgende week. Weekend na een hele week werken. Deze week waren het maar 3 dagen.
Ik moet nog een uur, dan 11 uur erop zitten. Daarna terras en morgen weer werken.quote:
Ja, 3 dagen is een mooi begin. Alleen vanmiddag was het wat saai en ging het traag, beide collega's waarmee ik een kantoor deel waren er toen niet. En toen ik het idee had om even een radiostream op te zetten, had ik geen internet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet ook rustig aan beginnen. Niet zo als mij gelijk vijf dagen, dat is net te lang.
Eigenlijk is een driedaags werkweek ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen is een mooi begin. Alleen vanmiddag was het wat saai en ging het traag, beide collega's waarmee ik een kantoor deel waren er toen niet. En toen ik het idee had om even een radiostream op te zetten, had ik geen internet.
Nou ja, ik heb al voorgesteld een paar kleine boxjes neer te zetten, zodat we via mp3-speler/telefoon muziek kunnen luisteren, dus binnenkort maar eens doen.
Ik ging eigenlijk voor de 4 dagen, 36 uur. Maar het werd toch 40.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk is een driedaags werkweek ook niet verkeerd.
veel plezierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de 4 dagen, 36 uur. Maar het werd toch 40.
Maar ja, kroeg in.
quote:
En geen foto's eh.quote:
Textiel ter grootte van een halve koe is duur jeweetz!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
En geen foto's eh.![]()
Zal wel van die meiden zijn dat 150 kilo wegen en dan geen slipje kopen omdat het te duur is...
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Textiel ter grootte van een halve koe is duur jeweetz!
Hij namelijk nog wel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zit niet meer op school
Nu zal hij een grote lol hebben op school.. met meiden zonder slipjes..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij namelijk nog wel...
Tijd voor wat lessen op Inholland Rotterdam.. Die lift
Hmja.. volgend weekend val ik hem weer lastig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Je moet hem gewoon beter africhten..
Geen slipje aan trekkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja.. volgend weekend val ik hem weer lastig.![]()
Kan je me geen tips geven?
quote:
Bootje is helemaal niet moeilijkquote:
Als het over andere vrouwen gaat.. een beetje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje is helemaal niet moeilijk
Hehe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef PieterBas het volgende:
Ach ja.. sla hem met een zweep.. elke keer als hij naar een andere vrouw kijkt... Dat zal hem leren
Nope, ik ben geen jaloerse type. Het ligt namelijk ergens anders aan, maar ik denk dat ik te ver ga als ik dit vertel..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zolang hij alleen kijkt is het toch niet erg.
Gelukt.quote:
quote:
quote:Net even naar de kapper geweest..
ik wou het niet zeggen, maar....quote:was weer nodig
Dan kan je het beter laten doen inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan het ook zelf doen.. maar dan zit het weer zo slecht
Mooi staaltje van Ross Swiftquote:
ik wou dat ik zo in kon parkeren.quote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Net even naar de kapper geweest.. was weer nodig
Kan je inmiddels je reet flossen met je haar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Ben mijn hele leven nog nooit bij een kapper geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |