abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:14:38 #201
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72132144
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 08:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

En het decimeert gelijktijdig de kansen voor Skil. Die zijn immers hun beste Fransen kwijt. Dan zal Vacansoleil veel eerder kans maken op die Wildcard.
Skil heeft dit jaar dan ook bewezen dat ze er eigenlijk niet thuis hoorden (ondanks veel goede wil en met uitzondering van Timmer). Ook dit jaar leek Vacansoleil al een geschiktere kandidaat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72148577
quote:
Skil-Shimano niet verder met Theo Eltink

Skil-Shimano heeft het contract met Theo Eltink niet verlengd. De 27-jarige renner afkomstig uit Westelbeers is na elf jaar Rabobank bezig aan zijn eerste seizoen voor Skil-Shimano. De teamleiding van Skil-Shimano hoopte dat Eltink, die bij Rabobank jaren in dienst reed van anderen, dit seizoen zelf tot enkele mooie uitschieters zou kunnen komen. Aan die verwachtingen kon de Brabander niet voldoen.

http://www.skilcyclingteam.com/index.php?table=nieuws&ID=817
Tsja, logisch. Hij is aangetrokken als een kopman en heeft daar denk ik ook het salaris naar gekregen. Dan is dit een logisch vervolg na het matige jaar.

Het is nog altijd een meer dan behoorlijke prof, maar denk dat dit wel eens einde carrière kan betekenen. Geen idee waar hij nog aan de slag moet.
pi_72149952
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Njah, je weet niet wat de reden was van zijn niet-selectie voor de Tour. Gerrans reed natuurlijk wel de Giro. Wellicht wilden ze hem sparen?

Het zou een aderlating zijn voor Cervelo, als Gerrans vertrekt.
Ik las eind juli een stukje op zijn site. Op zijn site had hij het ook over zijn niet tour selectie. Hij schreef dat hij zeer teleurgesteld was over zijn niet tour-selectie. Gerrans was het meest teleurgesteld over het feit dat hij geen echte reden heeft gekregen van de ploeg. Hij kon alleen speculeren waarom hij niet werd geselecteerd. Er gingen vele scenario's door zijn hoofd.

Na enkele dagen heeft hij zijn coach gebeld en is hij in Sint Moritz gaan trainen. Ik heb even het stukje op zijn site opgezocht. Hier is het gedeelte waar ik op doelde:
quote:
My July
20 July 2009

Well as I’m sure you are all well aware by now, for the first time in my professional career I’m spending July watching the Tour de France rather than racing it.

I was really disappointed when I got the phone call from my director telling me that I was going to be left out of the Tour team. The thing that disappointed me the most is I never got told a really good reason why I was left out of the team. So it was left up to me to speculate, I’ve run many scenarios though my head but still I struggle.

It took me a couple of days to come to terms with the fact that all the hard work I’d put in to being in my best shape for July was for nothing, it also took me that couple of days to realise that getting pissed off with the situation was going to get me nowhere. So I’ll called up my coach and we set some new objectives for the remainder of the season, and made a plan how we would go about it.

The Vuelta and the World Championships would be my two new objectives and the first thing in my plan to prepare for these races was to have a rest. I needed to come down a little from the peak I’d planned, so I took a week off and did some other things that didn’t involve cycling.

The next phase was to head back to the mountains and basically do all the training that I did in June all over again in July. So I packed my bags and the car and drove up to St Moritz.

I have now done a solid two weeks of training here in St Moritz and have one more week to go. I feel like my condition is coming along nicely and I have already achieved a lot during my time here. By the end of the month I will have spent 6 of the last 8 weeks living at altitude and training in the mountains. I hope all this work will translate into some great condition in the coming months.
Maar tijdens mijn zoektocht op internet naar wat transfergeruchten kwam ik dit tegen:
quote:
Gerrans (Cervélo), al Team Sky

Según adelanta la agencia francesa AFP, el australiano Simon Gerrans (Cervélo), ganador el pasado domingo del GP Plouay, correrá las dos próximas temporadas en el nuevo Team Sky.
Wat betekend het laatste gedeelte? Gaat Simon Gerrans defenitief naar Team Sky? De geruchtenstroom kwam eind juli op gang volgens mij. En sindsdien zijn de geruchten alleen maar sterker geworden.

Edit: even gekeken op altavista wat dit betekende. Dit kwam eruit:

Volgens het gaat Frans agentschap AFP, Australisch Simon Gerrans (Cervélo) vooruit, winnaar de afgelopen Zondag van GP Plouay, de twee volgende seizoenen in de nieuwe Hemel van het Team in werking zal stellen.

Bronnen:
1ste quote www.simongerrans.com
2de quote biciciclismo

[ Bericht 3% gewijzigd door MarijeH op 25-08-2009 19:55:08 ]
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:20:00 #204
67640 SaintOfKillers
pi_72162560
Rosseler naar RadioShack (is meteen duidelijk waarom die plots uit de Vuelta-selectie verdween), mogelijk/waarschijnlijk volgt ook Steegmans.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72181003
Uitslag Druivenkoers (1.1):
quote:
1. Aleksejs Saramotins in 4:39:06
2. Bert De Waele
3. Bert Scheirlinckx
4. Maarten Neyens
5. Rob Ruygh
6. Frederik Veuchelen
7. Alexander Kristoff
8. Stefan Van Dijk
9. Robert Retschke
10. Steven Van Vooren
11. Kenny Terweduwe
12. Kristof Vandewalle
13. Theo Eltink
14. Jeremy Burton
15. Wesley Kreder
16. Wouter Mol
17. Romain Fondard
18. Sjef De Wilde
19. Wilfried Cretskens
20. Rene Jorgensen
Heel knap van Rob Ruijgh in zijn 1e koers als stagiair bij Vacansoleil. Goed op weg om een profcontract af te dwingen.

Dan nog wat transfernieuws.

- Jack Bobridge en Travis Meyer naar Garmin. Twee Australische talenten dus en vooral Bobridge is een super talent. Echt een gigantische kanon in het tijdrijden.
pi_72181244
Saramotins? Een Let?
pi_72181356
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef Leatherface het volgende:
Saramotins? Een Let?
Jep, en een goede ook. Alleen vreemd dat hij nog steeds bij teams als Designa Kokken rijdt. Hij is toch al 27.
pi_72185635
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:02 schreef TheArt het volgende:
Uitslag Druivenkoers (1.1):
[..]

Heel knap van Rob Ruijgh in zijn 1e koers als stagiair bij Vacansoleil. Goed op weg om een profcontract af te dwingen.

Dan nog wat transfernieuws.

- Jack Bobridge en Travis Meyer naar Garmin. Twee Australische talenten dus en vooral Bobridge is een super talent. Echt een gigantische kanon in het tijdrijden.
Travis Meyer familie van Cameron?
pi_72196953
quote:
Gazet van Antwerpen schrijft dat
Johan Vansummeren uiteindelijk toch
gewoon bij Garmin heeft getekend. De
voorbije weken leek er een kink in de
kabel, omdat Garmin het contract van
Bradley Wiggins wou openbreken en dat
kostte meer dan verwacht. Bovendien
kwam op de valreep ook nog Quick-Step
op de proppen. Maar Vansummeren houdt
zich aan het akkoord dat hij al voor de
Tour heeft gesloten. De Silence-renner
zal uitgespeeld worden in het voorjaar.
Verder zou Van Staeyen naar Topsport trekken en legde Garmin ook Kessiakoff en Stetina vast.

donderdag 27 augustus 2009 @ 15:44:29 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72203105
Nog wat nieuws

- Kessiakoff naar Garmin
- Van Amerongen moet vertrekken bij Vacansoleil
- Gerrans naar Sky (officieel dus nu)

- Verder sluit Armstrong een transfer van Landis naar RS niet uit

En onze spuitende Kazakse vriend heeft wat updates:
quote:
Vinokourov gaat voor ritzege in Vuelta
Alexandr Vinokourov rijdt dit jaar de Vuelta a España met de ambitie een etappeoverwinning te behalen. De winnaar van de Vuelta van 2006 keert terug na een dopingschorsing van twee jaar. Hij begint zaterdag aan zijn eerste grote ronde sinds zijn comeback. Hij mikt vooral op ritzeges. "Realistisch gezien denk ik dat het eindklassement nu nog te hoog voor mij gegrepen is," vertelde hij tegen De Telegraaf.

Met tijdritzeges in de Tour de 'Ain en het Aziatisch kampioenschap liet hij zien het nog niet verleerd te zijn. "Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik zo snel kon winnen. Al is het niveau in de Vuelta nu natuurlijk wel veel hoger. Ik weet niet of ik drie weken constant kan presteren. Pieken in een tijdrit en een bergrit moet zeker mogelijk zijn."

Hij ziet de Vuelta vooral als voorbereiding op het WK. "Mijn grote doel is het WK in Mendrisio. Daar moet ik straks in de tijdrit en op de weg wel kunnen meespelen voor de wereldtitels."
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:08:01 #211
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72203806
quote:
Pieken in een tijdrit en een bergrit moet zeker mogelijk zijn."
Transfuusje of twee leggen en klaar is kees ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72204712
quote:
"Lance vroeg me persoonlijk voor zijn ploeg"

Stijn Devolder heeft enkele dagen voor zijn 30e verjaardag een interview gegeven aan de Krant van West-Vlaanderen. Hij geeft toe dat hij fouten heeft gemaakt in de laatste Tour de France en bevestigt de interesse van The Shack.

"Ja, ik heb fouten gemaakt", zegt Devolder over zijn Tour. "Na mijn zege in de Ronde van Vlaanderen was de decompressie te groot. Ik kon het fysiek en mentaal niet meer opbrengen om ook voor de Tour zo hard te trainen. De passie was weg."

Devolder had het ook over de kritiek van Quick-Step-manager Patrick Lefevere. "Het stoort me vooral dat ik dat in de krant heb moeten lezen."

"Ik heb de indruk dat ik het zwarte schaap was, terwijl twee anderen, die beter betaald worden dan ik, er ook niks van bakten."

Devolder bevestigde in het interview de interesse van The Shack, het nieuwe team van Lance Armstrong en Johan Bruyneel dat enkele Belgen op het oog heeft.

"Lance is me tijdens de laatste rit van de Tour persoonlijk komen vragen of ik wou overstappen naar zijn nieuwe ploeg. Zijn voorstel flatteerde me, maar ik heb hem gezegd dat ik nog een jaar onder contract lig bij Quick Step."

Devolder geeft ook toe dat hij zijn ex-mentor Dirk Demol mist. "Niemand kent mij beter dan Dirk. Zo'n vertrouwenspersoon, die me dagelijks opvolgt, mis ik nu bij Quick Step."
Bij die twee die meer betaald krijgen doelt hij in ieder geval op Boonen, die op zich wel aanwijsbare redenen had, maar wie is die tweede dan? De enige uit de Tourselectie die meer betaald krijgt is denk ik Chavanel, die tenminste toch nog geprobeerd heeft om er wat van te maken en ook 20e werd in het klassement.
pi_72205078
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Bij die twee die meer betaald krijgen doelt hij in ieder geval op Boonen, die op zich wel aanwijsbare redenen had, maar wie is die tweede dan? De enige uit de Tourselectie die meer betaald krijgt is denk ik Chavanel, die tenminste toch nog geprobeerd heeft om er wat van te maken en ook 20e werd in het klassement.
Krijgt Chavanel meer betaald dan Devolder?
pi_72205138
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_72205209
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Krijgt Chavanel meer betaald dan Devolder?
Dat lijkt me wel. Niet alleen omdat Chavanel commercieel aantrekkelijker is als Fransman, maar ook omdat hij doodgewoon een betere renner is, die gewoon het hele jaar goed is.
pi_72207289
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Szura het volgende:

- Verder sluit Armstrong een transfer van Landis naar RS niet uit

Denk niet dat ze in de Tour Landis graag zien komen.
pi_72209776
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Transfuusje of twee leggen en klaar is kees ...
Zolang er niet het bloed van een ploeggenoot ingaat
pi_72210666
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Denk niet dat ze in de Tour Landis graag zien komen.
Ze moeten ook renners voor de Tour of California en Tour of Georgia hebben.
pi_72212198
Regina bruins Nederlands kampioen tijdrit, voor Kirsten Wild en Ellen van Dijk.

Bij de beloften wint Dennis van Winden, voor Stefan Kruijswijk en Martijn Keizer
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:03:08 #220
67640 SaintOfKillers
pi_72212809
Had Landis niet bijgetekend bij OUCH?
pi_72212847
Clement NK tijdrijden bij de profs. Voor Koos en Flens. Eerste zeven waren allen van Rabo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:09:40 #222
67640 SaintOfKillers
pi_72213024
quote:
'Red Bull wordt sponsor wielerploeg Alonso'

Red Bull wordt genoemd als sponsor voor de nieuwe wielerploeg van Fernando Alonso. De fabrikant van energiedrankjes is al actief in de Formule1 maar zou zich volgens Spaanse media nu ook op het wielrennen willen storten.

De nieuwe ploeg zou in 2011 zijn intrede moeten maken in het peloton met een budget van 16 á 17 miljoen euro. Skoda zou als sub-sponsor ongeveer vier miljoen moeten bijdragen.

Alonso zou zijn plan ook zonder beoogd kopman Contador voort willen zetten. De winnaar van de Tour de France heeft nog een doorlopend contract bij Astana, maar kan ook rekenen op serieuze belangstelling van Caisse d'Epargne.
Ik hoor de "Contador heeft vleugels" woordspeling nu al .
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:16:16 #223
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72213273
17 miljoen dat is nogal wat geld zeg.
Dan zitten ze op het budget van Astana en net boven Katjoesja
pi_72213298
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef marcodej het volgende:
Clement NK tijdrijden bij de profs. Voor Koos en Flens. Eerste zeven waren allen van Rabo.
Welke plaats is Wielinga geeindigd.
Waarom is NK Tijdrijden hier in Nederland eigenlijk zo laat pas in het seizoen?
Net efkes anges
pi_72213353
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef Szura het volgende:
17 miljoen dat is nogal wat geld zeg.
Dan zitten ze op het budget van Astana en net boven Katjoesja
In het top-echelon van de wielrenploegen inderdaad, qua budget.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:28:15 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72213724
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Welke plaats is Wielinga geeindigd.
Waarom is NK Tijdrijden hier in Nederland eigenlijk zo laat pas in het seizoen?
Ik zie hem op TT niet eens bij de eerste 18

Wat is trouwens het budget van Sky en Shack? kan ik nergens vinden
pi_72215193
NK Tijdrijden: Clement herovert titel

Overigens was Wielinga 29e
pi_72215787
Grote verschillen zeg. Regen?

Edit: Nee dus. Ik zie net dat Clement hier ook echt een doel van heeft gemaakt en hier specifiek naartoe heeft gewerkt...

[ Bericht 70% gewijzigd door marcodej op 27-08-2009 22:36:28 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 07:28:16 #229
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_72220874
Waarom vond het NK tijdrijden gisteren pas plaats.
In andere landen zijn de Nationale Kampioenschappen in dezelfde tijd als de wegwedstrijden.
Net efkes anges
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:19:32 #230
pi_72221198
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 07:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Waarom vond het NK tijdrijden gisteren pas plaats.
In andere landen zijn de Nationale Kampioenschappen in dezelfde tijd als de wegwedstrijden.
Niet overal hoor, in België was het ook maar n paar weken geleden bv ...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:03:53 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72238854
Haussler wint de laatste etappe in Poitou-Charentes.
Vlak voor Michel Kreder van Rabobank.

Op 2 seconden volgde het peloton, jammer voor Kreder dus.

Eindzege ging naar Gustav Larsson van Saxo Bank
pi_72242403
Voor Haussler is het seizoenszege no. 7. Helaas voor Kreder, maar van Haussler verliezen is natuurlijk geen schande.
pi_72243278
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:03 schreef Szura het volgende:

Eindzege ging naar Gustav Larsson van Saxo Bank
Larsson bevestigt dit seizoen, wat mij betreft.

Vorig jaar redelijk verrassend zilver op de Spelen, maar dit jaar bewijst ie dat het geen fluke was daar in Peking.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:01:30 #234
67640 SaintOfKillers
pi_72253266
quote:
Luxemburg naar WK met 5 (en niet 9)

Op basis van de UCI-ranking heeft Luxemburg recht op negen deelnemers aan het WK in Mendrisio. Verder dan de broers Fränk en Andy Schleck, Kim Kirchen, Jempy Drucker, Laurent Didier en Christian Poos raken ze niet. Ondertussen viel Poos wegens examens af, zo dat er vijf overblijven.
pi_72254681
Fietst Joachim niet meer?
pi_72254981
quote:
Rasmussen heeft ploeg: Tecos Trek

Michael Ramussen heeft dan toch nog een ploeg gevonden. De Deen zal het seizoen afmaken bij het Mexicaanse Tecos de la Universidad Autonoma de Guadalajara - Trek. Rasmussen zal waarschijnlijk, net als zijn voormalige ploeg Rabobank, deelnemen aan de Vuelta de Chiahuahua en overweegt zelfs de Mexicaanse nationaliteit te nemen.
Dan rijdt ie toch nog een Vuelta
pi_72255170
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ze hadden beter Gastauer mee kunnen nemen, al begrijp ik wel dat die het bij de beloften gaat proberen.
pi_72255330
Vorig jaar hadden ze wel 9 renners.. en toen deed Kirchen niet eens mee.

58 Vincenzo Centrone (Luxembourg)
59 Laurent Didier (Luxembourg)
60 Jempy Drucker (Luxembourg)
61 Stève Fogen (Luxembourg)
62 Benoît Joachim (Luxembourg)
63 Christian Poos (Luxembourg)
64 Andy Schleck (Luxembourg)
65 Frank Schleck (Luxembourg)
66 Claude Wolter (Luxembourg)
pi_72255530
wat nu dan? zal UCI startveld willen vervolledigen qua aantal en dus ander land(of landen) met meer laten starten?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:11:50 #240
67640 SaintOfKillers
pi_72258592
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
wat nu dan? zal UCI startveld willen vervolledigen qua aantal en dus ander land(of landen) met meer laten starten?
Er is volgens mij geen vastgelegd aantal renners aan de start. Er kunnen er 160, 180, 200 of 220 starten (als er genoeg exotische landjes startrecht afdwingen en daar gebruik van maken)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:24:17 #241
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72258841
Wat een falers, verdeel die plaatsen dan even over wat andere landen ofzo.

Loting of de beste landen met 6 renners...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:52:58 #242
67640 SaintOfKillers
pi_72259374
Het is toch helemaal niet nodig om die 4 plaatsen te gaan invullen. Het aantal starters is onvoorspelbaar, dan moet je niemand gaan vervangen om een volstrekt willekeurig getal toch te halen.

En als 't echt moet, zal Luxemburg nog wel wat renners uit de mouw schudden.
pi_72260146
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:24 schreef Szura het volgende:
Wat een falers, verdeel die plaatsen dan even over wat andere landen ofzo.

Loting of de beste landen met 6 renners...
Tuurlijk niet. Kirchen en de Schlecks kunnen dan weliswaar niet alle knechten meenemen die ze zelf hebben verdiend, maar dan hebben ze er tenminsten nog voor gezorgd dat bijvoorbeeld Nederland een paar knechten minder mee mag nemen.
pi_72265728
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dan rijdt ie toch nog een Vuelta
In Mexico.
Hopelijk boekt 'ie dan geen hotelletje in de Dolomieten
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:11:15 #245
67640 SaintOfKillers
pi_72307148
quote:
'Alessandro Ballan naar BMC'

Alessandro Ballan rijdt volgend seizoen voor het Amerikaanse BMC Racing Team. Dat meldt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport. De wereldkampioen van Varese zou een aanbod van zijn huidige werkgever Lampre naast zich neer hebben gelegd.

"Ik heb ervoor gekozen om naar een nieuwe ploeg te gaan," verklaarde Ballan. "Ik wil naar een buitenlandse ploeg om Engels te leren en iets van de wereld te zien." Met de Italiaan heeft het ProContinentale BMC zijn gewilde toprenner binnen. "Het klopt dat het geen ProTour-team is, maar wanneer je over goede renners beschikt, komen de wildcards vanzelf." Ballan kon rekenen op aanbiedingen van verschillende ploegen. Onder meer Rabobank en Garmin vissen achter het net.

BMC is een Amerikaanse ProContinetale formatie met de Belg John Lelangue als ploegleider. Lelangue had eerder dezelfde functie bij het Zwitserse Phonak. Fietsenfabrikant BMC is in handen van de Zwitser Andy Rihs, die destijds als sponsor voor Phonak actief was.
Lijkt steeds meer een "grote" pro-continentale ploeg te worden die overal wel zal voor worden uitgenodigd (à la Cervelo).
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:21:20 #246
pi_72307356
Ging Hincapie daar ook al niet naartoe ??

Maar met de combinatie Lelangue - Rihs zou dat wel eens n nieuw phonak kunnen worden
pi_72307974
In feite keert Phonak dus terug, leuk al die voormalige dopingploegen die straks onder een andere naam weer hun ritten afwerken.
pi_72330197
Vandaag zal er dus een hoop duidelijk worden, het is immers 1 september.

o.a. Wiggins naar Sky waarschijnlijk.
  dinsdag 1 september 2009 @ 07:28:50 #249
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_72331319
En benieuwd waar Kroon terecht komt/
Net efkes anges
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:33:09 #250
67640 SaintOfKillers
pi_72331779
Volgens de laatste geruchten zouden Kroon en Burghardt naar BMC gaan. Wuyts zei het gisteren en het stond vandaag ook in een krant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')