Ik zie hem op TT niet eens bij de eerste 18quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Welke plaats is Wielinga geeindigd.
Waarom is NK Tijdrijden hier in Nederland eigenlijk zo laat pas in het seizoen?
Niet overal hoor, in België was het ook maar n paar weken geleden bv ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Waarom vond het NK tijdrijden gisteren pas plaats.
In andere landen zijn de Nationale Kampioenschappen in dezelfde tijd als de wegwedstrijden.
Larsson bevestigt dit seizoen, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:03 schreef Szura het volgende:
Eindzege ging naar Gustav Larsson van Saxo Bank
quote:Luxemburg naar WK met 5 (en niet 9)
Op basis van de UCI-ranking heeft Luxemburg recht op negen deelnemers aan het WK in Mendrisio. Verder dan de broers Fränk en Andy Schleck, Kim Kirchen, Jempy Drucker, Laurent Didier en Christian Poos raken ze niet. Ondertussen viel Poos wegens examens af, zo dat er vijf overblijven.
Dan rijdt ie toch nog een Vueltaquote:Rasmussen heeft ploeg: Tecos Trek
Michael Ramussen heeft dan toch nog een ploeg gevonden. De Deen zal het seizoen afmaken bij het Mexicaanse Tecos de la Universidad Autonoma de Guadalajara - Trek. Rasmussen zal waarschijnlijk, net als zijn voormalige ploeg Rabobank, deelnemen aan de Vuelta de Chiahuahua en overweegt zelfs de Mexicaanse nationaliteit te nemen.
Ze hadden beter Gastauer mee kunnen nemen, al begrijp ik wel dat die het bij de beloften gaat proberen.quote:
Er is volgens mij geen vastgelegd aantal renners aan de start. Er kunnen er 160, 180, 200 of 220 starten (als er genoeg exotische landjes startrecht afdwingen en daar gebruik van maken)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:50 schreef franklop het volgende:
wat nu dan? zal UCI startveld willen vervolledigen qua aantal en dus ander land(of landen) met meer laten starten?
Tuurlijk niet. Kirchen en de Schlecks kunnen dan weliswaar niet alle knechten meenemen die ze zelf hebben verdiend, maar dan hebben ze er tenminsten nog voor gezorgd dat bijvoorbeeld Nederland een paar knechten minder mee mag nemen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:24 schreef Szura het volgende:
Wat een falers, verdeel die plaatsen dan even over wat andere landen ofzo.
Loting of de beste landen met 6 renners...
In Mexico.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan rijdt ie toch nog een Vuelta
Lijkt steeds meer een "grote" pro-continentale ploeg te worden die overal wel zal voor worden uitgenodigd (à la Cervelo).quote:'Alessandro Ballan naar BMC'
Alessandro Ballan rijdt volgend seizoen voor het Amerikaanse BMC Racing Team. Dat meldt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport. De wereldkampioen van Varese zou een aanbod van zijn huidige werkgever Lampre naast zich neer hebben gelegd.
"Ik heb ervoor gekozen om naar een nieuwe ploeg te gaan," verklaarde Ballan. "Ik wil naar een buitenlandse ploeg om Engels te leren en iets van de wereld te zien." Met de Italiaan heeft het ProContinentale BMC zijn gewilde toprenner binnen. "Het klopt dat het geen ProTour-team is, maar wanneer je over goede renners beschikt, komen de wildcards vanzelf." Ballan kon rekenen op aanbiedingen van verschillende ploegen. Onder meer Rabobank en Garmin vissen achter het net.
BMC is een Amerikaanse ProContinetale formatie met de Belg John Lelangue als ploegleider. Lelangue had eerder dezelfde functie bij het Zwitserse Phonak. Fietsenfabrikant BMC is in handen van de Zwitser Andy Rihs, die destijds als sponsor voor Phonak actief was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |