abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:22:05 #76
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_71813244
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:59 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Azevedo als compromis-figuur, om Paulinho binnen te hengelen? (zijn immers landgenoten)
Dacht ik ook gelijk aan. Vraag me trouwens af of Paulinho en Contador nog wel vrienden waren. "Bertje" bedankte zijn ploeggenoten iig niet in Parijs, en dat zou bij "velen" in het "verkeerde keelgat" geschoten zijn. Aldus de immer betrouwbare media.
pi_71813248
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die 84 km/ph zou wel heel verdacht zijn geweest.
De nummer twee had dan ook 82 of zoiets gemiddeld gehad. Dat was niet verdacht geweest?
Was zeker een daaltijdrit

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 11:22:34 ]
pi_71813399
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:19 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Weet niet hoor, denk dat als je bij contador blijft en die dat wil, je toch grotere contracten kan krijgen (om zo Contador aan te trekken).
Contador blijft misschien bij Astana, denk dat Paulinho gewoon zekerheid wil. Of hij wil de zekerheid hebben van een goede 'verzorging', kan natuurlijk ook.
pi_71813639
tvp
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:40:43 #80
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_71813802
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef Ericr het volgende:

[..]

Contador blijft misschien bij Astana

Volgens zijn broer zou hij zeker vertrekken. En met Vino terug in de ploeg, en niet te vergeten: de betalingsachterstanden van dit seizoen... Nee, ik denk het niet.
pi_71813944
Ik hoop dat Contador naar Caisse d'Epargne gaat.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:50:49 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71814106
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik hoop dat Contador ontmaskerd wordt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71814223
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Contador Cavendish ontmakserd wordt
pi_71818705
Even een brok transfernieuws:

- Enrico Magazzini, Adriano Malori en Diego Ulissi naar Lampre. Drie Italiaanse beloften dus.
- Jerôme Coppel gaat van Française des Jeux naar Saur Sojasun, de ploeg die nu nog Chaussures Sojasun heet. Die ploeg wordt volgend jaar een PCT-team en neemt eigenlijk de plek in in Frankrijk van Agritubel. Ook Ronny Martias (Bouygues) en Stephane Poulhies (AG2R) gaan naar die ploeg.
- Kevyn Ista gaat naar Cofidis.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:29:21 #85
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71819006
Kenny Dehaes doet even een boekje open:
quote:
Tschmil's kennis van zijn renners is gebrekkig" wo 12/08/2009 - 14:22
Kenny Dehaes is sinds 1 juli renner bij Silence-Lotto. De eerste zes maanden van 2009 reed hij voor Katjoesja, maar dat was geen pretje. In Sport/Voetbal-Magazine komt de Belg terug op die periode.

"Andrej Tchmils kennis van zijn renners is gebrekkig", zegt Dehaes, die erg diep heeft gezeten.
Kenny Dehaes (24) maakte op 1 januari de overstap van Topsport Vlaanderen naar de Russische miljoenenploeg Katjoesja. "Manager Andrej Tchmil kwam in het voorjaar 2 of 3 keer naar België, telkens om mij af te breken", vertelt Dehaes.
"Tchmil weet niet wat ik kan en niet kan. Zijn kennis van zijn eigen renners is erg gebrekkig. Hij wilde mij een heel voorjaar zien wedijveren met de besten, wat ik nooit eerder deed."

"De kritiek, de rompslomp, het werd mij allemaal te veel. Ik kwam in een negatieve spiraal terecht. Ik stond op de rand van een depressie. In mijn hoofd heb ik het enorm moeilijk gehad. Mijn zelfvertrouwen was helemaal zoek. Ik ben net op tijd weggegaan."

Dehaes moest financieel wel inleveren. "Wat ben je met veel geld als je niet gelukkig bent. Die Russen mogen voor mijn part hun centen steken daar waar de zon nooit schijnt."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:19:11 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71820374
De zaak Di Luca is trouwens nog lang niet ten einde.
Was ie al geschorst door de UCI, nu heeft LPR hem ontslagen.

En er staan er nog meer in de rij. Het management van LPR en de sponsoren willen hem vervolgen wegens imagoschade. Goede zaak .
Al zal het toch wel weer uitdraaien op: "hij is genoeg gestraft"
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:26:05 #87
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_71820582
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef TheArt het volgende:
Even een brok transfernieuws:

- Enrico Magazzini, Adriano Malori en Diego Ulissi naar Lampre. Drie Italiaanse beloften dus.
- Jerôme Coppel gaat van Française des Jeux naar Saur Sojasun, de ploeg die nu nog Chaussures Sojasun heet. Die ploeg wordt volgend jaar een PCT-team en neemt eigenlijk de plek in in Frankrijk van Agritubel. Ook Ronny Martias (Bouygues) en Stephane Poulhies (AG2R) gaan naar die ploeg.
- Kevyn Ista gaat naar Cofidis.
Zou Agritubel niet een jaartje als co-sponsor doorgaan? De resultaten van dit jaar (20 overwinningen, waaronder een TdF etappe) zouden potentiele sponsors moeten aanspreken. Met een beetje geluk kan de hele ploeg onder een andere sponsornaam door. Al heeft Moreau al voor één jaar getekend bij Caisse d'Epargne. Snap overigens niet goed wat hij daar te zoeken heeft.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_71820807
Bouygues gaat een jaar door. Mocht Agritubel doorgaan als sponsor dan zijn ze inderdaad Moreau kwijt, met daarnaast de broertjes Feillu, Vogondy en Le Lay. Daar zijn ze dus al een beetje te laat mee
pi_71821675
Slotetappe Tour de l'Ain met finish bergop op de Grand Colombier.

1 Rein Taaramae (Cofidis)
2 David Moncoutié (Cofidis)
3 Damien Monier (Cofidis)
4 Maxime Médérel (Auber 93)
5 Chris Horner (Astana)
6 Laurent Lefèvre (BBox Bouygues Telecom)
7 Nicolas Vogondy (Agritubel)
8 Rémy Di Gregorio (Française des Jeux)
9 Daniel Navarro (Astana)
10 Sylvain Calzati (Agritubel)
11 Pierre Rolland (BBox Bouygues Telecom)
12 Cyril Gautier (BBox Bouygues Telecom)
13 John Gadret (Ag2r La Mondiale)
14 Davide Malacarne (Quick Step)
15 Johann Tschopp (BBox Bouygues Telecom)
16 Mathieu Perget (Caisse d'Epargne)
17 Hubert Dupont (Ag2r La Mondiale)
18 Steven Kruijswijk (Rabobank CT)
19 Blaise Sonnery (Ag2r La Mondiale)
20 Alexandre Geniez (Equipe de France)
21 Maxime Bouet (Agritubel)
22 Freddy Bichot (Agritubel)
23 Yevgeni Nepomnyachsniy (Equipe du Kazakhstan)
24 Robinson Chapalud (Colombia es Pasion)
25 Yannick Talabardon (Besson-Sojasun)
26 Kevin Seeldrayers (Quick Step)

Taaramae wint ook het rondje. Knappe prestatie overigens van Kruijswijk.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:43:33 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71822796
Dat gaat nog een grote worden, die Taaramae
pi_71831627
Vandaag werd Dijkman weer 2e nu na ploeggenote Ludivine Henrion. Henrion was de snelste van een kopgroep van 3 in Brasschaat (Maria-ter-Heide) meetellend voor de Wielertrofee Vlaanderen. Lensy Debboudt werd 3e. Red Sun was aardig op dreef met Mascha Pijnenborg (4e) en Emma Johansson (10e) ook nog in de top 10.

Er was ook nog een afvalkoers met als hoofdprijs 1000 euro. Deze koers werd gewonnen door Vera Koedooder. Mascha Pijnenborg twee en Emma Johansson 3.

Foto's Wielertrofee Vlaanderen - Brasschaat

woensdag 12 augustus 2009 @ 23:04:14 #92
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_71834568
Remmert is terug
quote:
De inmiddels 31-jarige Nederlander, die eind 2007 een punt zette achter zijn carrière, zal starten in het tenue van zijn wielerclub in Monaco en is naar eigen zeggen in topvorm. Gezien zijn nationale titels tegen de klok bij de beloften in 1999 en 2000 lijkt Wielinga een geduchte concurrent voor mannen als Joost Posthuma en Stef Clement.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:22:08 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71835132
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:04 schreef Waaghals het volgende:
Remmert is terug
[..]

Dat is toch die kneus met z'n grote mond die in de Tour elke keer na 3km loste?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:31:25 #94
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_71835381
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:22 schreef Szura het volgende:

[..]

ja de beste klimmer van Nederland, volgens hemzelf
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_71842710
quote:
zal starten in het tenue van zijn wielerclub in Monaco
pi_71842915
Rembo
pi_71843471
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:22 schreef Szura het volgende:

[..]

Grote bek kan ik me niet echt herinneren. Ik herinner me nog wel dat hij in de Dauphiné Libéré (in 2003) met de besten mee omhoogging. Maar in de Tour was het drama.
pi_71846231
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Grote bek kan ik me niet echt herinneren. Ik herinner me nog wel dat hij in de Dauphiné Libéré (in 2003) met de besten mee omhoogging. Maar in de Tour was het drama.
Had met zijn pelotonvrees te maken. Die vent kon echt niet in een peloton rijden. Daarom reed hij vaak in het laatste wiel of ging nutteloos aanvallen zodat hij maar niet in het pak hoefde te rijden En daarom had hij ook zulke problemen in die Tour. Daar gaat het op het vlakke zoveel harder dan in andere koersen en als je dan niet in een peloton durft te rijden, word je gewoon gelost.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:53:09 #99
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71850836
Van Goolen wil weg bij Saxo. Hij wordt dit seizoen blijkbaar alleen nog maar opgesteld in de Eneco en dat vindt hij niet echt leuk. Bij Van Goolen weet iedereen die het wielrennen een beetje volgt dat het een renner is die enkel en alleen maar in het najaar presteert, dat is al jaren zo, dus ik vraag me af waarom Saxo hem dan uberhaupt in dienst heeft als ze hem dan niet willen opstellen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:08:36 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71852931
quote:
Caisse d'Epargne wil Contador aantrekken
12 augustus 2009

Caise d'Epargne is op zoek naar een nieuwe co-sponsor zodat het Alberto Contador kan aantrekken. Dat vertelde teambaas Eusebio Unzué in de Spaanse krant Diairo de Navarra. Ondanks een doorlopend contract bij Astana heeft Unzué de hoop nog niet opgegeven de Tourwinnaar naar zijn ploeg te kunnen halen.

"Het is niet onmogelijk, maar wel erg moeilijk om Contador aan te trekken," aldus Unzué. "Zijn contract bij Astana zou afgekocht moeten worden. We zijn op zoek naar een tweede sponsor om dat mogelijk te maken."

Unzué bevestigde dat Joaquim Rodriguez, Marlon Perez en Anthony Charteau het team gaan verlaten. Oscar Pereiro denkt na over zijn toekomst. Routiniers Marzio Bruseghin (Lampre) en Christophe Moreau (Agritubel) komen het team in 2010 versterken. De Colombiaan Maurizio Soler (Barloworld) en de Wit-Rus Kanstantsin Siutsou (Columbia-HTC) worden genoemd als versterkingen.
Soler bij Caisse zou ik wel mooi vinden
Ik snap trouwens nog steeds niet wat ze met Moreau moeten Die gast zit in de allerlaatste dagen van z'n carrière en kost waarschijnlijk handen vol met geld. Geld dat ze dus beter aan Contador kunnen besteden. En voor Bruseghin geldt min of meer hetzelfde, leuke renners maar als je voor een Contador gaat kun je één van de twee misschien beter weglaten.

Enfin we zullen zien hoe het gaat uitpakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')