quote:Vincenzo Nibali blijft bij Liquigas
Vincenzo Nibali rijdt ook volgend seizoen voor Liquigas. De Italiaan wil zijn contract bij de ploeg uitdienen en gaat niet in op een lucratief aanbod van Team Sky.
"Sky is een nieuwe ploeg en het is geweldig dat Sky een wielerploeg gaat sponsoren," aldus de Italiaan tegen Cyclingweekly, "Ik zal ze komend seizoen zeker gaan volgen. Mijn contract eindigt in 2010, dus misschien kunnen we in de toekomst weer praten
Okay thanks. Nibali dus nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
namen
Maar officieel is er door Team Sky nog niks bekend gemaakt. Dat mag pas over een maand ofzo
Mijn excuses. Ik vergat de naam van Tankink erbij te zetten. Hij is nummer 9.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Sautor het volgende:
Het zijn maar 8 namen, dus Maaskant nummer 9?
Hoogerland reed ook puik in Polen. Was in de top 15 geeindigd. Ten Dam heeft dan wel al een lang seizoen met Giro/Tour achter de rug, dus dat zou wel een afvallertje kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef Leatherface het volgende:
Weening rijdt goed momenteel, dus die lijkt me een goede kans te maken.
Er zijn bar weinig toertochten die door de Eifel voeren. Van de pakweg 10 die ik op de kalender zie organiseer ik er zelf twee. Belabberd. Dat terwijl het een super fietsgebied is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmiddag met de motor gereden door de Ardennen en de Eiffel. Het viel me op dat er in de eiffel echt 0 fietsers te zien zijn, terwijl er daar ook de nodige leuke klimmetjes liggen.
Nu is er in Duitsland niet echt een grote wielerhistorie, maar iemand enig idee hoe dit komt?
Ik vertrouw die kerel voor geen meter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:32 schreef TheArt het volgende:
Vino wint de tijdrit in de Tour de l'AinHij reed 9'50" over een afstand van 13,8 kilometer. Michiel Elijzen werd met 10'00" tweede en Horner met 10'02" derde.
Dat is 80+ gemiddeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:32 schreef TheArt het volgende:
Vino wint de tijdrit in de Tour de l'AinHij reed 9'50" over een afstand van 13,8 kilometer. Michiel Elijzen werd met 10'00" tweede en Horner met 10'02" derde.
Daar wordt inderdaad niet veel gefietst, ik fiets er echter vaker dan in de Ardennenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmiddag met de motor gereden door de Ardennen en de Eiffel. Het viel me op dat er in de eiffel echt 0 fietsers te zien zijn, terwijl er daar ook de nodige leuke klimmetjes liggen.
Nu is er in Duitsland niet echt een grote wielerhistorie, maar iemand enig idee hoe dit komt?
Blijft nog de vrag waarom er in België een rijkere fiets historie is dan in Duitsland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:58 schreef knep het volgende:
[..]
Daar wordt inderdaad niet veel gefietst, ik fiets er echter vaker dan in de Ardennen.
Veel fietsers zoeken misschien altijd naar de bekende hellingen van LBL e.d.
Die 84 km/ph zou wel heel verdacht zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:36 schreef Sautor het volgende:
Afstand is 8.6 km. Ik heb het maar ff opgezocht, want met 13.8 km zou het idd een gemiddelde van 84 zijnNu 'maar' 51km/h
Azevedo als compromis-figuur, om Paulinho binnen te hengelen? (zijn immers landgenoten)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef wimderon het volgende:
Paulinho zou, opvallend genoeg, naar RadioShack gaan, alwaar Azevedo ook een rol zal gaan vervullen in de (bege)leiding.
Weet niet hoor, denk dat als je bij contador blijft en die dat wil, je toch grotere contracten kan krijgen (om zo Contador aan te trekken).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:33 schreef Ericr het volgende:
Paulinho gaat gewoon voor het geld, kan hem geen ongelijk geven. Contador wel gelijk een vast maatje kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |