abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71660336
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Androoit het volgende:

[..]

Pff. Give me your best shot

Ik en discussies niet winnen. Je kent me niet
Je druk maken over het 'winnen' van discussies op internet.
Je druk maken over het 'winnen' van discussies op FOK!
-
pi_71660339
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat zijn dan wel leuke bestemmingen. educate us
Wat versta je onder 'leuk'?

Een paar jaar terug had ik de tijd van mijn leven toen ik met wat vrienden in een camper door Canada heb getourd.

In februari wil ik naar Azie, nog geen idee waar precies, maar 'ns kijken of dat wat is.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:51:49 #103
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71660363
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Androoit het volgende:

[..]

Pff. Give me your best shot

Ik en discussies niet winnen. Je kent me niet
Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 19:52:08 #104
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_71660376
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Ritmo het volgende:
De enige mensen die ik ken die nooit zijn gegaan waren altijd sociaal achtergestelde mensen.
Ah, daar zit 't 'm!
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:53:02 #105
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71660415
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Androoit het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is hoe jij altijd moet verkondigen hoe goed jouw leven wel niet is, en hoe fout anderen wel niet bezig zijn.

Daaruit maak ik op dat je;

1. Je verheven voelt over de mensen die dit wel doen
2. Een betweter bent
3. Altijd gaat nuanceren als het heet onder de voeten wordt
Mensen die wat wel doen?
pi_71660420
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je druk maken over het 'winnen' van discussies op internet.
Je druk maken over het 'winnen' van discussies op FOK!
Impliceren dat iemand zich druk maakt over discussies, fok en internet uberhaupt zonder valide aanleiding
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:53:21 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71660428
Ik heb hetzelfde probleem als TS, ik wil eigenlijk niet kijken maar als ik voorbij zap blijf ik toch (te lang) hangen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:53:28 #108
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71660431
Ik ben Ritmo en heb gefaalt in het leven, daarom noem ik iedereen die het niet met mij eens is een metalnerd of een drakenshirtdrager.
pi_71660437
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.
Dont assume. You'll make an ASS out of U and ME. ezelsbruggetje

Overigens neem ik aan dat je niet op mij doelt met "stakker". Naast dat het beledigend kan overkomen, is het ook een vrij gedurfde uitspraak over iemand die je niet kent.
pi_71660441
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ah, daar zit 't 'm!
Nee. Zelfs m'n ouders (allebei universitair geschoold en geen ordinaire volkse types ofzo) zijn van mening dat je als jongere toch wel 1 keer op zo'n vakantie geweest moet zijn. En als je dat niet bent, prima. Maar hou dan je mond over mensen die wel gaan.
-
pi_71660464
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben Ritmo en heb gefaalt in het leven, daarom noem ik iedereen die het niet met mij eens is een metalnerd of een drakenshirtdrager.
Nee hoor, alleen op FOK!
-
pi_71660522
Nou Ritmo, laat eens aan jouw maatje die vuistdiep zit eens zien hoe goed jij "rampeneerd" ( ) Ben uiterst benieuwd.
pi_71660526
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Androoit het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is hoe jij altijd moet verkondigen hoe goed jouw leven wel niet is, en hoe fout anderen wel niet bezig zijn.
Andersom toch hetzelfde? Lees de OP nog eens anders.
quote:
Daaruit maak ik op dat je;

1. Je verheven voelt over de mensen die dit wel doen
Klopt.
quote:
2. Een betweter bent
Valt mee.
quote:
3. Altijd gaat nuanceren als het heet onder de voeten wordt
Uh ja? Lijkt me toch logisch? Moet ik dan gaan roepen: 'KK MONGOOLHOU JE BEK MAN VIEZE HOMO, IK NEUK JE MOEDER!!!"?
-
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 19:57:42 #114
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_71660582
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Ritmo het volgende:

Maar hou dan je mond over mensen die wel gaan.
En andersom ook.
F.K.A. SuperwormJim
pi_71660583
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt.
[..]

Valt mee.
[..]

Uh ja? Lijkt me toch logisch? Moet ik dan gaan roepen: 'KK MONGOOLHOU JE BEK MAN VIEZE HOMO, IK NEUK JE MOEDER!!!"?
Ik vind het een teken van zwakte om achteraf je uitspraken te verzachten. Kies dan bij voorbaat je woorden zorgvuldig uit. Maar hey, doe wat je niet laten kunt

Wat betreft de TS. Het gaat om BoWa. Moet dat nog meer aangedikt worden, of gunnen we hem enige vorm van acceptatie?
pi_71660605
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

En andersom ook.
Doe ik, zodra dit soort kut-topics ook achterwege blijven. TS voelt zich ook beter dan andere mensen, waarom hoor je daar niemand over?
-
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:00:11 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71660655
Om zelf op zo'n vakantie te gaan als je een jaar of tussen de 18-22 bent is natuurlijk prima. Twee weken met je vrienden lol hebben, op het strand bakken, zuipen, chickies hosselen in de disco enzo, helemaal prima toch?
Maar om het op tv uit te zenden is natuurlijk vrij pauper, vooral wat ze bij TMF laten zien. Ga dan gewoon naar plaatsen waar 'normaal' volk komt om te filmen, zoals de St. Trop in Lloret of Altromundo ( ) in Rimini ofzo als je dit soort dingen wilt filmen voor normaal publiek.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:00:29 #118
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71660664
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef Androoit het volgende:
Nou Ritmo, laat eens aan jouw maatje die vuistdiep zit eens zien hoe goed jij "rampeneerd" ( ) Ben uiterst benieuwd.
Rampeneert is daar met een T. Verder, vuistdiep? Ben jij nieuw ofzo?
pi_71660686
en de Bo_Wa maar noten
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_71660714
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Biels het volgende:

[..]

Rampeneert is daar met een T. Verder, vuistdiep? Ben jij nieuw ofzo?
Duidelijk met een T ja, excuses.
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik ken het woord verder niet, dus nam het maar over zoals jij het opschreef, vandaar ook de quote'jes. Verder nog iets, of was dat het wel?

Ik hoop namelijk niet dat ik elke post moet gaan uitleggen. Ik hou niet zo van monologen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:03:17 #121
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71660747
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:01 schreef Androoit het volgende:

[..]

Duidelijk met een T ja, excuses.
[..]

Ik ken het woord verder niet, dus nam het maar over zoals jij het opschreef. Verder nog iets, of was dat het wel?
Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.
pi_71660761
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef Androoit het volgende:

[..]

Ik vind het een teken van zwakte om achteraf je uitspraken te verzachten. Kies dan bij voorbaat je woorden zorgvuldig uit. Maar hey, doe wat je niet laten kunt
Ik vind het een teken van sterkte om naar anderen te luisteren en het toe te geven als je een keer mis zit.
quote:
Wat betreft de TS. Het gaat om BoWa. Moet dat nog meer aangedikt worden, of gunnen we hem enige vorm van acceptatie?
Dat het die BoWa is maakt me niet uit, maar vrijwel het gehele forum is het 100 % met hem eens, dat is het ergste.
-
pi_71660764
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.
Ohja, dat "rampeneerd" met een T geschreven dient te worden. Sorry.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:04:43 #124
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71660798
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Androoit het volgende:

[..]

Ohja, dat "rampeneerd" met een T geschreven dient te worden. Sorry.
Nee, dat staat nog op deze pagina.
pi_71660808
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Biels het volgende:

[..]

Slap Biels. Soms weet ik gewoon dat veel mensen vinden dat ik een punt heb, maar op de een of andere manier blijven die verder weg uit dergelijke discussies.
-
pi_71660879
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Ritmo het volgende:

Dat het die BoWa is maakt me niet uit, maar vrijwel het gehele forum is het 100 % met hem eens, dat is het ergste.
Er zitten vaak ook enorme breezers in zulk soort programma's. De fatsoenlijke mensen willen natuurlijk niet zo met hun bakkes op de tv, wat ik compleet begrijp. Derhalve een terechte klacht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_71660905
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het een teken van sterkte om naar anderen te luisteren en het toe te geven als je een keer mis zit.
Een teken van karakter zou imho een betere woordkeuze zijn maar eens. Alleen, waar het punt van zwakte hem in zit, is dat je jouw eigen uitspraak verzwakt om maar tot een compromis te komen met die persoon.

Terwijl in het geval van een zorgvuldige woordkeuze, dit totaal niet het geval was.
quote:
Pff Bowa is een retard. Jij zou IRL vast wel oke zijn. Alleen telkens die waardeoordelen en vertellen wat anderen zouden moet doen. Who gives a shit. Leven en laten leven.

He ik hou ook van feesten. Ga redelijk wat uit, strandtentje hier en daar, kroegje hier en daar. Dance events bezoeken, alleen hou ik het voor mezelf.

Als iemand thuis zit te wowen heel het weekend door 48 uur lang, geen probleem. Als hij zich daar prettig voelt, wat is dan het probleem? Dat is dus wat mij stoort. Daar kan ik erg slecht tegen. Anderen de les lezen terwijl het jouw zaken helemaal niet zijn.

Vandaar dus ook de woorden; betweter, elitair. Terwijl als je met soortgenoten bent, zal je vast een aardige gast zijn om een biertje mee te drinken.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:08:29 #128
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71660918
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Slap Biels. Soms weet ik gewoon dat veel mensen vinden dat ik een punt heb, maar op de een of andere manier blijven die verder weg uit dergelijke discussies.
Ik ga niet nog een halve avond verspillen met alto-bashen . Misschien als er een extreem sneu exemplaar langs komt, maar nu is het allemaal nog binnen de perken. Ik hoef nog niet op te treden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:09:44 #129
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71660956
Ritmo reageert overigens slechts op de mensen die hetzelfde doen, maar dan vanuit het andere "kamp", dat dan weer wel.
pi_71660969
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

Er zitten vaak ook enorme breezers in zulk soort programma's. De fatsoenlijke mensen willen natuurlijk niet zo met hun bakkes op de tv, wat ik compleet begrijp. Derhalve een terechte klacht.
Klopt maar hallo, het is allemaal 16 tot 19 jaar. Wat had jij dan gedacht?
-
pi_71661024
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:04 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, dat staat nog op deze pagina.
Klopt, maar ik wilde je even een gevoel van overwinning geven. Iemand wijzen op een fout die je zelf nota bene neer zet is

Daarom quotte ik je ook laat. Zodat je zou denken; Verrek, ik heb een punt gemaakt Ik ben menselijk, ik laat je even in die waan. Niet voor lang natuurlijk, maar even

Zeker als de persoon die jij van onjuistheid beticht, jou wijst op jouw eigen fout. Erg pijnlijk lijkt me dat Lees op zijn minst of je het zelf goed hebt geschreven.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:12:55 #132
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661060
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Androoit het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wilde je even een gevoel van overwinning geven. Iemand wijzen op een fout die je zelf nota bene neer zet is

Lees op zijn minst of je het zelf goed hebt geschreven.
Ik begrijp je post niet. Wil je zeggen dat ik fouten maak?
pi_71661071
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt maar hallo, het is allemaal 16 tot 19 jaar. Wat had jij dan gedacht?
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
Er was een TMF Café in Malgrat de Mar waar ik was.
Hier zoals Bt, niet naar zo'n gelegenheid toegaan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_71661109
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:12 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik begrijp je post niet. Wil je zeggen dat ik fouten maak?
Wil je zeggen dat het jou nog niet is opgevallen dat jij "rampeneerd" neergezet hebt en dat ik het slechts overnam?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:15:34 #135
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661143
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Androoit het volgende:

[..]

Daarom quotte ik je ook laat. Zodat je zou denken; Verrek, ik heb een punt gemaakt Ik ben menselijk, ik laat je even in die waan. Niet voor lang natuurlijk, maar even

Zeker als de persoon die jij van onjuistheid beticht, jou wijst op jouw eigen fout. Erg pijnlijk lijkt me dat Lees op zijn minst of je het zelf goed hebt geschreven.
Hoevaak ga je die post nog editten voordat je je eindelijk "zorgvuldig genoeg" hebt uitgedrukt?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:16:06 #136
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661166
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef Androoit het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat het jou nog niet is opgevallen dat jij "rampeneerd" neergezet hebt en dat ik het slechts overnam?
Ge-rampeneerd.

Hij zegt, hij heeft gezegd.

Hij rampeneert, hij heeft gerampeneerd.
pi_71661177
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef Androoit het volgende:

[..]

Een teken van karakter zou imho een betere woordkeuze zijn maar eens. Alleen, waar het punt van zwakte hem in zit, is dat je jouw eigen uitspraak verzwakt om maar tot een compromis te komen met die persoon.
Nee, ik zet gewoon hoog in zodat er nog enige ruimte is 'omlaag' te gaan.
quote:
Pff Bowa is een retard. Jij zou IRL vast wel oke zijn. Alleen telkens die waardeoordelen en vertellen wat anderen zouden moet doen. Who gives a shit. Leven en laten leven.
Dat ben ik gewoon 100 % met je eens, al zijn sommige mensen te ongeloofelijk voor woorden. Maar ik laat alleen leven als anderen ook laten leven. Een soort nare cirkel.
quote:
He ik hou ook van feesten. Ga redelijk wat uit, strandtentje hier en daar, kroegje hier en daar. Dance events bezoeken, alleen hou ik het voor mezelf.
Ik niet. Er is niets 'cools' aan dance-events bezoeken, als je daar je status van moet hebben. Zeker op techno-feesten zie ik nog veel echte nerds.
quote:
Als iemand thuis zit te wowen heel het weekend door 48 uur lang, geen probleem. Als hij zich daar prettig voelt, wat is dan het probleem? Dat is dus wat mij stoort. Daar kan ik erg slecht tegen. Anderen de les lezen terwijl het jouw zaken helemaal niet zijn.
Dat stoort me opzich niet eens. Meer het feit dat ze hier met z'n allen zitten posten, "haha kijk die paupers op dat dance-feest!" En dat kan ik niet uitstaan. Ik weet ook wel dat ik ze gewoon lekker in hun waan moet laten maar het lukt me maar niet door dit soort topics.
quote:
Vandaar dus ook de woorden; betweter, elitair. Terwijl als je met soortgenoten bent, zal je vast een aardige gast zijn om een biertje mee te drinken.
Sterker nog, ik kan me niet voorstellen dat mensen in 'real life' een hekel aan me hebben (misschien de mensen die ik wel eens een beetje pestte als puber ). In m'n omgeving heb ik ook wel een paar alternatieve mensen lopen waar ik gewoon een biertje mee ga drinken ja. Alleen na een paar uurtjes wil ik wel graag wel weer weg. Lijkt wel of die mensen lichtelijk levensmoe zijn soms.
-
pi_71661182
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Biels het volgende:

[..]

Hoevaak ga je die post nog editten voordat je je eindelijk "zorgvuldig genoeg" hebt uitgedrukt?
Mijn menselijkheid daalt met de minuut. Daarom. Ik post puur een aantal regels zodat de schaamte niet te groot wordt voor de tegenpartij. Bij jou heb ik zoiets van: Fuck it, weet je wel. Je bent toch maar een bitch.

Maar ben je er al uit of rampeneerd met een d of t is?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:17:46 #139
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661209
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef Androoit het volgende:

[..]

Mijn menselijkheid daalt met de minuut. Daarom. Ik post puur een aantal regels zodat de schaamte niet te groot wordt voor de tegenpartij. Bij jou heb ik zoiets van: Fuck it, weet je wel. Je bent toch maar een bitch.

Maar ben je er al uit of rampeneerd met een d of t is?
Ja, je had me even goed tuk, inderdaad.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:18:28 #140
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661226
En wéér die post editten he . Godverdomme, en dan maar roepen over "karakter tonen door een zorgvuldige woordkeuze".
pi_71661279
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef Ritmo het volgende:
Nee, ik zet gewoon hoog in zodat er nog enige ruimte is 'omlaag' te gaan.
OK, origineel
quote:
Dat ben ik gewoon 100 % met je eens, al zijn sommige mensen te ongeloofelijk voor woorden. Maar ik laat alleen leven als anderen ook laten leven. Een soort nare cirkel.
Ja klopt, maar dan nog weet je. Laat hun ook in hun waarde.
quote:
Ik niet. Er is niets 'cools' aan dance-events bezoeken, als je daar je status van moet hebben. Zeker op techno-feesten zie ik nog veel echte nerds.
Say whut? Ik ben aardig wat feesten afgegaan (Defqon, Qlimax, Sensation Black, MoH, Inqontrol) en dat iets van 5 jaar achter elkaar, maar nerds? Nooit gezien. Wel van die prettyboys en sletjes, maar daar ga ik toch niet voor.
quote:
Dat stoort me opzich niet eens. Meer het feit dat ze hier met z'n allen zitten posten, "haha kijk die paupers op dat dance-feest!" En dat kan ik niet uitstaan. Ik weet ook wel dat ik ze gewoon lekker in hun waan moet laten maar het lukt me maar niet door dit soort topics.
Doet me weinig. Zie ik als een troll. Maar idd, soms, heel soms, laat ik me ook verleiden (maar dan irl) tot een discussie waarvan ik wist; BEK DICHT, maar die verleiding he
quote:
Sterker nog, ik kan me niet voorstellen dat mensen in 'real life' een hekel aan me hebben (misschien de mensen die ik wel eens een beetje pestte als puber ). In m'n omgeving heb ik ook wel een paar alternatieve mensen lopen waar ik gewoon een biertje mee ga drinken ja. Alleen na een paar uurtjes wil ik wel graag wel weer weg. Lijkt wel of die mensen lichtelijk levensmoe zijn soms.
Ja ik doe soms nog wel eens wat met ex klasgenootjes. Soort van alto's en vage (mijns inziens) kroegen. Het is leuk voor even, maar een avond hoeft niet zo nodig. Ben liever bij mijn soort mensen. Anders voel ik me niet echt prettig.
pi_71661336
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Biels het volgende:
En wéér die post editten he . Godverdomme, en dan maar roepen over "karakter tonen door een zorgvuldige woordkeuze".
Waarom zou ik geen karakter hebben en geen zorgvuldige woordkeuze. Het constant editten ligt ten grondslag aan deze 2 feiten. Daarnaast ontken ik ook niks, ik gaf het zelfs toe. Dus dat gebrek aan karakter en het niet zorgvuldig kiezen van woorden kan ik niet plaatsen. Volg je het nog wel allemaal?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:23:03 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71661349
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef Botje96 het volgende:

[..]

Ben er nooit geweest, en heb het geen seconde gemist.
Hoe weet je dat? En hoe oud ben je?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:24:20 #144
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661395
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef Androoit het volgende:

[..]

Waarom zou ik geen karakter hebben en geen zorgvuldige woordkeuze. Het constant editten ligt ten grondslag aan deze 2 feiten. Daarnaast ontken ik ook niks, ik gaf het zelfs toe. Dus dat gebrek aan karakter en het niet zorgvuldig kiezen van woorden kan ik niet plaatsen. Volg je het nog wel allemaal?
Ik neem aan dat onder een zorgvuldige woordkeuze valt dat je alles gewoon in één keer duidelijk neerzet zodat het voor iedereen goed te volgen is. Niet dat er nog 3 edits met toevoegingen achteraan komen die je ook neer had kunnen zetten als je langer dan 2 secondes over je post had nagedacht.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:25:02 #145
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661416
Verder heb ik de link tussen karakter en woordkeuze verkeerd gelezen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:26:16 #146
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71661450
Ga je overigens nog toegeven dat je het zojuist fout had betreffende het werkwoord rampeneren, of is dat teveel moeite omdat ik toch maar "een bitch" ben?
pi_71661514
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? En hoe oud ben je?
29. En tijdens mijn rondreis door Canada heb ik met mijn vrienden ook een paar dagen op het strand van Lake Huron doorgebracht. Zij hadden dikke pret, mij kon het niet beroeren. Maar goed, je bent met z'n drieen op vakantie, dus je moet schikken. Daar is verder ook geen kwaad woord over gerept.

Ook ben ik wel eens naar Renesse gegaan, beetje drinken, strand etc. Allemaal prima, maar ik moet er niet aan denken om dat twee of drie weken aan een stuk te doen.

Misschien ben ik oudbollig doordat ik graag dingen zie in plaats van zuipen. Ieder z'n meug.

[ Bericht 0% gewijzigd door Botje96 op 06-08-2009 20:32:12 (Typo) ]
pi_71661568
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik neem aan dat onder een zorgvuldige woordkeuze valt dat je alles gewoon in één keer duidelijk neerzet zodat het voor iedereen goed te volgen is. Niet dat er nog 3 edits met toevoegingen achteraan komen die je ook neer had kunnen zetten als je langer dan 2 secondes over je post had nagedacht.
Het gaat hier op een aantal punten fout. Ik zal ze opsommen.

1. Je neemt aan dát. Ik heb je er al opgewezen dat zoiets tot vervelende situaties kan leiden. Zie punt 3 waarom
2. Toen ik een paar posts terug, aan wilde geven dat jij "rampeneerd" met een "d" schreef ipv met een "t" zoals je mij zo leuk wist te verbeteren, kwam de boodschap niet over bij je. Dit was zonder te editten.
3. Dankzij mijn edits, is mijn post duidelijk geworden bij je, en kwam de boodschap aan. De implicatie dat er geen 3 edits nodig zouden moeten zijn om een post aan te laten komen (de aanname die jij doet in het stuk wat ik quote) blijkt dus niet per definitie kloppend te zijn, omdat jij het praktijkvoorbeeld bent van een user waar dat juist [i]niet/i] van op toepassing is
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:32:14 #149
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71661617
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Botje96 het volgende:

[..]

Wat versta je onder 'leuk'?

Een paar jaar terug had ik de tijd van mijn leven toen ik met wat vrienden in een camper door Canada heb getourd.

In februari wil ik naar Azie, nog geen idee waar precies, maar 'ns kijken of dat wat is.
Je hebt toch geen Apserger of wel? Ik hoef toch niet alles precies te definieren wat ik precies bedoel en waar ik naartoe wil gaan etc etc. Dan zijn we morgen nog niet klaar! Als een doodnormaal persoon jou vraagt wat dan wel leuk is. Dan vertel je meestal wat je zelf leuk vindt. Touren met een camper vind ik zelf stukken minder ja. Maarja als dat jouw ideaal is ipv een feestvakantie aan het strand, so be it. Dan vertel je dat toch?
Waarom krijg ik het idee dat dit "camper verhaal" bullshit is om mij proberen te jennen omdat ik niet vantevoren precies uitlegde wat ik nou onder "leuk" versta alvorens om JOUW mening te vragen? Als ik JOUW om je mening vraag vraag ik wat jij leuk vind, iedereen wil zijn/haar meing spuien is goed toch? Waarom weer zo autisctisch reageren? "O NOES! Definieer "leuk" anders begrijp ik je niet en ga ik maar zitten trollen als een kind mwehehe!"

Christus nederlanders tegenwoordig.. wat stoppen ze in de voeding?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71661649
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef Biels het volgende:
Ga je overigens nog toegeven dat je het zojuist fout had betreffende het werkwoord rampeneren, of is dat teveel moeite omdat ik toch maar "een bitch" ben?
Waar doel je op? Op het feit dat ik aangaf het woord niet te kennen en het dus blindelings over nam van jou? Of op het feit dat ik eigenlijk, ondanks ik het woord niet ken, wel zou moeten weten hoe het infinitief van rampeneren vervoegt zou moeten worden?

Indien je doelt op het laatste, kan ik je gelijk geven. Echter, mocht ik het mis hebben gehad, dan was ik de enige. Nu heb ik jou met je eigen spelfout om de oren kunnen slaan. Een prettige gedachte. In ieder geval een stuk prettiger dan dat ik de grote loser was. Nu sta ik slechts in jouw schaduw. Daar kan ik mee leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')