Je druk maken over het 'winnen' van discussies op internet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Androoit het volgende:
[..]
Pff. Give me your best shot![]()
Ik en discussies niet winnen. Je kent me niet
Wat versta je onder 'leuk'?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel leuke bestemmingen. educate us
Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Androoit het volgende:
[..]
Pff. Give me your best shot![]()
Ik en discussies niet winnen. Je kent me niet
Ah, daar zit 't 'm!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Ritmo het volgende:
De enige mensen die ik ken die nooit zijn gegaan waren altijd sociaal achtergestelde mensen.
Mensen die wat wel doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is hoe jij altijd moet verkondigen hoe goed jouw leven wel niet is, en hoe fout anderen wel niet bezig zijn.
Daaruit maak ik op dat je;
1. Je verheven voelt over de mensen die dit wel doen
2. Een betweter bent
3. Altijd gaat nuanceren als het heet onder de voeten wordt
Impliceren dat iemand zich druk maakt over discussies, fok en internet uberhaupt zonder valide aanleidingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je druk maken over het 'winnen' van discussies op internet.![]()
Je druk maken over het 'winnen' van discussies op FOK!![]()
![]()
Dont assume. You'll make an ASS out of U and ME. ezelsbruggetjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.
Nee. Zelfs m'n ouders (allebei universitair geschoold en geen ordinaire volkse types ofzo) zijn van mening dat je als jongere toch wel 1 keer op zo'n vakantie geweest moet zijn. En als je dat niet bent, prima. Maar hou dan je mond over mensen die wel gaan.quote:
Nee hoor, alleen op FOK!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben Ritmo en heb gefaalt in het leven, daarom noem ik iedereen die het niet met mij eens is een metalnerd of een drakenshirtdrager.
Andersom toch hetzelfde? Lees de OP nog eens anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is hoe jij altijd moet verkondigen hoe goed jouw leven wel niet is, en hoe fout anderen wel niet bezig zijn.
Klopt.quote:Daaruit maak ik op dat je;
1. Je verheven voelt over de mensen die dit wel doen
Valt mee.quote:2. Een betweter bent
Uh ja? Lijkt me toch logisch? Moet ik dan gaan roepen: 'KK MONGOOLHOU JE BEK MAN VIEZE HOMO, IK NEUK JE MOEDER!!!"?quote:3. Altijd gaat nuanceren als het heet onder de voeten wordt
En andersom ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Ritmo het volgende:
Maar hou dan je mond over mensen die wel gaan.
Ik vind het een teken van zwakte om achteraf je uitspraken te verzachten. Kies dan bij voorbaat je woorden zorgvuldig uit. Maar hey, doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Valt mee.
[..]
Uh ja? Lijkt me toch logisch? Moet ik dan gaan roepen: 'KK MONGOOLHOU JE BEK MAN VIEZE HOMO, IK NEUK JE MOEDER!!!"?
Doe ik, zodra dit soort kut-topics ook achterwege blijven. TS voelt zich ook beter dan andere mensen, waarom hoor je daar niemand over?quote:
Rampeneert is daar met een T. Verder, vuistdiep? Ben jij nieuw ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef Androoit het volgende:
Nou Ritmo, laat eens aan jouw maatje die vuistdiep zit eens zien hoe goed jij "rampeneerd" () Ben uiterst benieuwd.
Duidelijk met een T ja, excuses.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Rampeneert is daar met een T. Verder, vuistdiep? Ben jij nieuw ofzo?
Ik ken het woord verder niet, dus nam het maar over zoals jij het opschreef, vandaar ook de quote'jes. Verder nog iets, of was dat het wel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.
Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:01 schreef Androoit het volgende:
[..]
Duidelijk met een T ja, excuses.
[..]
Ik ken het woord verder niet, dus nam het maar over zoals jij het opschreef. Verder nog iets, of was dat het wel?
Ik vind het een teken van sterkte om naar anderen te luisteren en het toe te geven als je een keer mis zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ik vind het een teken van zwakte om achteraf je uitspraken te verzachten. Kies dan bij voorbaat je woorden zorgvuldig uit. Maar hey, doe wat je niet laten kunt
Dat het die BoWa is maakt me niet uit, maar vrijwel het gehele forum is het 100 % met hem eens, dat is het ergste.quote:Wat betreft de TS. Het gaat om BoWa. Moet dat nog meer aangedikt worden, of gunnen we hem enige vorm van acceptatie?
Ohja, dat "rampeneerd" met een T geschreven dient te worden. Sorry.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.
Nee, dat staat nog op deze pagina.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ohja, dat "rampeneerd" met een T geschreven dient te worden. Sorry.
Slap Biels. Soms weet ik gewoon dat veel mensen vinden dat ik een punt heb, maar op de een of andere manier blijven die verder weg uit dergelijke discussies.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.
Er zitten vaak ook enorme breezers in zulk soort programma's.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Ritmo het volgende:
Dat het die BoWa is maakt me niet uit, maar vrijwel het gehele forum is het 100 % met hem eens, dat is het ergste.
Een teken van karakter zou imho een betere woordkeuze zijn maar eens. Alleen, waar het punt van zwakte hem in zit, is dat je jouw eigen uitspraak verzwakt om maar tot een compromis te komen met die persoon.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het een teken van sterkte om naar anderen te luisteren en het toe te geven als je een keer mis zit.
Pff Bowa is een retard. Jij zou IRL vast wel oke zijn. Alleen telkens die waardeoordelen en vertellen wat anderen zouden moet doen. Who gives a shit. Leven en laten leven.quote:Dat het die BoWa is maakt me niet uit, maar vrijwel het gehele forum is het 100 % met hem eens, dat is het ergste.
Ik ga niet nog een halve avond verspillen met alto-bashenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slap Biels. Soms weet ik gewoon dat veel mensen vinden dat ik een punt heb, maar op de een of andere manier blijven die verder weg uit dergelijke discussies.
Klopt maar hallo, het is allemaal 16 tot 19 jaar. Wat had jij dan gedacht?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zitten vaak ook enorme breezers in zulk soort programma's.De fatsoenlijke mensen willen natuurlijk niet zo met hun bakkes op de tv, wat ik compleet begrijp. Derhalve een terechte klacht.
Klopt, maar ik wilde je even een gevoel van overwinning geven. Iemand wijzen op een fout die je zelf nota bene neer zet isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat staat nog op deze pagina.
Ik begrijp je post niet. Wil je zeggen dat ik fouten maak?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Androoit het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde je even een gevoel van overwinning geven. Iemand wijzen op een fout die je zelf nota bene neer zet is![]()
Lees op zijn minst of je het zelf goed hebt geschreven.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt maar hallo, het is allemaal 16 tot 19 jaar. Wat had jij dan gedacht?
Hier zoals Bt, niet naar zo'n gelegenheid toegaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
Er was een TMF Café in Malgrat de Mar waar ik was.
Wil je zeggen dat het jou nog niet is opgevallen dat jij "rampeneerd" neergezet hebt en dat ik het slechts overnam?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet. Wil je zeggen dat ik fouten maak?
Hoevaak ga je die post nog editten voordat je je eindelijk "zorgvuldig genoeg" hebt uitgedrukt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Androoit het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wilde je even een gevoel van overwinning geven. Iemand wijzen op een fout die je zelf nota bene neer zet is![]()
Daarom quotte ik je ook laat. Zodat je zou denken; Verrek, ik heb een punt gemaaktIk ben menselijk, ik laat je even in die waan. Niet voor lang natuurlijk, maar even
Zeker als de persoon die jij van onjuistheid beticht, jou wijst op jouw eigen fout. Erg pijnlijk lijkt me datLees op zijn minst of je het zelf goed hebt geschreven.
Ge-rampeneerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het jou nog niet is opgevallen dat jij "rampeneerd" neergezet hebt en dat ik het slechts overnam?
Nee, ik zet gewoon hoog in zodat er nog enige ruimte is 'omlaag' te gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef Androoit het volgende:
[..]
Een teken van karakter zou imho een betere woordkeuze zijn maar eens. Alleen, waar het punt van zwakte hem in zit, is dat je jouw eigen uitspraak verzwakt om maar tot een compromis te komen met die persoon.
Dat ben ik gewoon 100 % met je eens, al zijn sommige mensen te ongeloofelijk voor woorden. Maar ik laat alleen leven als anderen ook laten leven.quote:Pff Bowa is een retard. Jij zou IRL vast wel oke zijn. Alleen telkens die waardeoordelen en vertellen wat anderen zouden moet doen. Who gives a shit. Leven en laten leven.
Ik niet.quote:He ik hou ook van feesten. Ga redelijk wat uit, strandtentje hier en daar, kroegje hier en daar. Dance events bezoeken, alleen hou ik het voor mezelf.
Dat stoort me opzich niet eens. Meer het feit dat ze hier met z'n allen zitten posten, "haha kijk die paupers op dat dance-feest!"quote:Als iemand thuis zit te wowen heel het weekend door 48 uur lang, geen probleem. Als hij zich daar prettig voelt, wat is dan het probleem? Dat is dus wat mij stoort. Daar kan ik erg slecht tegen. Anderen de les lezen terwijl het jouw zaken helemaal niet zijn.
Sterker nog, ik kan me niet voorstellen dat mensen in 'real life' een hekel aan me hebben (misschien de mensen die ik wel eens een beetje pestte als puberquote:Vandaar dus ook de woorden; betweter, elitair. Terwijl als je met soortgenoten bent, zal je vast een aardige gast zijn om een biertje mee te drinken.
Mijn menselijkheid daalt met de minuut. Daarom. Ik post puur een aantal regels zodat de schaamte niet te groot wordt voor de tegenpartij. Bij jou heb ik zoiets van: Fuck it, weet je wel. Je bent toch maar een bitch.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoevaak ga je die post nog editten voordat je je eindelijk "zorgvuldig genoeg" hebt uitgedrukt?
Ja, je had me even goed tuk, inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef Androoit het volgende:
[..]
Mijn menselijkheid daalt met de minuut. Daarom. Ik post puur een aantal regels zodat de schaamte niet te groot wordt voor de tegenpartij. Bij jou heb ik zoiets van: Fuck it, weet je wel. Je bent toch maar een bitch.
Maar ben je er al uit of rampeneerd met een d of t is?
OK, origineelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef Ritmo het volgende:
Nee, ik zet gewoon hoog in zodat er nog enige ruimte is 'omlaag' te gaan.
Ja klopt, maar dan nog weet je. Laat hun ook in hun waarde.quote:Dat ben ik gewoon 100 % met je eens, al zijn sommige mensen te ongeloofelijk voor woorden. Maar ik laat alleen leven als anderen ook laten leven.Een soort nare cirkel.
Say whut? Ik ben aardig wat feesten afgegaan (Defqon, Qlimax, Sensation Black, MoH, Inqontrol) en dat iets van 5 jaar achter elkaar, maar nerds? Nooit gezien. Wel van die prettyboys en sletjes, maar daar ga ik toch niet voor.quote:Ik niet.Er is niets 'cools' aan dance-events bezoeken, als je daar je status van moet hebben.
Zeker op techno-feesten zie ik nog veel echte nerds.
Doet me weinig. Zie ik als een troll. Maar idd, soms, heel soms, laat ik me ook verleiden (maar dan irl) tot een discussie waarvan ik wist; BEK DICHT, maar die verleiding hequote:Dat stoort me opzich niet eens. Meer het feit dat ze hier met z'n allen zitten posten, "haha kijk die paupers op dat dance-feest!"En dat kan ik niet uitstaan. Ik weet ook wel dat ik ze gewoon lekker in hun waan moet laten maar het lukt me maar niet door dit soort topics.
Ja ik doe soms nog wel eens wat met ex klasgenootjes. Soort van alto's en vage (mijns inziens) kroegen. Het is leuk voor even, maar een avond hoeft niet zo nodig. Ben liever bij mijn soort mensen. Anders voel ik me niet echt prettig.quote:Sterker nog, ik kan me niet voorstellen dat mensen in 'real life' een hekel aan me hebben (misschien de mensen die ik wel eens een beetje pestte als puber). In m'n omgeving heb ik ook wel een paar alternatieve mensen lopen waar ik gewoon een biertje mee ga drinken ja. Alleen na een paar uurtjes wil ik wel graag wel weer weg.
Lijkt wel of die mensen lichtelijk levensmoe zijn soms.
Waarom zou ik geen karakter hebben en geen zorgvuldige woordkeuze. Het constant editten ligt ten grondslag aan deze 2 feiten. Daarnaast ontken ik ook niks, ik gaf het zelfs toe. Dus dat gebrek aan karakter en het niet zorgvuldig kiezen van woorden kan ik niet plaatsen. Volg je het nog wel allemaal?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Biels het volgende:
En wéér die post editten he. Godverdomme, en dan maar roepen over "karakter tonen door een zorgvuldige woordkeuze".
Hoe weet je dat? En hoe oud ben je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, en heb het geen seconde gemist.
Ik neem aan dat onder een zorgvuldige woordkeuze valt dat je alles gewoon in één keer duidelijk neerzet zodat het voor iedereen goed te volgen is. Niet dat er nog 3 edits met toevoegingen achteraan komen die je ook neer had kunnen zetten als je langer dan 2 secondes over je post had nagedacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef Androoit het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen karakter hebben en geen zorgvuldige woordkeuze. Het constant editten ligt ten grondslag aan deze 2 feiten. Daarnaast ontken ik ook niks, ik gaf het zelfs toe. Dus dat gebrek aan karakter en het niet zorgvuldig kiezen van woorden kan ik niet plaatsen. Volg je het nog wel allemaal?
29. En tijdens mijn rondreis door Canada heb ik met mijn vrienden ook een paar dagen op het strand van Lake Huron doorgebracht. Zij hadden dikke pret, mij kon het niet beroeren. Maar goed, je bent met z'n drieen op vakantie, dus je moet schikken. Daar is verder ook geen kwaad woord over gerept.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En hoe oud ben je?
Het gaat hier op een aantal punten fout. Ik zal ze opsommen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat onder een zorgvuldige woordkeuze valt dat je alles gewoon in één keer duidelijk neerzet zodat het voor iedereen goed te volgen is. Niet dat er nog 3 edits met toevoegingen achteraan komen die je ook neer had kunnen zetten als je langer dan 2 secondes over je post had nagedacht.
Je hebt toch geen Apserger of wel? Ik hoef toch niet alles precies te definieren wat ik precies bedoel en waar ik naartoe wil gaan etc etc. Dan zijn we morgen nog niet klaar! Als een doodnormaal persoon jou vraagt wat dan wel leuk is. Dan vertel je meestal wat je zelf leuk vindt. Touren met een camper vind ik zelf stukken minder ja. Maarja als dat jouw ideaal is ipv een feestvakantie aan het strand, so be it. Dan vertel je dat toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'leuk'?
Een paar jaar terug had ik de tijd van mijn leven toen ik met wat vrienden in een camper door Canada heb getourd.
In februari wil ik naar Azie, nog geen idee waar precies, maar 'ns kijken of dat wat is.
Waar doel je op? Op het feit dat ik aangaf het woord niet te kennen en het dus blindelings over nam van jou? Of op het feit dat ik eigenlijk, ondanks ik het woord niet ken, wel zou moeten weten hoe het infinitief van rampeneren vervoegt zou moeten worden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef Biels het volgende:
Ga je overigens nog toegeven dat je het zojuist fout had betreffende het werkwoord rampeneren, of is dat teveel moeite omdat ik toch maar "een bitch" ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |