pens?? die me iemand ????quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is er weer wat anders op. In een strandtent op Chersonissos
De eerste die me iemand met een pens printscreent daar verdient een positieve note
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is er weer wat anders op. In een strandtent op Chersonissos
De eerste die me iemand met een pens printscreent daar verdient een positieve note
Kroatie en begin dit jaar Meggico.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef Ritmo het volgende:
BW, waar ben jij op vakantie geweest eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef Ritmo het volgende:
Overigens: laat die mensen lekker, iedereen ging wel naar zulke oorden toen ie 17 was. Hoort erbij.
Ja, op de buitenbeentjes van de middelbare school na. En nee, dit is geen troll maar gewoon een feit.quote:
Ben er nooit geweest, en heb het geen seconde gemist.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, op de buitenbeentjes van de middelbare school na. En nee, dit is geen troll maar gewoon een feit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, en heb het geen seconde gemist.
En wat is jouw probleem?quote:
In Nederland is het nooit langer dan 4 dagen goed weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:33 schreef Botje96 het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem?
Als ik alleen strand, zuipen en neuken wil, ga ik wel naar Scheveningen. Incl. Kroket van Fred.
Meer heb ik niet nodig. Een dag strand en ik heb het weer gezien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In Nederland is het nooit langer dan 4 dagen goed weer.
Je houdt zeker ook van Pink Floyd en vind uitgaan voor paupers?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Meer heb ik niet nodig. Een dag strand en ik heb het weer gezien.
Gaan we weerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Pink Floyd en vind uitgaan voor paupers?
Geef mij de bron van dat `feit` dan maar even.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, op de buitenbeentjes van de middelbare school na. En nee, dit is geen troll maar gewoon een feit.
Want? Waarom ben ik een droeftoeter?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef Wisvijfje het volgende:
Was Dr.Crane eindelijk opgerot, komt er zo'n Ritmo droeftoeter langs.
Faaltrol!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:48 schreef Ritmo het volgende:
Laat maar, dat kun je toch niet zo uitleggen in een post.
Ik ga gewoon uit hoor. En ja, ik vind de muziek van Pink Floyd prima te pruimen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Pink Floyd en vind uitgaan voor paupers?
Whehehe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit hoor. En ja, ik vind de muziek van Pink Floyd prima te pruimen.
Jij houdt zeker van die monotome 'muziek' waarvan je compleet 'out' gaat? Dan is het inderdaad moeilijk om de wat uitgebreidere muziekstukken te kunnen waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ga eens bij jezelf te raden, ze hebben jou ook weten te vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Whehehe.
Waar haalt dit forum jullie toch vandaan?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:06 schreef Stephan1237 het volgende:
Boswachter kijkt TMF
Lady Gaga cool vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Biels.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef Biels het volgende:
1. Alle fokkers hier van "booohhhh soa-oorden dit, wat een tuig". Ontwikkel een leven, campzonefalers.
Flikker op, ze is lekker.quote:2. Presenteert die smerige kuthoer van een Saar dat programma nog steeds? Wat een storend irritant mens is dat.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef Wisvijfje het volgende:
Was Dr.Crane eindelijk opgerot, komt er zo'n Ritmo droeftoeter langs.
Boeiend of ze lekker is, de hele houding van dat wijf is vervelend. Evenals d'r stem. Ik zou haar wel geven, maar ik hoef d'r niet op TV te zien ofzo. Wegwezen van m'n beeldscherm.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Biels.
[..]
Flikker op, ze is lekker.![]()
Geen idee, kijk vrijwel nooit TMF (meer). Zag d'r tijdje terug in het echt en ze is zeker wel te doen idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend of ze lekker is, de hele houding van dat wijf is vervelend. Evenals d'r stem. Ik zou haar wel geven, maar ik hoef d'r niet op TV te zien ofzo. Wegwezen van m'n beeldscherm.
Wat zijn dan wel leuke bestemmingen. educate usquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:39 schreef Botje96 het volgende:
Ik weet niet waar jij die mooiboys ziet; maar ik zie voornamelijk kneuzen en paupers.
Sowieso, naar zulk soort bestemmingen gaan. Lekker weg uit Nederland om in het buitenland te kunnen genieten van alle zaken die je thuis ook hebt. Natuurlijk wel in gezelschap van alle jongeren uit jouw dorp.
Jij hoort daar natuurlijk niet bij he. Jij schaart jezelf onder de 'elite'. Althans zo kom je wel over.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef Ritmo het volgende:
Mooie is dat al die mensen die hier zo lopen te zeiken nog gewoon maagd zijn en niet op vakantie gaan, terwijl die mensen daar de tijd van hun leven hebben.
so truequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef Ritmo het volgende:
Mooie is dat al die mensen die hier zo lopen te zeiken nog gewoon maagd zijn en niet op vakantie gaan, terwijl die mensen daar de tijd van hun leven hebben.
Dat is ook wel weer vrij kort door de bocht. Ik bedoel, ik zou ook niet naar Lloret gaan, maar nog steeds pwn ik. Als een 16-jarig jochie nu al begint te huilen is het echter een andere zaak, die is gewoon bang van de populaire jongens.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef Ritmo het volgende:
Jij hebt echt een enorm vertekend wereldbeeld he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:44 schreef Ritmo het volgende:
Waarschijnlijk is het zo'n dom kind dat al rust en cultuur wou op d'r 16e.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel leuke bestemmingen. educate us
Ik zou geen discussies beginnen die je toch niet kan winnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef Androoit het volgende:
[..]
Jij hoort daar natuurlijk niet bij he. Jij schaart jezelf onder de 'elite'. Althans zo kom je wel over.
Nee, ik ben absoluut niet 'de elite' helaas.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:47 schreef Androoit het volgende:
[..]
Jij hoort daar natuurlijk niet bij he. Jij schaart jezelf onder de 'elite'. Althans zo kom je wel over.
Juist. Dat is de reden waarom jij je mond moet houden. Zelfkennis een pre.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou geen discussies beginnen die je toch niet kan winnen.
Uh NEE.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij hebt echt een enorm vertekend wereldbeeld he?
Wat mij opvalt is hoe jij altijd moet verkondigen hoe goed jouw leven wel niet is, en hoe fout anderen wel niet bezig zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik ben absoluut niet 'de elite' helaas.Maar in elk geval nog enigszins normaal en niet zo'n eenling die dergelijke vakanties haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |