pens?? die me iemand ????quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is er weer wat anders op. In een strandtent op Chersonissos
De eerste die me iemand met een pens printscreent daar verdient een positieve note
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is er weer wat anders op. In een strandtent op Chersonissos
De eerste die me iemand met een pens printscreent daar verdient een positieve note
Kroatie en begin dit jaar Meggico.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef Ritmo het volgende:
BW, waar ben jij op vakantie geweest eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:19 schreef Ritmo het volgende:
Overigens: laat die mensen lekker, iedereen ging wel naar zulke oorden toen ie 17 was. Hoort erbij.
Ja, op de buitenbeentjes van de middelbare school na. En nee, dit is geen troll maar gewoon een feit.quote:
Ben er nooit geweest, en heb het geen seconde gemist.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, op de buitenbeentjes van de middelbare school na. En nee, dit is geen troll maar gewoon een feit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, en heb het geen seconde gemist.
En wat is jouw probleem?quote:
In Nederland is het nooit langer dan 4 dagen goed weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:33 schreef Botje96 het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem?
Als ik alleen strand, zuipen en neuken wil, ga ik wel naar Scheveningen. Incl. Kroket van Fred.
Meer heb ik niet nodig. Een dag strand en ik heb het weer gezien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In Nederland is het nooit langer dan 4 dagen goed weer.
Je houdt zeker ook van Pink Floyd en vind uitgaan voor paupers?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Meer heb ik niet nodig. Een dag strand en ik heb het weer gezien.
Gaan we weerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Pink Floyd en vind uitgaan voor paupers?
Geef mij de bron van dat `feit` dan maar even.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, op de buitenbeentjes van de middelbare school na. En nee, dit is geen troll maar gewoon een feit.
Want? Waarom ben ik een droeftoeter?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef Wisvijfje het volgende:
Was Dr.Crane eindelijk opgerot, komt er zo'n Ritmo droeftoeter langs.
Faaltrol!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:48 schreef Ritmo het volgende:
Laat maar, dat kun je toch niet zo uitleggen in een post.
Ik ga gewoon uit hoor. En ja, ik vind de muziek van Pink Floyd prima te pruimen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Pink Floyd en vind uitgaan voor paupers?
Whehehe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit hoor. En ja, ik vind de muziek van Pink Floyd prima te pruimen.
Jij houdt zeker van die monotome 'muziek' waarvan je compleet 'out' gaat? Dan is het inderdaad moeilijk om de wat uitgebreidere muziekstukken te kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |