Goed om te horen. Dan ga ik met de tijd meequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mooiboys is synoniem aan kneuzen en paupers
Mijn gevoel zei me dat die mensen die in beeld waren allemaal full-timers waren. Cassieres en stratenmakers enzo. Ik heb er geen een met een pens in beeld gezien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je daar uberhaupt iets te zoeken hebt op je 18e met bijbehorend salaris van je bijbaantje.
Als ik 12 maanden op vakantie kon dan zat ik nu inderdaad niet achter FOK nee... Maar helaas he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef wakajawaka het volgende:
Enge he, mensen die lol maken in de zomer i.p.v. treurig in een donkere kamer FOK!ken.
Je kan niet in die mensen hun portemonnee kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn gevoel zei me dat die mensen die in beeld waren allemaal full-timers waren. Cassieres en stratenmakers enzo. Ik heb er geen een met een pens in beeld gezien.
En dan kun je dus best wat anders veroorloven dan pauperoorden als bovengenoemde.
OK je hebt me.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan niet in die mensen hun portemonnee kijken.
Nee, niet eng. Maar ik daar wil ik niet dood gevonden worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef wakajawaka het volgende:
Enge he, mensen die lol maken in de zomer i.p.v. treurig in een donkere kamer FOK!ken.
All Saints- Pure Shoresquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Botje96 het volgende:
[..]
The beach, leuke film. Daar krijg ik nou wel een vakantiegevoel van.
Van ellende zou je op vakantie willen ja, wat een draak van een film.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:54 schreef Botje96 het volgende:
[..]
The beach, leuke film. Daar krijg ik nou wel een vakantiegevoel van.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:57 schreef Penisbaard het volgende:
Is dat niet dat programma met paupers die ergens op een plek waar alleen maar andere Nederlanders zitten dansen op muziek die ze in Uzbekistan nog niet zouden draaien?Geniaal programma, beter nog dan TMF Clubcam.
Is dat programma er nog waarin Mental Theo van die minderjarige sletjes hosselt. Dat was legendarisch slechte tvquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:57 schreef Penisbaard het volgende:
Is dat niet dat programma met paupers die ergens op een plek waar alleen maar andere Nederlanders zitten dansen op muziek die ze in Uzbekistan nog niet zouden draaien?Geniaal programma, beter nog dan TMF Clubcam.
Waar zit het PrtSc knopje op je TV?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is er weer wat anders op een strandtent op TMF
De eerste die me iemand met een pens printscreent daar verdient een positieve note
Naast je teletekstknopquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar zit het PrtSc knopje op je TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |