Je druk maken over het 'winnen' van discussies op internet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Androoit het volgende:
[..]
Pff. Give me your best shot![]()
Ik en discussies niet winnen. Je kent me niet
Wat versta je onder 'leuk'?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat zijn dan wel leuke bestemmingen. educate us
Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Androoit het volgende:
[..]
Pff. Give me your best shot![]()
Ik en discussies niet winnen. Je kent me niet
Ah, daar zit 't 'm!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Ritmo het volgende:
De enige mensen die ik ken die nooit zijn gegaan waren altijd sociaal achtergestelde mensen.
Mensen die wat wel doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is hoe jij altijd moet verkondigen hoe goed jouw leven wel niet is, en hoe fout anderen wel niet bezig zijn.
Daaruit maak ik op dat je;
1. Je verheven voelt over de mensen die dit wel doen
2. Een betweter bent
3. Altijd gaat nuanceren als het heet onder de voeten wordt
Impliceren dat iemand zich druk maakt over discussies, fok en internet uberhaupt zonder valide aanleidingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je druk maken over het 'winnen' van discussies op internet.![]()
Je druk maken over het 'winnen' van discussies op FOK!![]()
![]()
Dont assume. You'll make an ASS out of U and ME. ezelsbruggetjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.
Nee. Zelfs m'n ouders (allebei universitair geschoold en geen ordinaire volkse types ofzo) zijn van mening dat je als jongere toch wel 1 keer op zo'n vakantie geweest moet zijn. En als je dat niet bent, prima. Maar hou dan je mond over mensen die wel gaan.quote:
Nee hoor, alleen op FOK!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben Ritmo en heb gefaalt in het leven, daarom noem ik iedereen die het niet met mij eens is een metalnerd of een drakenshirtdrager.
Andersom toch hetzelfde? Lees de OP nog eens anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Androoit het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is hoe jij altijd moet verkondigen hoe goed jouw leven wel niet is, en hoe fout anderen wel niet bezig zijn.
Klopt.quote:Daaruit maak ik op dat je;
1. Je verheven voelt over de mensen die dit wel doen
Valt mee.quote:2. Een betweter bent
Uh ja? Lijkt me toch logisch? Moet ik dan gaan roepen: 'KK MONGOOLHOU JE BEK MAN VIEZE HOMO, IK NEUK JE MOEDER!!!"?quote:3. Altijd gaat nuanceren als het heet onder de voeten wordt
En andersom ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Ritmo het volgende:
Maar hou dan je mond over mensen die wel gaan.
Ik vind het een teken van zwakte om achteraf je uitspraken te verzachten. Kies dan bij voorbaat je woorden zorgvuldig uit. Maar hey, doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Valt mee.
[..]
Uh ja? Lijkt me toch logisch? Moet ik dan gaan roepen: 'KK MONGOOLHOU JE BEK MAN VIEZE HOMO, IK NEUK JE MOEDER!!!"?
Doe ik, zodra dit soort kut-topics ook achterwege blijven. TS voelt zich ook beter dan andere mensen, waarom hoor je daar niemand over?quote:
Rampeneert is daar met een T. Verder, vuistdiep? Ben jij nieuw ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef Androoit het volgende:
Nou Ritmo, laat eens aan jouw maatje die vuistdiep zit eens zien hoe goed jij "rampeneerd" () Ben uiterst benieuwd.
Duidelijk met een T ja, excuses.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Rampeneert is daar met een T. Verder, vuistdiep? Ben jij nieuw ofzo?
Ik ken het woord verder niet, dus nam het maar over zoals jij het opschreef, vandaar ook de quote'jes. Verder nog iets, of was dat het wel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, maar Ritmo wel. Hij heeft heel fok al zovaak gerampeneerd, en altijd zijn er weer 2 nieuwe stakkers die "nooit een discussie verliezen" en later met de staart tussen de benen naar de campzoneleiding moeten.
Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:01 schreef Androoit het volgende:
[..]
Duidelijk met een T ja, excuses.
[..]
Ik ken het woord verder niet, dus nam het maar over zoals jij het opschreef. Verder nog iets, of was dat het wel?
Ik vind het een teken van sterkte om naar anderen te luisteren en het toe te geven als je een keer mis zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ik vind het een teken van zwakte om achteraf je uitspraken te verzachten. Kies dan bij voorbaat je woorden zorgvuldig uit. Maar hey, doe wat je niet laten kunt
Dat het die BoWa is maakt me niet uit, maar vrijwel het gehele forum is het 100 % met hem eens, dat is het ergste.quote:Wat betreft de TS. Het gaat om BoWa. Moet dat nog meer aangedikt worden, of gunnen we hem enige vorm van acceptatie?
Ohja, dat "rampeneerd" met een T geschreven dient te worden. Sorry.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.
Nee, dat staat nog op deze pagina.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Androoit het volgende:
[..]
Ohja, dat "rampeneerd" met een T geschreven dient te worden. Sorry.
Slap Biels. Soms weet ik gewoon dat veel mensen vinden dat ik een punt heb, maar op de een of andere manier blijven die verder weg uit dergelijke discussies.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, ik hou me afzijdig uit deze discussie. Ik heb mijn punt al op de vorige pagina gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |