Poppetjes? Naam?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef Nizno het volgende:
Daarvoor hebben ze die popptjes voor de naam uitgevonden
Hoeveel lesbo's ken jij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef gers het volgende:
waarom zijn zoveel lesbo's mannenhaters die mannen overal de schuld van geven
stuk of 7quote:
Zijn ze dat dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef gers het volgende:
waarom zijn zoveel lesbo's mannenhaters die mannen overal de schuld van geven
en nog een vraagje waarom kunnen veel lesbo's slecht tegen taalgebruik waar homo als scheldwoord wordt gebruikt![]()
Ik dacht ook altijd dat jij een man was jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het hangt nogal af van hun manier van posten en natuurlijk de inhoud van datgene dat ze zeggen. Ik werd (word?) ook regelmatig voor een jongetje aangezien. Schijnbaar heb ik een vrij mannelijke manier van posten. Maar goed, we gaan teveel off topic nu
.
misschien ligt het wel aan die kerels, weet jij veel, je hebt van die boeren die hem er gewoon gelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:10 schreef Bohica666999 het volgende:
"33 % van de heterovrouwen geniet van elke vrijpartij en 68 % van de lesbische vrouwen vindt de seks elke keer wow.
Waarom doen die heterovrouwenr niet eenkeer wat aan dan behalve voor dood liggen.
in principe...... Uiteraard moet er ook wel eens gewerkt worden.. Offuh gedacht worden aan de wallen van de volgende dag...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef gers het volgende:
even een serieuze vraag dan , wanneer stoppen lesbo's met seks
bij heteros is het meesta; als de man klaar is gekomen omdat hij dan niet meer kan![]()
maar vrouwen kunnen in principe de hele tijd doorgaan
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
Maaruhm mag ik ook een vraag stellen aan de heteromannen?
Waarom vinden jullie het zo normaal om aan een vrouw te vragen waarom ze geen man willen,... terwijl jullie zelf ook geen man willen?
En dat doen ze dan vaak ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef gers het volgende:
bij heteros is het meesta; als de man klaar is gekomen omdat hij dan niet meer kan![]()
Eerlijk antwoord:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef gers het volgende:
Wij vinden dit normaal om dit aan een vrouw te vragen omdat lesbo paren niet past in het traditionele beeld van stelletjes . Ik ben opgegroeid met het idee dat man en vrouw voor elkaar zijn geschapen en niet dat een vrouw voor een andere vrouw is geschapen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
in principe...... Uiteraard moet er ook wel eens gewerkt worden.. Offuh gedacht worden aan de wallen van de volgende dag...
Kwam bij ons wel eens voor dat het op bed gaan rond half 12 was en slapen pas tegen 6 uur..... Maar ja dan ben je rond half 8 als de wekker gaat echt niet fit.
mijn vraag staat trouwens nog....
[..]
Waarom zou een vrouw het zo lekker moeten vinden om met een man sex te hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef gers het volgende:
[..]
Wij vinden dit normaal om dit aan een vrouw te vragen omdat lesbo paren niet past in het traditionele beeld van stelletjes . Ik ben opgegroeid met het idee dat man en vrouw voor elkaar zijn geschapen en niet dat een vrouw voor een andere vrouw is geschapen.
Mwha niet echtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp dat jij (gers) gelooft in het scheppingsverhaal?
raar he... ik voel me ook niet door de eigenschappen van mannen aangetrokkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef gers het volgende:
[..]
Mwha niet echt![]()
Ik ben nog wel katholiek (gedoopt en vormsel gedaan)maar van mij mag iedereen doen en laten wat zij willen zolang ze er maar mij niet mee lastig vallen.
En ik vind het gewoon raar dat je op het zelfde geslacht kan vallen omdat ik mij totaal niet voel aangetrokken door eigenschappen (lichamelijk en karakter) van mannen. ( zal wel komen omdat ik hetero ben)
Vroeger vonden we wel meer dingen raar. Je raakt eraan gewend en vindt het zelfs normaal. Taboe wordt gecreëerd door de mens.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef gers het volgende:
En ik vind het gewoon raar dat je op het zelfde geslacht kan vallen omdat ik mij totaal niet voel aangetrokken door eigenschappen (lichamelijk en karakter) van mannen. ( zal wel komen omdat ik hetero ben)
ze kunnen niet eens zeggen of een andere man aantrekelijk is om te zien zonder dat ze kotsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar he... ik voel me ook niet door de eigenschappen van mannen aangetrokken![]()
Maar wat ik eigenlijk het domst vind is dat veel mannen het normaal vinden om een vrouw die vraag te stellen.. Terwijl ze eigenlijk niets anders kunnen dan kotsen als er aan de heteroman gevraagd wordt waarom hij niet op mannen valt.
mannen zijn dan bang om dan voor homo aangezien te wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze kunnen niet eens zeggen of een andere man aantrekelijk is om te zien zonder dat ze kotsen
waarom kunnen jullie mannen dat niet? hetero vrouwen kunnen dat prima als het om een andere vrouw gaat
Da's homofobie. Is eerder een acceptatie-onzekerheid dan écht tegen homo's zijn. Ik had dat in het begin ook. Remedie: gewoon accepteren en homo's toelaten in je vriendenkring.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze kunnen niet eens zeggen of een andere man aantrekelijk is om te zien zonder dat ze kotsen
waarom kunnen jullie mannen dat niet? hetero vrouwen kunnen dat prima als het om een andere vrouw gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |