Misschien kun je de relevantie van dit soort statistieken uitleggen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Quote uit de nieuwe ZijAanZij:
"33 % van de heterovrouwen geniet van elke vrijpartij en 68 % van de lesbische vrouwen vindt de seks elke keer wow". Need I say more?.
Dat is inderdaad ook debiel, meer een soort stiekeme hoop.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat iedereen bi is
Whehehe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Viking84 het volgende:
"33 % van de heterovrouwen geniet van elke vrijpartij en 68 % van de lesbische vrouwen vindt de seks elke keer wow". Need I say more?.
Daar heb je een punt lijkt mequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:10 schreef Bohica666999 het volgende:
Waarom doen die heterovrouwenr niet eenkeer wat aan dan behalve voor dood liggen.
De vraag omdraaien hoeft zeker even niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Kunnen lesbiennes niet genieten van sex met een man? Kunnen ze niet verliefd raken op een man? Wat is het precies? Deze vraag zou ook voor homo mannen kunnen gelden overigens...
-Niet verliefd worden opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Kunnen lesbiennes niet genieten van sex met een man? Kunnen ze niet verliefd raken op een man? Wat is het precies? Deze vraag zou ook voor homo mannen kunnen gelden overigens...
zo'n world of warcraft addicts die lesbo's?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Yeah i think i do.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
-Niet verliefd worden op
-niet aangetrokken voelen tot
- geen sexuele fantasie hebben over...
Je snapt het toch wel?
Dat stond ik het vorige topic ook al + wat onbeschofte vragen die heel mooi gepareerd werden!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ik een man was plaatste ik nu de reactie dat ik jullie wel even zou bekeren.
Dan hebben we die ook gehad.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vragen als onbeschoft werden ervaren...
pi's + smiliies FTWquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vragen als onbeschoft werden ervaren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
Wat eigenlijk best raar is, is dat in dat artikel van ZaZ gesproken wordt over dat lesbische sex geweldig is en zo (wat ook zo is natuurlijk), maar waar dan niemand over praat is beddendood.
Een toch niet erg ongebruikelijk fenomeen onder lesbo's.Beddendood? Enlighten me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: google ftw.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
Wat eigenlijk best raar is, is dat in dat artikel van ZaZ gesproken wordt over dat lesbische sex geweldig is en zo (wat ook zo is natuurlijk), maar waar dan niemand over praat is beddendood.
Een toch niet erg ongebruikelijk fenomeen onder lesbo's.Is dat in een heterorelatie ook niet vaak zo na zoveel jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Weet ik maar hij kan in een nieuw topic haast niet uitblijven en het was een goede slechte tvp.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat stond ik het vorige topic ook al + wat onbeschofte vragen die heel mooi gepareerd werden!
Geen idee, ik heb er nooit eentje gehadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat in een heterorelatie ook niet vaak zo na zoveel jaar?
Toen ik een vriendin had vreeen we meer dan in al mijn hetero-relaties bij elkaar...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nooit eentje gehad
Fijn stukje imagobuilding hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen ik een vriendin had vreeen we meer dan in al mijn hetero-relaties bij elkaar...
Maar das natuurlijk voor iedereen persoonlijk...
Is ook lastigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Weet ik maar hij kan in een nieuw topic haast niet uitblijven en het was een goede slechte tvp.![]()
Ondanks de reacties in het vorige topic kan ik me toch nog steeds niet helemaal voorstellen hoe je een partner vindt als lesbienne. Het lijkt me buiten het lesbische kroegencircuit ontzettend lastig dus wat nou als je geen uitgaanstype bent?
Ik heb geen homoseksuele vrienden en ken in mijn directe omgeving ook niemand die lesbisch of homoseksueel is en dat is echt niet omdat ik ze uit de weg ga of anderen het gevoel geef dat ze het voor mij moeten verbergen. Als ik lesbisch was zou ik niet weten waar ik een partner vandaan moest halen.
Leuk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh, zoiets was nog niet in me opgekomen eigenlijk maar dat blijken we in Groningen ook te hebben.
http://www.goudgroningen.nl/
Is dit serieus? Zo ja, vind ik het een hele rare vraag. Dat is gewoon een pot die op een ander type valt dan jij..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:06 schreef Fascination het volgende:
Wat is een vrouw die enkel op mannelijke vrouwen valt? Volgens mijn redenering past ze in geen enkel hokje. Ze is geen echte lesbo omdat ze enkel op mannelijke vrouwen valt, geen bi omdat ze niet op beide geslachten valt en geen hetero omdat ze weliswaar op mannelijke typjes valt, maar toch de vrouwelijke- boven de mannelijke geslachtsorganen verkiest.
Technisch gezien is ze wel lesbisch inderdaad, maar toch klopt dat etiket niet helemaal mijns inziens.
Eens met jou.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dit serieus? Zo ja, vind ik het een hele rare vraag. Dat is gewoon een pot die op een ander type valt dan jij..
Net als je heterovrouwen hebt die op wat vrouwelijkere mannen vallen, en homo's die voor nichterig gaan etc. Etc.
Oké, ik zie het dan wat anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens met jou.
Lesbisch is een wezen met vrouwelijke geslachtskenmerken dat valt op een ander wezen met vrouwelijke geslachtskenmerken. Hoe ze er verder uit zien doet er bar weinig toe.
Hoe dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zie het dan wat anders.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe dan?
Als ik jouw redenatie begrijp, dan zou je dus ook op een nichterige nicht kunnen vallen als je op butches valt?
Ik vond het al raarquote:
Er zijn wel mensen die op androgyn vallen.quote:Als je op mannelijke vrouwen valt, dan bedoel ik ook heel mannelijk overigens, waarbij je behalve als je ze naakt ziet geen onderscheid qua geslacht kunt maken, waar val je dan eigenlijk op?
Het klinkt inderdaad misschien als een rare vraag, maar ik denk daar weleens over na.
Dat vraag ik me bij heel veel mensen af, niet alleen bij mannelijke vrouwenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
Als je op mannelijke vrouwen valt, dan bedoel ik ook heel mannelijk overigens, waarbij je behalve als je ze naakt ziet geen onderscheid qua geslacht kunt maken, waar val je dan eigenlijk op?
Het klinkt inderdaad misschien als een rare vraag, maar ik denk daar weleens over na.
Ik denk dat veel butches, thuis veel zachter zijn dan buiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij heel veel mensen af, niet alleen bij mannelijke vrouwen
Volgens mij is dat een mannenreeksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef wonderer het volgende:
SCH kan wel inpakken met zijn reeks
Nee, het was ooit gemengd, met NanKing als expert op vrouwengebied.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een mannenreeks
Eens. Dat geldt denk ik voor heel veel mensen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:02 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat veel butches, thuis veel zachter zijn dan buiten.
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 19quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, het was ooit gemengd, met NanKing als expert op vrouwengebied.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Kick!![]()
N.a.v. de anaal gefixeerde vragen waar in de OP over geklaagd wordt: ik krijg de indruk dat onder homoseksuelen meer mensen van wat extremere kinky seks houden. Lossere relaties, darkrooms (ik maakte een typfout en toen stond er darmrooms), seks op openbare plekken, dat soort dingen.
Onder hetero's zijn er natuurlijk ook mensen die naar parenclubs gaan en met zweepjes aan de gang gaan maar ik heb de indruk dat het percentage onder homo's hoger ligt en dan meer bij mannen dan bij vrouwen.
Is dat een vooroordeel of klopt dat wel een beetje en zo ja, waar zou dat door komen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb trouwens altijd gedacht dat NanKing een jongetje was.
Daarvoor hebben ze die popptjes voor de naam uitgevondenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb trouwens altijd gedacht dat NanKing een jongetje was.
Het hangt nogal af van hun manier van posten en natuurlijk de inhoud van datgene dat ze zeggen. Ik werd (word?) ook regelmatig voor een jongetje aangezien. Schijnbaar heb ik een vrij mannelijke manier van postenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze die popptjes voor de naam uitgevonden
Maar idd ik denk ook vaak dat personen die ik op internet leer kennen man zijn.. en kijk daarna pas naar t poppetje
bij jou ligt t aan je naamquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het hangt nogal af van hun manier van posten en natuurlijk de inhoud van datgene dat ze zeggen. Ik werd (word?) ook regelmatig voor een jongetje aangezien. Schijnbaar heb ik een vrij mannelijke manier van posten. Maar goed, we gaan teveel off topic nu
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |