Ja , gladiatoren spelen zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus alles afschaffen? Nascar, F1, GP500 allemaal pleite?
tja zo obstinaat blijk je te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef 1299 het volgende:
Ik zou haast een SUV gaan kopen door al dat gezever over het miljeuk
Nou waar staat je auto ik wil wel een dopje indrukken kijken of het disproportioneel geweld wat jij en ook anderen hier tegen willen gaan gebruiken door de rechter jullie in dank gaat worden afgenomen of dat ik gewoon met flinke vergoeding krijg en jullie opgezadeld worden met een aantekening (wat vroeger strafblad heette)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ze zo dapper zijn wachten ze tot de eigenaar komt en incasseren ze een reactie. Dan zal ik beginnen met respecteren.
dus datquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou waar staat je auto ik wil wel een dopje indrukken kijken of het disproportioneel geweld wat jij en ook anderen hier tegen willen gaan gebruiken door de rechter jullie in dank gaat worden afgenomen of dat ik gewoon met flinke vergoeding krijg en jullie opgezadeld worden met een aantekening (wat vroeger strafblad heette)
Omdat het, tenzij de wet anders bepaald, het die mensen vrij staat om zich zo te gedragen. Dat geeft een ander dan niet het recht om hun het leven zuur te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Waarom zou ik rekening moeten houden met mensen die onnodig het milieu vervuilen?
Bereid je dan maar voor op verdoemenis, want ik zie na milieuzones, slurptaks, roetfilterverplichting e.d. een SUV-verbod er nog wel komen binnen een decennium.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat boeit geen zak, maar i`ll be damned als iemand mij gaat vertellen in welke auto ik wel of niet mag rijden. Dat maak ik zelf nog altijd wel uit.
Ook met milieuvriendelijke brandstoffen kunnen dat soort races best gehouden worden. Volgens Wikipedia wordt er in een deel van de autosport al bio-ethanol gebruikt omdat dat zelfs beter (!) schijnt te werken dan reguliere benzine.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus alles afschaffen? Nascar, F1, GP500 allemaal pleite?
Milieuactivisten verzetten zich óók tegen oude auto's. En houtkachels brengen wel een hoop roet in de lucht maar dragen niet bij aan het broeikaseffect (want de CO2 uit hout doet, in tegenstelling tot die uit aardolie, nog mee aan de kringloop).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Kabolter het volgende:
Maar waarom geen oldtimers aanvallen?
Daar valt toch veel meer winst te behalen?
Die zuipen ook flink en qua filters en vervuilende goedjes staan die denk ik nog hoger aangeschreven.
Zelfde als met houtkachels. Je wilt niet weten hoeveel kuub er daarbij door heen wordt geknald.
Of is dat een stukje nostalgie waar ze gevoelsmatig qua ideologie weer naartoe willen?
Als je hout afdoende laat drogen is de belasting vrij gering. Bovendien zijn er tal van methodes om er nog efficiënter mee om te gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Kabolter het volgende:
Die zuipen ook flink en qua filters en vervuilende goedjes staan die denk ik nog hoger aangeschreven.
Zelfde als met houtkachels. Je wilt niet weten hoeveel kuub er daarbij door heen wordt geknald.
Of is dat een stukje nostalgie waar ze gevoelsmatig qua ideologie weer naartoe willen?
Het is warm he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Motivatie genoeg om als nieuwe auto een SUV te kopen, godverdomme man, als het moet steek ik een dikke sigaar op en ram ik met m'n dikke Hummer elk geplant boompje omver tijdens boomplantdag.
Ze kunnen me wat.
Aannames aannames.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou waar staat je auto ik wil wel een dopje indrukken kijken of het disproportioneel geweld wat jij en ook anderen hier tegen willen gaan gebruiken door de rechter jullie in dank gaat worden afgenomen of dat ik gewoon met flinke vergoeding krijg en jullie opgezadeld worden met een aantekening (wat vroeger strafblad heette)
Jij niet, kennelijk legioenen andere mensen wel want het is nogal lucratief.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , gladiatoren spelen zit ik niet op te wachten.
Je kunt ook een race maken met radiobestruurde wagens , levert dezelfde knowhow op en kost geen gebroken schedelpannen zoals bij Massa.
Als ik een oldtimer zou hebben de zou worden afgebroken met dit motief neem ik de reactie bovenin dit bericht terug en pas ik wel buiten proportioneel geweld toe. Helemaal als het er 1 is waar ik al weet ik hoeveel jaar alles in zit te steken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Kabolter het volgende:
Boeiend, het blijft onnodige co2 uitstoot in de atmosfeer en dat is immers het argument van het moment.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ook met milieuvriendelijke brandstoffen kunnen dat soort races best gehouden worden. Volgens Wikipedia wordt er in een deel van de autosport al bio-ethanol gebruikt omdat dat zelfs beter (!) schijnt te werken dan reguliere benzine.
Is een SUV altijd een zwarte suzuki ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Motivatie genoeg om als nieuwe auto een SUV te kopen, godverdomme man, als het moet steek ik een dikke sigaar op en ram ik met m'n dikke Hummer elk geplant boompje omver tijdens boomplantdag.
Ze kunnen me wat.
Nee ik ben op vakantie. Maar typerend dat je de rest van de inhoudelijke reactie laat voor wat ie is. Een steekhoudend argument verzinnen is blijkbaar moeilijker dan doen alsof je een enorme e-piemel hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
O wacht, je hebt gelijk, dat ik op een internetforum post betekent dat ik werkloos ben en mijn internet nergens anders voor nodig heb.Mag ik daaruit ook opmaken dat jij een uitkeringtrekker bent?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef SCH het volgende:
Heerlijk toch, die scorpies en swetsenegger die zich mijlenver boven anderen verheven voelen en denken dat ze alles kunnen maken en dat iedereen die hen niet bevalt tuig is. Zij trekken uiteindelijk aan het kortste eind, dat is zo'n fijn vooruitzicht.
Dat is inderdaad uiterst discutabel en geenszins een vaststaand feit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, er is helemaal geen klimaatprobleem
Eh, 7 posts later ga ik op de rest van je post in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik ben op vakantie. Maar typerend dat je de rest van de inhoudelijke reactie laat voor wat ie is. Een steekhoudend argument verzinnen is blijkbaar moeilijker dan doen alsof je een enorme e-piemel hebt.
O yes, een broeikasontkenner. Zie ongeveer alle op internet beschikbare wetenschappelijke bronnen en gezaghebbende organisaties: man-made global warming bestaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is inderdaad uiterst discutabel en geenszins een vaststaand feit.
http://www.volkskrant.nl/(...)_kalft_bijna_niet_afquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Eh, 7 posts later ga ik op de rest van je post in.
[..]
O yes, een broeikasontkenner. Zie ongeveer alle op internet beschikbare wetenschappelijke bronnen en gezaghebbende organisaties: man-made global warming bestaat.
http://www.nujij.nl/ijs-o(...)n-ooit.5408151.lynkxquote:Vroegere berekeningen en metingen, op basis van andere technieken, kwamen uit op het smelten en afkalven van 500 miljard ton, maar gezien de grote onzekerheden in de metingen en berekeningen kon dit net zo goed een aangroei zijn van ongeveer 400 miljard ton, aldus Scharroo. 'Met onze satellietmetingen hebben we de onzekerheid aanzienlijk teruggebracht.'
quote:Plaatje bij IJs op de Zuidpool dikker dan ooit
Slecht nieuws voor Al Gore. De ijslaag op de Zuidpool is aan het groeien. Sterker nog, volgens Australische onderzoekers was hij nog nooit zo dik.
Niks ontkennen van broeikasgassen of het opwarmen van de aarde. Simpelweg het ter discussie zetten van het vermeende effect wat dit zal hebben op de wereld. Het is onzeker. Punt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
O yes, een broeikasontkenner. Zie ongeveer alle op internet beschikbare wetenschappelijke bronnen en gezaghebbende organisaties: man-made global warming bestaat.
Dan toch maar de gok nemen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Niks ontkennen van broeikasgassen of het opwarmen van de aarde. Simpelweg het ter discussie zetten van het vermeende effect wat dit zal hebben op de wereld. Het is onzeker. Punt.
Geen maatregelen whatsoever nemen omdat het toch niet zeker is wat er gebeurd met en door dat hele milieu.quote:
Dat dus. Nu de overheid nog.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt van andermans spullen af te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |