Inderdaad, ze hebben de status van egoistische benzineslurpers en het symbool is hun halve vrachtwagen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:47 schreef waht het volgende:
[..]
ghehe, als je die bescheiden wagentjes hier al vrachtwagens vindt moet je maar nooit naar de VS gaan.![]()
Overigens is een SUV (en daarmee bedoel ik elk benzineslurpend-monster) een statussymbool geworden. De onderklasse kan in geen honderd jaar de benzinekosten ophoesten die ermee gepaard gaan. Dit zal alleen maar versterkt worden met het slinken van de oliereserves.
Als ze zo dapper zijn wachten ze tot de eigenaar komt en incasseren ze een reactie. Dan zal ik beginnen met respecteren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef SCH het volgende:
Het is best een leuk topic geworden
Hoop toch wel dat dit soort ludieke acties gevoerd blijven worden en deze overtuigde en dappere strijders niet zwichten voor het postmoderne gezever van nieuwrechtsen.
Kinderen krijgen is de grootste CO2 verbruiker. Dus als je 2 kinderen hebt, kun jij nog maar de helft van je quotum verbruiken (en je partner ook).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:19 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
waarom zou ik daarvoor een politieke partij moeten beginnen? Er zijn ongetwijfeld partijen die zulke basisdingen ook ondersteunen...
Ik zal ff de milieu politie op je afsturen !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat boeit geen zak, maar i`ll be damned als iemand mij gaat vertellen in welke auto ik wel of niet mag rijden. Dat maak ik zelf nog altijd wel uit.
Ah mooi, dan kan ik zonder kinderen nog mooi die 6 liter V8 kopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:02 schreef Knarf het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is de grootste CO2 verbruiker. Dus als je 2 kinderen hebt, kun jij nog maar de helft van je quotum verbruiken (en je partner ook).
Of telt het dan in ene niet?
Alleen dwazen zijn overtuigd van hun standpunt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef SCH het volgende:
Hoop toch wel dat dit soort ludieke acties gevoerd blijven worden en deze overtuigde en dappere strijders niet zwichten voor het postmoderne gezever van nieuwrechtsen.
Tuurlijk joh, er is helemaal geen klimaatprobleemquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen dwazen zijn overtuigd van hun standpunt.![]()
Wacht maar, je kleinkinderen zullen blij zijn dat de volgende ijstijd minder koud uitpakt doordat de medeburgers van opa zoveel CO2 in de lucht hebben gestoot!!!'Maar mamma, waarom heeft opa geprobeerd zo min mogelijk CO2 uit te stoten, vond hij ons niet lief?'
![]()
Ze willen best in discussie hoor maar ze hebben meer te doen denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ze zo dapper zijn wachten ze tot de eigenaar komt en incasseren ze een reactie. Dan zal ik beginnen met respecteren.
Dat dus. Nu zijn het natuurlijk gewoon laffe honden zonder ruggegraat. Maar goed, SCH houdt wel van ruggegraatloze mensen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ze zo dapper zijn wachten ze tot de eigenaar komt en incasseren ze een reactie. Dan zal ik beginnen met respecteren.
Ik ben dol op jou iddquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Nu zijn het natuurlijk gewoon laffe honden zonder ruggegraat. Maar goed, SCH houdt wel van ruggegraatloze mensen.
Hoe kun je het rijden in een SUV nou opvatten als "provocatie uit hoogwaan"?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee bloempje, als je provoceert uit hoogwaan , dan kan je dat verwachten.
Tja , niks op te zeggen , jij vindt de maatschappij niet interessant , mij kan het ook weinig verschelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is ook maar een aanname uwerzijds.
Men beweert van mij ook wel eens dat ik doe wat ik doe om te provoceren.
Twee fouten worden er gemaakt, a: men denkt dus mijn motieven beter te kennen dan ikzelf. Killer. en b: men beweert dus feitelijk dat ik de maatschappij dermate interessant vind dat ik mijn tijd ga verdoen met moedwillig provoceren.
Ik zeg: denk lekker verder.
Problemen zijn subjectief en de toekomst is onzeker.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, er is helemaal geen klimaatprobleem
Hoho, nu moet je even wachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , niks op te zeggen , jij vindt de maatschappij niet interessant , mij kan het ook weinig verschelen.
Alleen ik rijd niet in zo'n asobak. Jij wel. Dus jij trekt de aandacht en wordt het spotpunt. Ik val weinig op en kan overal parkeren. Wie is beter af?
Probeer nou zelf eens wat te ontdekken. Toon een beetje eigen initiatief zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef huhggh het volgende:
[..]
Hoe kun je het rijden in een SUV nou opvatten als "provocatie uit hoogwaan"?
Die enge gedachtekronkel mag je echt even uitleggen.
Je zou zo kunnen praten over die milieu militia die dit soort acties uitvreet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef SCH het volgende:
Heerlijk toch, die scorpies en swetsenegger die zich mijlenver boven anderen verheven voelen en denken dat ze alles kunnen maken en dat iedereen die hen niet bevalt tuig is. Zij trekken uiteindelijk aan het kortste eind, dat is zo'n fijn vooruitzicht.
Jij houdt die enge gedachtekronkel er op na.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Probeer nou zelf eens wat te ontdekken. Toon een beetje eigen initiatief zeg.
Nou , ik vind dat niet. Stel jij stapt in de trein en iemand weigert zijn tas te verwijderen van de ook door jou betaalde zitplaats dan vind ik dat asociaal. Pleur dan gewoon zijn tas het raam uit als hij blijft weigeren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoho, nu moet je even wachten.
Ik verdedig hier enkel de vrijheid om te rijden wat men wil, en ik vind ook overduidelijk dat dat moet kunnen.
Ikzelf reis met de trein en mij smeer je echt niet een s.u.v. aan, die raak ik nergens kwijt hier in Den Haag.
Nounou, een s.u.v. is niet zo groot dat hij 2 parkeerplaatsen in neemt. (ik neem aan dat je het daarmee wil vergelijken?)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou , ik vind dat niet. Stel jij stapt in de trein en iemand weigert zijn tas te verwijderen van de ook door jou betaalde zitplaats dan vind ik dat asociaal. Pleur dan gewoon zijn tas het raam uit als hij blijft weigeren.
Het maakt niet uit hoe groot die is , voor mijn part een kever. Het gaat erom dat benzineverstoken te vaak voor plezier doeleinden wordt gebruikt, hetzij voor status , hetzij voor recreatie. Daarmee verspil je de functionele waarde van schaarse benzine ; de motor van de aarde momenteel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nounou, een s.u.v. is niet zo groot dat hij 2 parkeerplaatsen in neemt. (ik neem aan dat je het daarmee wil vergelijken?)
Dus alles afschaffen? Nascar, F1, GP500 allemaal pleite?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe groot die is , voor mijn part een kever. Het gaat erom dat benzineverstoken te vaak voor plezier doeleinden wordt gebruikt, hetzij voor status , hetzij voor recreatie. Daarmee verspil je de functionele waarde van schaarse benzine ; de motor van de aarde momenteel.
Zonder die motor valt de leefbaarheid uit , en dat is goed te zien onder de evenaar. Alles donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |