Precies, wat is de leeftijdscategorie? Rond mijn 13/14 had ik al wel seksuele gevoelens, maar ik gok dat ze wat jongere kinderen bedoelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:55 schreef starla het volgende:
Tsja, hier kan ik totaal geen uitspraak over doen...wat is zijn definitie van kinderen? Als die jonger dan 18 is begrijp ik hem volledig, is het jonger dan 6 dan frons ik toch wel een beetje.
Welke categorie kinderen? Vanaf een jaar of 12 kan ik erin komen. Het sukt komt op mij toch iets teveel over als preken voor eigen parochie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:55 schreef Verlicht het volgende:
Ik denk dat er genoeg kinderen zijn die fantaseren over volwassen geslachtsorganen.
Inderdaad er is echt een heksenjacht gaande jegens pedo's, maar dat komt ook omdat alleen pedo's die in de fout zijn gegaan worden belicht. Ik ken er verder ook geen in mijn omgeving of zo. De taboesfeer moet worden doorbroken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Welke categorie kinderen? Vanaf een jaar of 12 kan ik erin komen. Het sukt komt op mij toch iets teveel over als preken voor eigen parochie.
Met die titel "Pedo's zijn de Joden van 2010" kan ik het wel enigszins eens zijn. Ik keur elk contact met een minderjarige af, maar er wordt mijns inziens te snel en te makkelijk voorbij gegaan aan de ellende die het meebrengt voor de persoon die de pedosexuele gevoelens heeft - indien hij die gevoelens uiteraard niet in praktijk brengt. Dat is een aangeboren afwijking die me vreselijk lijkt om te hebben.
Ik weet dat ik als kind wel eens een stijve plasser had, maar daar had ik idd geen sexuele gevoelens bij. Dat begon rond mijn 11e.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
.
Het lijkt mij overigens niet dat kinderen voor hun puberteit seksuele gevoelens ervaren.
Ik weet niet of biologisch pedofilie (dat is toch zonder in praktijk brengen??) zoveel afwijkt van heterofilie en homofilie. Het is een ziekte omdat de uitwerking ervan (terecht) als negatief wordt ervaren, of het biologisch gezien ook een ziekte is betwijfel ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef Synthesist het volgende:
die taboesfeer is er niets voor niets
pedofilie is wel een geestesziekte. vooral die verzameldrang is grappig. eens in de zoveel tijd word er weer zo'n gast met 100.000 plaatjes gepakt.
Als kind wil je ook de plaats in nemen van je vader of moeder op een bepaalde leeftijd. Dat is volkomen normaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:35 schreef Grimbert het volgende:
Ik ken iemand die me eens vertelde dat ze, toen ze een jaar of 7 was, graag seks had gewild met een volwassen man.
Dit dus. Het is massahysterie, geen uitroeiing.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:03 schreef Re het volgende:
ik vind pedo's vergelijken met de jodenvervolging eigenlijk best buitenproportioneel
Op die manier kun je over álle ziekten twijfelen of het wel een ziekte is. Iets wordt pas een ziekte als wij zeggen dat het een ziekte is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet of biologisch pedofilie (dat is toch zonder in praktijk brengen??) zoveel afwijkt van heterofilie en homofilie. Het is een ziekte omdat de uitwerking ervan (terecht) als negatief wordt ervaren, of het biologisch gezien ook een ziekte is betwijfel ik.
Ik herinner mij nog wel dat ik als kind (jaar of 8 schat ik) erover fantaseerde, waaronder over volwassenen. Maar in hoeverre dat werd ingegeven door seksuele drang weet ik niet en betwijfel ik ook. Mogelijk werd het puur ingegeven door interesse als gevolg van iets hebben gezien op de televisie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef Fascination het volgende:
Het lijkt mij overigens niet dat kinderen voor hun puberteit seksuele gevoelens ervaren.
het is vooralsnog een maatschappelijk gemaakte ziektequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet of biologisch pedofilie (dat is toch zonder in praktijk brengen??) zoveel afwijkt van heterofilie en homofilie. Het is een ziekte omdat de uitwerking ervan (terecht) als negatief wordt ervaren, of het biologisch gezien ook een ziekte is betwijfel ik.
Maar wat als haar wens in vervulling was gegaan? Therapie tot haar vijftigste...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:35 schreef Grimbert het volgende:
Ik ken iemand die me eens vertelde dat ze, toen ze een jaar of 7 was, graag seks had gewild met een volwassen man.
Omdat ze kreeg waar ze om vroeg of omdat mamma haar een complex had aangepraat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef Drubidu het volgende:
[..]
Maar wat als haar wens in vervulling was gegaan? Therapie tot haar vijftigste...
Waarschijnlijk wel, maar de vraag is dan wat daarvan nu de exacte oorzaak zou zijn. Papierversnipperaar wijst hierboven al op de traumatiserende werking die zou kunnen voortvloeien vanuit de maatschappelijke aversie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:22 schreef Drubidu het volgende:
[..]
Maar wat als haar wens in vervulling was gegaan? Therapie tot haar vijftigste...
Dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef servus_universitas het volgende:
Ik herinner mij nog wel dat ik als kind (jaar of 8 schat ik) erover fantaseerde, waaronder over volwassenen. Maar in hoeverre dat werd ingegeven door seksuele drang weet ik niet en betwijfel ik ook. Mogelijk werd het puur ingegeven door interesse als gevolg van iets hebben gezien op de televisie bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |