Foto's!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben nu mijn net aangekomen en gewassen Didymos Wellen Japura 4 met 90%katoen/10% kapok voorzichtig aan het uittesten. (Met een pluchen krokodil op mijn hoofd omdat Lucie die er goed bij vindt kleuren)
Mijn Jim is met linnen en dat is altijd wat stugger dan alleen katoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef DaviniaHR het volgende:
mamsx, dat verbaast me wel een beetje dat jim zo zacht is. was de jim van tex niet sueperstug in het begin> naja, wel lekker iig!
memmel, gefeli met je aankoop!foto's!!!
ooooh, volgende week mag ik nwe doeken kopen!
iig die nieuwe groene hopp storch leo, de rest hangt af van de uitkomst van de echo
Edit: we gaan lekker vandaag
Prima, maar bericht hoeft niet terug. Ik had het niet moeten plaatsen. Dit soort dingen horen in een sigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
[ Bericht 35% gewijzigd door Lois op 08-08-2009 13:04 ('we zijn hier even over in beraad Macka) ]
ik heb je ook een PM gestuurd, toch? even gecheckedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Prima, maar bericht hoeft niet terug. Ik had het niet moeten plaatsen. Dit soort dingen horen in een sig
Je eerste vraag begrijp ik niet helemaal, maar iemand anders misschien wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef Nijna het volgende:
Vraagje, ik had vandaag Iris in de Binana voor het eerst. Die komma houding daar hou ik nog best veel stof over die over haar koppie valt zeg maar van die "buidel" waar ze in ligt. Ben er nog niet achter hoe ik dat anders moet doen. Iemand een idee?
En als ik haar rechtop in de doek doe met haar beentjes naar binnen, hoe doe je dat, want ze zat nu geloof ik een beetje raar. Alhoewel het blijkbaar wel een lekkere houding was om windjes te laten.... Ze vond het in elk geval prima.
Hihi, die Irisquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef Nijna het volgende:
Vraagje, ik had vandaag Iris in de Binana voor het eerst. Die komma houding daar hou ik nog best veel stof over die over haar koppie valt zeg maar van die "buidel" waar ze in ligt. Ben er nog niet achter hoe ik dat anders moet doen. Iemand een idee?
En als ik haar rechtop in de doek doe met haar beentjes naar binnen, hoe doe je dat, want ze zat nu geloof ik een beetje raar. Alhoewel het blijkbaar wel een lekkere houding was om windjes te laten.... Ze vond het in elk geval prima.
Ja, ik denk dat het zoiets is, maar het trekt maar matig bij. Ik zal er morgen eens een foto van maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:55 schreef cattie het volgende:
Oeke, die strepen komen volgens mij door het verschuiven van de weving, de draden. Als je op die plek een beetje duwt en trekt, trekt het dan bij?
jupquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
't Was een fimpje op verzoek, he Simmu?
Ik ook, want ik zet altijd per ongeluk mijn armen op slot als ik probeer om de doek over mijn schouders te zwaaien. Ik doe het gewoon altijd foutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:53 schreef cattie het volgende:
Is volgens mij prima. Ik vind het alleen onhandig om je kind direct zo vast te houden. Ik doe hetzelfde als jij, maar Fee er pas in als de banden over mijn schouders naar voren hangen.
ik sla op slot als ik dan met de ene arm naar de andere kant moet! je ziet het in het filmpje ook. blablabla, baby voor, doek erom, ene arm doek pakken, naar achteren en helft kruis maken achterop. dan de andere arm. *knak* *kluns* *woeps*, onderlangs dan maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook, want ik zet altijd per ongeluk mijn armen op slot als ik probeer om de doek over mijn schouders te zwaaien. Ik doe het gewoon altijd fout.
Ja dat heeft nut! Kun je je kind alsnog in de kinderwagen vervoeren!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef MamsX het volgende:
Ik doe de Fwcc zonder kind erin. veel makkelijker vind ik.![]()
Ik draag Lucie (17 kg.) nog in een Satin van 4 m. als het zo uitkomt. Maar dan moet ik wel erg goed en strak knopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:19 schreef simmu het volgende:
ik heb altijd het gevoel dat ik die verkeerd doe. ik heb altijd het gevoel dat selene er zo uitdondert.
we zullen er morgen eens een filmpje van makenstiekum is het best leuk om dat ter doen. never mind mijn ouwe kleren en brilletoet
tot hoeveel kilo kon die medley satin eigenlijk? laatst zei iemand dat het niet te lang kon.
bedoel je eerst helemaal voorbouwen zonder kind en dan kind erin en wat aansjorren? dat werkte toen selene nog niet zo'n spartelwurm was prima!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat heeft nut! Kun je je kind alsnog in de kinderwagen vervoeren!
dat doe ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef MamsX het volgende:
Ik doe eerst onder mn borsten, dan slinger ik ze allebij over mijn schouders.
Dan pas doe ik hem netjes over mijn rug het kruis en recht over mijnschouders. dan kind erin. links aantrekken en rechts vasthouden.
dan rechts aantrekken en links is al heel strak en ook vasthouden. dan onder dr kontje te gelijk, dan hups ik een keer. Dan knoop ik ze vast en spreid ik ze over haar billen..
Krokodillen, er zitten er steeds minder in de Japurá...quote:
De rand bij haar nek staat in verbinding met de randen langs jouw nek. Daarmee kan je die plek dus mooi strak aanspannen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:08 schreef Fuente het volgende:
Ik doe een FWCC in eerste instantie ook zonder Merel erin.
Dat brengt me meteen op een vraag. Ik doe Merel dus in de doek als ik de banen stof al voor heb hangen, dan stop ik haar erin en trek ik het allemaal stevig aan. Ik knoop achteraf en dan laat ik haar dus los. Dat ging altijd goed, omdat ze gewoon strak erin zit. Maar laatst heeft ze bedacht dat het heel leuk is om heel veel kracht te zetten, jezelf als een malle achterover te gooien en toen wipte ze er gewoon bovenlangs uit, ik kon d'r nog net vangen.
Nu ben ik nog alerter en heb ik het dus op tijd door als ze dat wil doen, maar ze is gewoon loeisterk en het knopen wordt vreselijk onhandig zo. Iemand tips?
Past zo vreselijk mooi bij jullie haren, dit groen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Krokodillen, er zitten er steeds minder in de Japurá...
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef Webkim het volgende:
[..]
De rand bij haar nek staat in verbinding met de randen langs jouw nek. Daarmee kan je die plek dus mooi strak aanspannen.
En verder komt er een moment dat je kind buikdragen ontgroeit, nieuwsgierig wordt en meer wil zien dan jouw boezem.Dan gaan kindjes vak hangen en wurmen en is eigenlijk het moment daar om over te gaan op heup- of rugdragen.
Buikdragen met oudere kindjes is bij uitstek geschikt tijdens knuffelmomenten, maar vaak niet meer zo tijdens het échte dragen.
Want als zij gaan hangen moet jij compenseren en dasniegoevoorje.
Bij deze! Hup Ingrid, doe je kinders in de Julietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat. Rekbare doek ziet er makkelijker uit. Help me morgen maar herinneren om Juliet te testen, is het als het goed is niet te warm voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |