googlen of die link natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:30 schreef fIoortje het volgende:
Ik quote mezelf maar even.
Iksje, deze link is echt geweldig. Foto's van heeeeel veel doeken!
[..]
Memmel, jij wil een Vatanai strependoek! Dun, luchtig, komt al soepel uit de doos en is in no time zacht. Ik heb een Kipawa van 4 m. Kun jij daar iets mee? Want ik weet er nog zoeen tweedehands te koopquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Heeft dat te maken met de stugheid? Wat zo'n muts ben ik dan ook wel weer. Hij moet natuurlijk wel al beresoepel zijn. Ik zou bijna zeggen dat ik liever een mooie al soepele doek van iemand overneem, dan dat ik 'm zelf soepel moet krijgen
Foto's!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben nu mijn net aangekomen en gewassen Didymos Wellen Japura 4 met 90%katoen/10% kapok voorzichtig aan het uittesten. (Met een pluchen krokodil op mijn hoofd omdat Lucie die er goed bij vindt kleuren)
Mijn Jim is met linnen en dat is altijd wat stugger dan alleen katoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef DaviniaHR het volgende:
mamsx, dat verbaast me wel een beetje dat jim zo zacht is. was de jim van tex niet sueperstug in het begin> naja, wel lekker iig!
memmel, gefeli met je aankoop!foto's!!!
ooooh, volgende week mag ik nwe doeken kopen!
iig die nieuwe groene hopp storch leo, de rest hangt af van de uitkomst van de echo
Edit: we gaan lekker vandaag
Prima, maar bericht hoeft niet terug. Ik had het niet moeten plaatsen. Dit soort dingen horen in een sigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
[ Bericht 35% gewijzigd door Lois op 08-08-2009 13:04 ('we zijn hier even over in beraad Macka) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |