Ja hoor. Zal ik effe een lijstje aanleveren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja leuk Kleurdoos, ik zou het wel op volgorde van kleur doen. Is dat mogelijk?
Bijna. Je begon zo goed...quote:
Ik heb dezelfde mening.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:42 schreef YPPY het volgende:
Ik heb veel gedragen en denk dat het op zich genoeg is om 2 doeken te hebben. Een elastische voor de babytijd en een stevige voor daarna. Zoveel heb je dus helemaal niet nodig Rocka.
Ik denk het wel. Als je een buideltje maakt zoals hier: klik dan kan je kleintje er in; en op de heup zoals ik mn kindje heb op de foto, kan vanaf dat je kindje z'n hoofdje echt goed omhoog kan houden; tot aan dat het te zwaar wordt voor je.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Is een ringsling geschikt voor alle leeftijden/kg's kindjes?
Indio Gold was wat summier beschreven. En ik wil natuurlijk een foto met het mooiste jongetje er inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:05 schreef fIoortje het volgende:
[..]
huh? *dingen met warmte & langzaam*
En krijg je George Clooney erbij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef chacama het volgende:
Nou, weet ik nog het merk niet Kleurdoor. Als ik google op mojito krijg ik een lekker recept en bij jungle wordt ik al helemaal niet veel wijzer..
En wat is een ER?
en misschien beter leren googlenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef chacama het volgende:
Nou, weet ik nog het merk niet Kleurdoor. Als ik google op mojito krijg ik een lekker recept en bij jungle wordt ik al helemaal niet veel wijzer..
En wat is een ER?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey je lijkt op mijn dochterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:28 schreef fIoortje het volgende:
Nou, fotootje nog dan, van Didymos Indio Gold, die heel erg dun is en toch fijn draagt:
[ afbeelding ]
Nav de foto's heb ik al weer zoiets vanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef MamsX het volgende:
[..]
Let er wel op dat de ene ringsling langer is dan de ander als ik bijvoorbeeld een girasol ringsling zou dragen dan hangt er bij mij nog wat op de grond en dat is natuurlijk niet erg prettig.
![]()
Als je een ringsling goed weet te gebruiken mag het vanaf de geboorte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef RockabeIIa het volgende:
De staart van een ringsling die eigenlijk iets te lang is kan je om de ringen slaan om die aan het oog te onttrekken of om ervoor te zorgen dat je kindje geen ringen in zijn gezicht heeft staan als het in slaap valt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:29 schreef MamsX het volgende:
[..]
Let er wel op dat de ene ringsling langer is dan de ander als ik bijvoorbeeld een girasol ringsling zou dragen dan hangt er bij mij nog wat op de grond en dat is natuurlijk niet erg prettig.
![]()
Hoewel heel erg behulpzaam voor nieuwelingen zou dit voor mij weer te ver gaan hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja hoor. Zal ik effe een lijstje aanleveren?![]()
Maar nog even over laagdrempelig etc.
Misschien moeten de vaste posters zich iets meer rekenschap geven dat er ook potentiėle en beginnende draagsters/dragers meelezen.
Om te gaan posten over je draagdoek alsof je aan een marsmannetje uitlegt gaat wat ver. Maar informatievere postjes waarbij je wat rekening houdt met minder ingewijden moet toch wel kunnen. Dus niet: Ik heb de Indio Hutsefluts! Maar meer: Ik heb een Didymos Indio Hutsefluts gekocht en hij draagt lekker koel! Of nog beter: Ik heb een Didymos Indio Hutsefluts gekocht, hij draagt lekker koel en hier is een foto met mijn dreumesje in de FWCC
ik ga er zelf iig nog wat meer rekening mee proberen te houden
Leuk! En Jade heeft ook nog eens baat bij intensief gebruik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef Memmel het volgende:
Kijk, dat soort eenduidig advies hou ik nou van!
Jim gaat op vakantie!
Je mag mijn ringsling wel lenen als mevrouw taart hem zat is. Ik gebruik er toch geen twee tegelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nav de foto's heb ik al weer zoiets van![]()
hangt er weer zo'n lap extra bij... Dus... da's niks!
Maar goed, ik kom nog wel weer es buurten want ik ben de draad verder hier nu toch al weer kwijt!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef fIoortje het volgende:
Anders doen we gewoon ipv de 'wie heeft welke doek' lijst deze link?
Daar kijk ik altijd als ik wil weten hoe een doek eruit ziet.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:04 schreef miss_sly het volgende:
Nou ik echt een kindje heb om te dragen, en zeker nu ik de Bamboe vandaag al even heb gebruikt, wordt het dragen ineens toch wel echt en erg leuk. Ik geloof dat het dus tijd wordt om me te orienteren, want Bamboe blijft natuurlijk maar tijdelijk.
googlen of die link natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:30 schreef fIoortje het volgende:
Ik quote mezelf maar even.
Iksje, deze link is echt geweldig. Foto's van heeeeel veel doeken!
[..]
Memmel, jij wil een Vatanai strependoek! Dun, luchtig, komt al soepel uit de doos en is in no time zacht. Ik heb een Kipawa van 4 m. Kun jij daar iets mee? Want ik weet er nog zoeen tweedehands te koopquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:02 schreef Memmel het volgende:
Heeft dat te maken met de stugheid? Wat zo'n muts ben ik dan ook wel weer. Hij moet natuurlijk wel al beresoepel zijn. Ik zou bijna zeggen dat ik liever een mooie al soepele doek van iemand overneem, dan dat ik 'm zelf soepel moet krijgen
Foto's!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:01 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben nu mijn net aangekomen en gewassen Didymos Wellen Japura 4 met 90%katoen/10% kapok voorzichtig aan het uittesten. (Met een pluchen krokodil op mijn hoofd omdat Lucie die er goed bij vindt kleuren)
Mijn Jim is met linnen en dat is altijd wat stugger dan alleen katoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef DaviniaHR het volgende:
mamsx, dat verbaast me wel een beetje dat jim zo zacht is. was de jim van tex niet sueperstug in het begin> naja, wel lekker iig!
memmel, gefeli met je aankoop!foto's!!!
ooooh, volgende week mag ik nwe doeken kopen!
iig die nieuwe groene hopp storch leo, de rest hangt af van de uitkomst van de echo
Edit: we gaan lekker vandaag
Prima, maar bericht hoeft niet terug. Ik had het niet moeten plaatsen. Dit soort dingen horen in een sigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:20 schreef Macka66 het volgende:
[ Bericht 35% gewijzigd door Lois op 08-08-2009 13:04 ('we zijn hier even over in beraad Macka) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |