abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71718135
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja dat heeft nut! Kun je je kind alsnog in de kinderwagen vervoeren!
bedoel je eerst helemaal voorbouwen zonder kind en dan kind erin en wat aansjorren? dat werkte toen selene nog niet zo'n spartelwurm was prima!

even over rekbaar vs niet rekbaar: bij ons ging dat dus vrij soepel in elkaar over uiteindelijk. we gingen van rekbare doek naar niet rekbare doek via eerst voorknopen en dan aansjorren. toen van nietrekbaar voorop naar achterop en nu heeft selene werkelijk de voorkeur voor een mei tai. ik probeer het nog een keertje via een reisdoek of ze al van gedachten veranderd is. na de reisdoek wordt mijn ministash iig aangepast!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71718655
Ik doe eerst onder mn borsten, dan slinger ik ze allebij over mijn schouders.
Dan pas doe ik hem netjes over mijn rug het kruis en recht over mijnschouders. dan kind erin. links aantrekken en rechts vasthouden.
dan rechts aantrekken en links is al heel strak en ook vasthouden. dan onder dr kontje te gelijk, dan hups ik een keer. Dan knoop ik ze vast en spreid ik ze over haar billen..
pi_71718703
Zo klinkt het makkelijk MamsX.
pi_71724909
Simmu, bij een fwcc is het inderdaad handiger je kind pas in de doek te doen als je al een buideltje en twee doekbanen klaar hebt hangen.
Je zegt dat je haar door haar gespartel niet goed in een buideltje kan stoppen. Dan kan je het buideltje heel smal maken, haar voetjes erdoor laten zakken en dan de stof afpellen over haar rug en onder haar billen stoppen.
*volgtunog?*
Hardloper.
IG @webkim
pi_71724956
Ik doe een FWCC in eerste instantie ook zonder Merel erin.

Dat brengt me meteen op een vraag. Ik doe Merel dus in de doek als ik de banen stof al voor heb hangen, dan stop ik haar erin en trek ik het allemaal stevig aan. Ik knoop achteraf en dan laat ik haar dus los. Dat ging altijd goed, omdat ze gewoon strak erin zit. Maar laatst heeft ze bedacht dat het heel leuk is om heel veel kracht te zetten, jezelf als een malle achterover te gooien en toen wipte ze er gewoon bovenlangs uit, ik kon d'r nog net vangen.
Nu ben ik nog alerter en heb ik het dus op tijd door als ze dat wil doen, maar ze is gewoon loeisterk en het knopen wordt vreselijk onhandig zo. Iemand tips?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71725008
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef MamsX het volgende:
Ik doe eerst onder mn borsten, dan slinger ik ze allebij over mijn schouders.
Dan pas doe ik hem netjes over mijn rug het kruis en recht over mijnschouders. dan kind erin. links aantrekken en rechts vasthouden.
dan rechts aantrekken en links is al heel strak en ook vasthouden. dan onder dr kontje te gelijk, dan hups ik een keer. Dan knoop ik ze vast en spreid ik ze over haar billen..
dat doe ik ook
Alleen wil ze sinds een week of 2 met de armen uit de doek maar is echt heel erg wild, draaien enzo dus ik ga maar over op rugdragen denk ik
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:42:22 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71726708
ik doe (deed) de fwcc ook zoals webkim beschrijft. eerst de twee dingen over je schouders, kind erin wurmen, en dan goed aanspannen en afknopen. dan hoef je niet je kind vast te houden terwijl je achter je rug aan het grabbelen bent voor stukken doek.

fuente, geen tips, sorry. mss sneller de horizontale band aanspannen?

kleurdoos, waarom is je ondertitel "63% gebruikt"? ksnappumnie
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 12:04:59 #233
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71727211
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef texelonia het volgende:

[..]

Foto's!
Krokodillen, er zitten er steeds minder in de Japurá...

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71727557
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:08 schreef Fuente het volgende:
Ik doe een FWCC in eerste instantie ook zonder Merel erin.

Dat brengt me meteen op een vraag. Ik doe Merel dus in de doek als ik de banen stof al voor heb hangen, dan stop ik haar erin en trek ik het allemaal stevig aan. Ik knoop achteraf en dan laat ik haar dus los. Dat ging altijd goed, omdat ze gewoon strak erin zit. Maar laatst heeft ze bedacht dat het heel leuk is om heel veel kracht te zetten, jezelf als een malle achterover te gooien en toen wipte ze er gewoon bovenlangs uit, ik kon d'r nog net vangen.
Nu ben ik nog alerter en heb ik het dus op tijd door als ze dat wil doen, maar ze is gewoon loeisterk en het knopen wordt vreselijk onhandig zo. Iemand tips?
De rand bij haar nek staat in verbinding met de randen langs jouw nek. Daarmee kan je die plek dus mooi strak aanspannen.

En verder komt er een moment dat je kind buikdragen ontgroeit, nieuwsgierig wordt en meer wil zien dan jouw boezem. Dan gaan kindjes vak hangen en wurmen en is eigenlijk het moment daar om over te gaan op heup- of rugdragen.
Buikdragen met oudere kindjes is bij uitstek geschikt tijdens knuffelmomenten, maar vaak niet meer zo tijdens het échte dragen.
Want als zij gaan hangen moet jij compenseren en dasniegoevoorje.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:22:20 #235
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71727592
macka!

webkim, had je trouwens dat filmpje met tips en trucs voor de rekbare doek al gemaakt?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71727611
Ja, maar mijn geluid deed het niet.
Ik zal het vandaag nog eens proberen opnieuw te doen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_71729290
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Krokodillen, er zitten er steeds minder in de Japurá...

[ afbeelding ]
Past zo vreselijk mooi bij jullie haren, dit groen!

Hoppediz Nairobi is toch ons ding niet. En vriendlief vind hem niet mannelijk genoeg
pi_71729574
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef Webkim het volgende:

[..]

De rand bij haar nek staat in verbinding met de randen langs jouw nek. Daarmee kan je die plek dus mooi strak aanspannen.

En verder komt er een moment dat je kind buikdragen ontgroeit, nieuwsgierig wordt en meer wil zien dan jouw boezem. Dan gaan kindjes vak hangen en wurmen en is eigenlijk het moment daar om over te gaan op heup- of rugdragen.
Buikdragen met oudere kindjes is bij uitstek geschikt tijdens knuffelmomenten, maar vaak niet meer zo tijdens het échte dragen.
Want als zij gaan hangen moet jij compenseren en dasniegoevoorje.
Thnx!

Vanmiddag maar eens goed oefenen met rugdragen. En ik zal erop letten om de boel meer aan te spannen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71730621
Simmu, leuk filmpje, maar ik doe ook eerst de doek goed voor ik het kind erin doe. Maar die stribbelt nu niet meer tegen. Al zal die dat straks vast weer gaan doen!

Macka, groen staat jullie goed, zowel op je hoofd als om jullie heen! Mooie kleur.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 16:35:43 #240
141844 Macka66
pi_71735583
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat. Rekbare doek ziet er makkelijker uit. Help me morgen maar herinneren om Juliet te testen, is het als het goed is niet te warm voor.
Bij deze! Hup Ingrid, doe je kinders in de Juliet
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:45:08 #241
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71737297
Ja, idd! Ga Juliet eens uitproberen!

Ik ben er nog steeds niet uit qua SSC. ik neig heel erg naar de Ergo..
Dan dillemma twee; HeartRose+gratis dito print dollcarrier of Starburst (duurder, zonder dollcarrier maar met zakje op het pand)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:52:37 #242
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71737473
Simmu, ik knoop ook altijd op die manier, dat werkt hier prima!
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:16:05 #243
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71739570
Er zit een soort pocket met klittenband op mijn hoppediz. Hebben alle hopp doeken dat? Ik vind het iig erg irritant, die verdikking.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71740445
Ik heb Tyler nu in Juliet. Hij vind het maar raar. Kim is strontjaloers ondertussen. Geen flauw idee of hij goed zit btw.
pi_71740797
Ik denk dat het knopen niks is voor ons. Sorry Noli. Maitai lijkt me dan wel fijn.
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 20:32:11 #246
141844 Macka66
pi_71741692
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Memmel het volgende:
Er zit een soort pocket met klittenband op mijn hoppediz. Hebben alle hopp doeken dat? Ik vind het iig erg irritant, die verdikking.
Alle doeken van na juni 2006 geloof ik.
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 20:33:27 #247
141844 Macka66
pi_71741730
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat het knopen niks is voor ons. Sorry Noli. Maitai lijkt me dan wel fijn.
Oefenen Ingrid! Kon jij in een keer fietsen of veters knopen? Nee he. Met doeken knopen is het ook zo
pi_71741802
Mereltje op de rug!

Sara
Merel
Ukje
pi_71742491
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Oefenen Ingrid! Kon jij in een keer fietsen of veters knopen? Nee he. Met doeken knopen is het ook zo
Zit wat in. Maar ik heb al veel vaker geoefend met eigen dan. Met juliet 3x nu.
Tyler vind het niet leuk, wil zich eruit wurmen. As zondag samen met Simmu nog verder testen, met wandelen misschien.
pi_71743121
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Memmel het volgende:
Dat is een sleutelzakje.
Je kan het vrij gemakkelijk lostornen en na het wassen zie je dan niks meer van de gaatjes.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')