bedoel je eerst helemaal voorbouwen zonder kind en dan kind erin en wat aansjorren? dat werkte toen selene nog niet zo'n spartelwurm was prima!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat heeft nut! Kun je je kind alsnog in de kinderwagen vervoeren!
dat doe ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef MamsX het volgende:
Ik doe eerst onder mn borsten, dan slinger ik ze allebij over mijn schouders.
Dan pas doe ik hem netjes over mijn rug het kruis en recht over mijnschouders. dan kind erin. links aantrekken en rechts vasthouden.
dan rechts aantrekken en links is al heel strak en ook vasthouden. dan onder dr kontje te gelijk, dan hups ik een keer. Dan knoop ik ze vast en spreid ik ze over haar billen..
Krokodillen, er zitten er steeds minder in de Japurá...quote:
De rand bij haar nek staat in verbinding met de randen langs jouw nek. Daarmee kan je die plek dus mooi strak aanspannen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:08 schreef Fuente het volgende:
Ik doe een FWCC in eerste instantie ook zonder Merel erin.
Dat brengt me meteen op een vraag. Ik doe Merel dus in de doek als ik de banen stof al voor heb hangen, dan stop ik haar erin en trek ik het allemaal stevig aan. Ik knoop achteraf en dan laat ik haar dus los. Dat ging altijd goed, omdat ze gewoon strak erin zit. Maar laatst heeft ze bedacht dat het heel leuk is om heel veel kracht te zetten, jezelf als een malle achterover te gooien en toen wipte ze er gewoon bovenlangs uit, ik kon d'r nog net vangen.
Nu ben ik nog alerter en heb ik het dus op tijd door als ze dat wil doen, maar ze is gewoon loeisterk en het knopen wordt vreselijk onhandig zo. Iemand tips?
Past zo vreselijk mooi bij jullie haren, dit groen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Krokodillen, er zitten er steeds minder in de Japurá...
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef Webkim het volgende:
[..]
De rand bij haar nek staat in verbinding met de randen langs jouw nek. Daarmee kan je die plek dus mooi strak aanspannen.
En verder komt er een moment dat je kind buikdragen ontgroeit, nieuwsgierig wordt en meer wil zien dan jouw boezem.Dan gaan kindjes vak hangen en wurmen en is eigenlijk het moment daar om over te gaan op heup- of rugdragen.
Buikdragen met oudere kindjes is bij uitstek geschikt tijdens knuffelmomenten, maar vaak niet meer zo tijdens het échte dragen.
Want als zij gaan hangen moet jij compenseren en dasniegoevoorje.
Bij deze! Hup Ingrid, doe je kinders in de Julietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat. Rekbare doek ziet er makkelijker uit. Help me morgen maar herinneren om Juliet te testen, is het als het goed is niet te warm voor.
Alle doeken van na juni 2006 geloof ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Memmel het volgende:
Er zit een soort pocket met klittenband op mijn hoppediz. Hebben alle hopp doeken dat? Ik vind het iig erg irritant, die verdikking.
Oefenen Ingrid! Kon jij in een keer fietsen of veters knopen? Nee he. Met doeken knopen is het ook zoquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat het knopen niks is voor ons. Sorry Noli. Maitai lijkt me dan wel fijn.
Zit wat in. Maar ik heb al veel vaker geoefend met eigen dan. Met juliet 3x nu.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oefenen Ingrid! Kon jij in een keer fietsen of veters knopen? Nee he. Met doeken knopen is het ook zo
Dat is een sleutelzakje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef Memmel het volgende:
Er zit een soort pocket met klittenband op mijn hoppediz. Hebben alle hopp doeken dat? Ik vind het iig erg irritant, die verdikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |